Na co wkleić drzwiczki rewizyjne do komina?

1. Data: 2015-10-09 18:14:34

Temat: Na co wkleić drzwiczki rewizyjne do komina?
Od: JDX <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Właśnie wyrwałem takie drzwiczki w domu rodziców, więc sprawa jest
pilna. :-D Komin odprowadza spaliny ze zwykłego kotła węglowego, otwór
na drzwiczki znajduje się około 15 cm poniżej ujścia spalin z kotła.
Czego użyć do wklejenia ich w komin aby było to "zgodne ze sztuką"?

2. Data: 2015-10-09 21:02:32

Temat: Re: Na co wkleić drzwiczki rewizyjne do komina?
Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 9 października 2015 18:15:02 UTC+2 użytkownik JDX napisał:
> [...]
> na drzwiczki znajduje się około 15 cm poniżej ujścia spalin z kotła.
> Czego użyć do wklejenia ich w komin aby było to "zgodne ze sztuką"?

Zaprawa szamotowa.
https://www.google.pl/search?q=zaprawa+szamotowa&oq=
zaprawa+szamotowa&aqs=chrome..69i57j0l5.7292j0j4&sou
rceid=chrome&es_sm=122&ie=UTF-8

3. Data: 2015-10-10 00:44:55

Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Gips.