Na kogo głosować 26 maja 2019 ?

1. Data: 2019-05-04 12:35:59

Temat: Na kogo głosować 26 maja 2019 ?
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wychodzi na to że na Konfederację

2. Data: 2019-05-05 08:28:51

Temat: Re: Na kogo głosować 26 maja 2019 ?
Od: "o...@g...pl" <7...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Saturday, May 4, 2019 at 4:36:01 AM UTC-6, pinokio wrote:
> Wychodzi na to że na Konfederację

PZPR?

3. Data: 2019-05-05 23:47:56

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:
> Wychodzi na to że na Konfederację

Dobrze Ci wyszło ?

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

4. Data: 2019-05-05 23:54:21

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:
> Wychodzi na to że na Konfederację

Tak!
Lista nr 1 - znaczy pierwsza z kolei :-)

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

5. Data: 2019-05-05 23:55:55

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:
> Wychodzi na to że na Konfederację

Nie wiesz, na kogo głosować - zrob sobie test, na końcu otrzymasz
odpowiedź.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

6. Data: 2019-05-05 23:57:56

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> Nie wiesz, na kogo głosować - zrob sobie test, na końcu otrzymasz
> odpowiedź.

Sorry, nie podałam linka:
http://ewybory.eu/eurowybory-2019/test-wyborczy/

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

7. Data: 2019-05-06 18:40:08

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05/05/2019 o 22:57, XL pisze:

> Sorry, nie podałam linka:
za to wyplulas z siebie kilka postow

--
gazebo

8. Data: 2019-05-06 20:17:07

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 5 maja 2019 23:57:58 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> Sorry, nie podałam linka:
> http://ewybory.eu/eurowybory-2019/test-wyborczy/

Tragedia!
Mi wybiło, że program KE jest najbardziej zbieżny do moich poglądów, ale jak
mam na Teutatesa głosować na KE, jak obsada personalna tej partii mnie mierzi
i odrzuca?

9. Data: 2019-05-06 21:33:04

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 06.05.19 um 20:17 schrieb Jakub A. Krzewicki:

> [...]
> mam na Teutatesa głosować na KE, jak obsada personalna tej partii mnie mierzi

Na szczescie nie glosuje w Polsce, bo wyszla mi jakas Wiosna. A u nas
mam "Die Partei", Zielonych, Ekologow, SPD i Piratow. I masz tu babo
placek. :-)

https://tinyurl.com/y38zk2cz

--
saluto
Silvio Balconetti

10. Data: 2019-05-07 01:51:06

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-06 21:33, Silvio Balconetti wrote:

> Na szczescie nie glosuje w Polsce, bo wyszla mi jakas Wiosna. A u nas
> mam "Die Partei", Zielonych, Ekologow, SPD i Piratow. I masz tu babo
> placek. :-)
>
> https://tinyurl.com/y38zk2cz

Może nadszedł już ten czas abyś przejrzał i głosował na AfD?

PIS i PO ofcom
Omega
MyHeritage to oszuści. Uważajcie!
MyHeritage to oszuści. Uważajcie.