Na upaly :)

1. Data: 2001-06-28 09:36:28

Temat: Na upaly :)
Od: Magda Rzepka <m...@i...zabrze.pl> szukaj wiadomości tego autora

Koktail jagodowy ktory zrobilam wlasnie sobie firmowym blenderem :)
Mniam :)))

Magda

1. Data: 2001-06-28 10:07:40

Temat: Re: Na upaly :)
Od: "{Wilma}" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magda Rzepka" <m...@i...zabrze.pl> napisał w wiadomości
: Koktail jagodowy ktory zrobilam wlasnie sobie firmowym blenderem :)
: Mniam :)))
:
: Magda

Ja w przyplywie owocowego szalenstwa tez pozwolilam sobie wczoraj na koktail
jagodowy (6 zl za litr), a dzisiaj zrobie z konczacych sie truskawek (1,20 za
kg), a moze tez zmiksuje czeresnie? (6 zl za kg).
Ciekawe czy taki koktail czeresniowy bedzie dobry? ;o))

Pozdr. Wilma
PS. Ceny podalam dla zainteresowanych (woj. lubuskie).

1. Data: 2001-06-28 11:38:37

Od: Monika Mężyńska <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Magda Rzepka wrote:

> Koktail jagodowy ktory zrobilam wlasnie sobie firmowym blenderem :)
> Mniam :)))

Zaraz tez to zrobie... :)

A propos jagod - moze ktos rzuci jakis sympatyczny przepis na ciasto z
jagodami...?

1. Data: 2001-06-28 12:17:42

Od: Anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kg), a moze tez zmiksuje czeresnie? (6 zl za kg).
> Ciekawe czy taki koktail czeresniowy bedzie dobry? ;o))

rozrzut niezly. W Krakowie truskawki w cenie 3-4 zlote, czeresnie
4-5....

ciasto nalesnikowe
fasolka szparagowa
New