Na ile przed, odstawić leki przed badaniem krwi ?

1. Data: 2006-10-30 18:51:10

Temat: Na ile przed, odstawić leki przed badaniem krwi ?
Od: OLA_K <o...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
robiłam sobie podstawowe badania krwi, wszystko wyszło dobrze, oprócz
cholesterolu o 7 za duży niż norma ;-) - "prawie nic" zdaniem lekarki.
Reszta bez zarzutu, wszystko w normie.
Przed badaniem mówiłam lekarce, że biorę witaminy, nie chciałam aby
wyniki badań były "sfałszowane".
Kazała mi je odstawić na 3 dni przynajmniej.
Czy to nie jest za krótki okres?
Zgłosiłam się do lekarza, bo wydaje mi się że mam niedobór "czegoś" -
ponieważ przede wszystkim nie czuję się za specjalnie, mam rozdwajające
się paznokcie, włosy też nie najmocniejsze, o skórze nie wspominając
etc. Leczę się u endokrynologa (biorę od dłuższego już czasu bromergon i
luteinę)- ale efektów żadnych. Przed podaniem mi tych leków lekarka
(endokrynolog-ginekolog) zrobiła mi wszystkie badania. Była na początku
poprawa - ale teraz nie zrobiła mi badań i nadal te same leki.;-/
No i teraz w dodatku strasznie jestem podatna na stres, tzn. objawy
mam podobne do nerwicy - gdy coś mnie jakoś zaniepokoi to robi mi się
duszo i słabo, tak jakbym miała za chwilkę zemdleć. Byłam już u
kardiologa - serce w porządku. A lekarz rodziny zalecił mi w sytuacjach
stresujących Persen. Nie wiem co robić, teraz jest trochę lepiej. Nie
wiem czy może powinnam się udać do psychologa ??? Ogólnie jestem
szczęśliwą osobą i pogodną, cieszę się każdego dnia z mojego życia- więc
to chyba nie są objawy nerwicy. Ale z drugiej strony ... skąd te
duszności się biorą.
Z góry bardzo dziękuję za każdą podpowiedź.
Pozdrawiam gorąco!
Ola K