Na grzyby;-)))

1. Data: 2001-07-05 20:23:33

Temat: Na grzyby;-)))
Od: "Kaliope" <k...@p...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochani,

mam pytanie troszke nie na temat, ale tylko troszke... Gdzie sie wybrac na
grzyby w okolicach Krakowa, jest tu troche osob z moich okolic to moze mi
pomoga;-)))))))))))) Mam straszna ochote na weekendowe zbieranie grzybkow, a
potem konsumowanie ich;-))))))))))))))))))))

Pozdrawiam,

Kaliope
--
Barbara Łączna
k...@p...krakow.pl

1. Data: 2001-07-05 20:35:26

Temat: Re: Na grzyby;-)))
Od: "Zowisia" <z...@n...spam.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kaliope" <k...@p...krakow.pl> napisał(a):

> [...]
> pomoga;-)))))))))))) Mam straszna ochote na weekendowe zbieranie grzybkow,
> potem konsumowanie ich;-))))))))))))))))))))

-----
wiadomość z 1 ręki:
koło Lubomierza się kosi !!!!
ale nie sama nie byłam
pozdrawiam,
pracuś

--
Zowisia < mail to: z...@n...spam.poczta.onet.pl >

1. Data: 2001-07-05 21:54:53

Od: "Michal" <m...@k...olsza.pl> szukaj wiadomości tego autora

Niewiem czy odpowiedziec na pl.regionalne.krakow czy moze TU
Napewno nie za Kozlowkiem - jak nie lubisz tych miejskich.
lebki sa najsmaczniejsze, i ktos napisal ze borowiki to szlachetne grzybki.

ps.Pytanie pomocnicze co jak sie L obroci ? [a bylo odwrotnie]

--
Jp:)

1. Data: 2001-07-06 07:52:00

Od: Anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

Kaliope wrote:

> [...]
> pomoga;-)))))))))))) Mam straszna ochote na weekendowe zbieranie grzybkow, a
> potem konsumowanie ich;-))))))))))))))))))))

na miejscu? moze lepiej zrobic wywar...albo ususzyc.... muchomorki
czerwone juz powinny sie pokazywac, ale psylocybki dopiero jesienia ....
--
Anna
-- http://mitica.w.interia.pl

1. Data: 2001-07-06 07:53:56

Od: "Kaliope" <k...@p...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna" <a...@r...fm> napisał w wiadomości

> na miejscu? moze lepiej zrobic wywar...albo ususzyc....

Niekoniecznie na miejscu...;-)

> muchomorki czerwone juz powinny sie pokazywac, ale psylocybki dopiero
jesienia ....
> --

Zbieranie grzybow dziala na mnie upojnie i nie potrzebuje dodatkowych
podniet pod postacia grzybkow halucynogennych;-)

Serdecznie pozdrawiam,

Kaliope

Barbara Łączna
k...@p...krakow.pl
ICQ 73558372

dla kochajacych kuchnie wloska
Przepisik dla krajów III-ego świata, Korei Północnej i hodowców kaczek. :)))))
Re: Uwaga na Komandora -szafy do zabudowy
Co z udkami?
Uwaga na Komandora -szafy do zabudowy