Nacięcie krocza przy porodzie i żylak

1. Data: 2002-02-01 21:54:44

Temat: Nacięcie krocza przy porodzie i żylak
Od: "Ani@Sil" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem tu pierwszy raz, więc witam i pozdrawiam wszystkich grupowiczów!
Może ktoś spotkał się z podobnym problemem i może mi coś poradzić.
Przy pierwszym porodzie 3 lata temu zostałam nacięta, jak większość kobiet.
Wszystko niby świetnie się zagoiło, ale nacięcie nie pozwala o sobie
zapomnieć. Teraz dopiero skojarzyłam pewne fakty, które mogły mieć wpływ na
moje dolegliwości.
Podczas szycia nacięcia położna wspomniała coś o "żylaczku", który jakoś tam
utrudniał jej szycie (nie wiem czy był blisko, czy został przecięty). Na
drugi dzień okazało się, że mam tam gigantycznego siniaka. Poza tym wszystko
było w porządku. Dziwne było tylko dla mnie to, że tak długo "czuję" to
nacięcie podczas współżycia. Chyba dopiero po roku przestało mi to dokuczać.
Kiedy zaszłam w drugą ciążę bardzo szybko miejsce nacięcia jakby spuchło i
przekrwiło się. Lekarz powiedział, że mają na to wpływ "ciążowe" hormony, a
poza tym wszystko w porządku. Właściwie przez całą ciążę (teraz 36 tydzień)
"czuję" to miejsce - czasem nawet trochę pobolewa, w każdym razie jest
ciągle opuchnięte i trudno o nim zapomnieć. Teraz zauważyłam, a właściwie
wyczułam, że w zgięciu, już prawie na pośladku w pobliżu nacięcia "wylazł"
mi ogromny żylak.
Nie wiem czy mam się tym martwić? Czy to coś groźnego w świetle zbliżającego
się porodu i prawdopodobnego drugiego nacięcia? A może to błahostka i nie
warto zawracać nikomu głowy? Do lekarza prowadzącego ciążę idę dopiero
14.02, a właśnie dzisiaj dopiero skojarzyłam, że moje dolegliwości mają
chyba związek z żylakami.

Będę wdzięczna za pomoc

Ania

PS. Przepraszam za te opisy, ale mam nadzieję, że tutaj to normalka.

2. Data: 2002-02-02 13:25:35

Temat: Re: Nacięcie krocza przy porodzie i żylak
Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ani@Sil" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Będę wdzięczna za pomoc
>
> Ania
>
> PS. Przepraszam za te opisy, ale mam nadzieję, że tutaj to normalka.

to zamiast isc 14.02 z wizyta walentynkowa idz juz jutro do swojego lekarza

WaldiM

http://www.antykoncepcja.pl
http://www.londyn.org

3. Data: 2002-02-03 13:54:29

Od: "Ani@Sil" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "WALDIM" <w...@a...pl> napisał w wiadomości

> to zamiast isc 14.02 z wizyta walentynkowa idz juz jutro do swojego
lekarza

Dzięki, ale szczerze mówiąc liczyłam na pewne konkrety.

Ania

4. Data: 2002-02-03 19:42:14

Temat: Odp: Nacięcie krocza przy porodzie i żylak
Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> lekarza
>
> Dzięki, ale szczerze mówiąc liczyłam na pewne konkrety.
>
> Ania
Ale to najbardziej konkretna wiadomosc w takim wypadku, koniecznie udaj sie
do swojego lekarza.
Pozdrawiam
Ula

5. Data: 2002-02-03 20:29:19

Od: "Ani@Sil" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ulast" <u...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Ale to najbardziej konkretna wiadomosc w takim wypadku, koniecznie udaj
sie
> do swojego lekarza.
> Pozdrawiam
> Ula

Mam zamiar zadzwonić do niego jutro i omówić sprawę, ale i tak chętnie
dowiedziałabym się czy to potencjalnie groźne z innego źródła. Może tak na
wszelki wypadek, żeby niczego nie przegapić. W każdym razie nie liczę, broń
Boże na to, że ktoś mnie zdiagnozuje i wyleczy przez internet.
Pozdrawiam
Ania

Grupa jalowych dyskusji
ZŁAMANIE RĘKI