Nadeszła wiosna?

1. Data: 2009-09-30 11:34:00

Temat: Nadeszła wiosna?
Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zakwitły teraz fiołki, pierwiosnki i pigwowiec, który ma kwiaty i owoce
równocześnie. Świta mi w związku z tym, że bywają jakieś wróżby co do
długości i jakości zimy?
--
Basia

2. Data: 2009-09-30 13:57:37

Temat: Re: Nadeszła wiosna?
Od: "skryba ogorodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bbjk" <b...@q...pl> napisał w wiadomości
> Zakwitły teraz fiołki, pierwiosnki i pigwowiec, który ma kwiaty i owoce
> równocześnie. Świta mi w związku z tym, że bywają jakieś wróżby co do
> długości i jakości zimy?

U mnie kwitnie grusza, jabłoń, aronia, malina i truskawka.
Się porobiło. Chyba znowu wiosna idzie.
:-)

Pozdrawiam pogodnie
skryba

3. Data: 2009-09-30 16:39:34

Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> U mnie kwitnie grusza, jabłoń, aronia, malina i truskawka.
> Się porobiło. Chyba znowu wiosna idzie.
> :-)

Chciałbyś!
Rośliny się srodze rozczarują.
My też.

Krzysztof z kwitnącą gruszą

4. Data: 2009-09-30 20:58:27

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 30 Sep 2009 13:34:00 +0200, Bbjk napisał(a):

> Zakwitły teraz fiołki, pierwiosnki i pigwowiec, który ma kwiaty i owoce
> równocześnie. Świta mi w związku z tym, że bywają jakieś wróżby co do
> długości i jakości zimy?

Co do długości życia - bywają.
--

Ikselka.

5. Data: 2009-10-05 21:13:10

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bbjk pisze:
> Zakwitły teraz fiołki, pierwiosnki i pigwowiec, który ma kwiaty i owoce
> równocześnie. Świta mi w związku z tym, że bywają jakieś wróżby co do
> długości i jakości zimy?

Gdy październik ciepło trzyma, zwykle mroźna bywa zima.
Ciepły październik, zimny luty.

--
pozdr. Jerzy

Na liściach grusz pojawiłosięcoś takiego...
winogrona.org
co to jest za roślina
schnące tuje
Mycie auta a tuje