Na kogo głosować 26 maja 2019 ?

71. Data: 2019-05-22 01:01:38

Temat: Re: Na kogo głosować 26 maja 2019 ?
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-21 12:00, Kviat wrote:

> Bo nie będzie cię stać albo urzędas nie da ci paszportu, bo mu w
> komputerze wyjdzie, że masz nieprawomyślne dla ekipy rządzącej poglądy.
>
> Nie wszyscy mają naturę niewolnika jak prawaki.

> Bla bla bla. Jak w Polsce katotaliby wprowadzą swój szariat, to Unia nie
> będzie zwyczajnie chciała was do siebie wpuścić, bo na cholerę im
> kolejni fanatycy religijni?

> Bredzisz. Swoboda wojaży zależy od dwóch stron, a nie tylko, że
> katotaliby wyrażą chęć podróżowania. Ktoś was jeszcze będzie musiał
> chcieć wpuścić. Ale nie ma sensu tłumaczenie ci spraw elementarnych, bo
> [...]

Oj, levaczku, levaczku, biednyś ty, ale może kiedyś przejrzysz.

//podobno wrażliwość przychodzi z wiekiem.

72. Data: 2019-05-22 01:06:58

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-21 14:37, XL wrote:
> [...]
> szparagów zbierać. Zamiast pognać do roboty żyjących na ich koszt beżowych
> ,,inżynierów i informatykôw".
> Będą nas zapraszać - tylko czy my akurat będziemy chcieli jechać - oto jest
> pytanie.
> Ja nie mam najmniejszej potrzeby jazdy tam - i takowej nie przewiduję. A
> moje dzieci przeszkód się nie spodziewają - ich kwalifikacje i praca w
> Polsce sprawia właśnie, że Niemcy wciąż zapraszają i jeszcze bilety i hotel
> opłacają. I nie grozi, żeby przestali z powodu zniknięcia jakiejś tam Unii.

Nie ma co z levactwem dyskutować, jak ono żyje w virtualnym świecie.

73. Data: 2019-05-22 01:25:33

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-21 17:47, Kviat wrote:
> Powtarzasz bezmyślnie, jak zwykle, propagandowe głupoty.
> Mają centralnie wylane na to, kto te szparagi zbiera.
> Tak samo jak polscy sadownicy.
> https://magazynpismo.pl/my-bezdomniaki-od-jablek/

Propagande to ty powielasz a problem polega na tym, że nie zdajesz sobie
z tego sprawy.

https://magazynpismo.pl/o-fundacji-pismo/

https://magazynpismo.pl/wp-content/uploads/2018/01/F
UNDACJA-PISMO_e-KRS-2018-01-22.pdf

córeczka
https://pl.wikipedia.org/wiki/Agnieszka_Liszka-Dobro
wolska
i mamusia
https://pl.wikipedia.org/wiki/Dobrochna_K%C4%99dzier
ska-Truszczy%C5%84ska

//a może robisz to z premedytacją?

74. Data: 2019-05-22 02:10:33

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ilona <i...@u...net> wrote:
> [...]
riancie-ktoremu-przeciwni-beda-polacy

-wsrod-dyrektorow-marek-bosak-brat-lidera-konfederac
ji

85cy_Konstytucj%C4%99_dla_Europy

> Obecnie sa największym na Świecie producentem węgla brunatnego.
> https://biznesalert.pl/wojcik-niemcy-weglem-brunatny
m-stoja-stac-beda/
> Problem w tym, że do zieloneo levactwa to nie dociera.
>
> Węgla kamiennego nie mają za wiele to muszą oszczędzac.

No. Tylko my musimy ,,odchodzić od".

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

75. Data: 2019-05-22 02:11:04

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

?

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

76. Data: 2019-05-22 02:17:47

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ilona <i...@u...net> wrote:

> Nie ma co z levactwem dyskutować, jak ono żyje w virtualnym świecie.

A, bo jeszcze mam taki atawizm z nauczycielskich czasow (i trudno mi go
pokonać) - im wiekszy czuję opór materii, tym większą powinność
pedagogiczną :-)

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

77. Data: 2019-05-22 02:26:52

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-22 02:10, XL wrote:

riancie-ktoremu-przeciwni-beda-polacy

-wsrod-dyrektorow-marek-bosak-brat-lidera-konfederac
> [...]

Liczą na to, że kiedyś to bedzie ich :)

78. Data: 2019-05-22 02:32:16

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-22 02:17, XL wrote:

> A, bo jeszcze mam taki atawizm z nauczycielskich czasow (i trudno mi go
> pokonać) - im wiekszy czuję opór materii, tym większą powinność
> pedagogiczną :-)

Rozumiem, ale to nie ta grupa docelowa :)

https://youtu.be/rjsiMN7lhuo?t=3969

79. Data: 2019-05-22 02:54:45

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 20 maja 2019 18:09:36 UTC+2 użytkownik gazebo napisał:

> a jakby tak odwrotnie, bede mial lepiej to stworze lepiej dla innych,
> dla jasnosci, to nie o marksizm zahacza tylko o monarchizm
>
> --
> gazebo

Nie, gazebo, tak się nie da; ci co zaczynają najpierw od siebie, myślą
tylko o sobie, a los innych jest naprawdę dla nich mało ważny. Natomiast
sposób odgórny determinuje, że myśląc najpierw o ogóle, myślisz także o sobie,
bo pominąć siebie, choćbyś nie wiem jak się starał, i tak na zawsze nie możesz.
Przecież dobrze już chyba znamy swoją ludzką naturę.

pozdrawiam,
jacek

80. Data: 2019-05-22 03:11:54

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 20 maja 2019 09:22:04 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:

> Skoro ruskie wam płacą, to oczywiście, że musisz tak pisać.

Zaraz tam ruskie im płacą. Bo ty Kviat uważasz, że jak jakieś ugrupowanie
postuluje wyjście z Unii, to jest zaraz bee, bo dla Unii niekorzystne.
Ja natomiast uważam, że takie ugrupowania są wręcz nieodzowne
z tego prostego względu, iż wytykają Unii jej mankamenty w sposób bezkompromisowy.
Przemyśl ten pogląd, a sam dojdziesz do właściwych wniosków,
o ile oczywiście nie jesteś ślepo zapatrzony w przestępców Unią sterujących.

pozdrawiam,
jacek

PIS i PO ofcom
Omega