Na kogo głosować 26 maja 2019 ?

111. Data: 2019-05-24 23:11:32

Temat: Re: Na kogo głosować 26 maja 2019 ?
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 23 maja 2019 01:27:55 UTC+2 użytkownik j...@o...pl napisał:
> [...]
Wszechświata.

> oczywiście, jeśli naje się pomidorów;) - lub ma Serce.
>
> Tak naprawdę Cesarz zawsze powinien być Biały, czyli pokój miłujący,
> lub Niebieski, czyli Niebo nadprzyrodzone miłujący,
> co przecież jednoznaczne, także z Sercem.

A nie, bo Cesarz powinien być Złocisty jak Słońce, które świeci równo na
wszystkie żyjące istoty (nie w tej samej chwili, ale każda dostaje taką samą
działkę promieni). I miłować Harmonię.

112. Data: 2019-05-25 01:20:47

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-23 11:56, Kviat wrote:

> Było nie spać w szkole.

A co to za szkoła?

113. Data: 2019-05-25 02:06:41

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-24 20:27, gazebo wrote:

> cudowne marzenie

albo, cesarzową

114. Data: 2019-06-16 04:04:42

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 23 maja 2019 14:10:11 UTC+2 użytkownik XL napisał:
> [...]
riancie-ktoremu-przeciwni-beda-polacy

-wsrod-dyrektorow-marek-bosak-brat-lidera-konfederac
ji

> O, TO mnie właśnie wkurza - ,,MI - ZAPROPONOWAĆ".
> A Ty co proponujesz do tego zaproponowania Tobie?

> No wymagania to Ty masz :/)

Normalne. Przecież mówiąc "zaproponować mi" mam na myśli oczywiście ludzkość,
bo mi osobiście nikt nie może więcej niż Bóg "zaproponować".

> I jeszcze wymagania do wymagań :-))

To żadne wymagania:) Ot, zwykła uczciwość, żeby np. nie wymawiać w modlitwie
słów "i nie wódź nas na pokuszenie" skoro Bóg nigdy tak nie czynił.

> Uff :-)

Przecież aż tak ciężko nie było i chyba nie jest nawet.
Mam nadzieję:)

jacek

PIS i PO ofcom
Omega