Nadmierne pocenie

1. Data: 2007-07-04 18:51:47

Temat: Nadmierne pocenie
Od: "Iwona" <i...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
może ktoś z grupowiczów mial podobny problem. Od jakiegoś czasu zaczęłam się
bardzo pocić, wcześniej nigdy tego nie miałam. Używam dezodorantu Vichy 24
godziny, nie mam po nim nieprzyjemnego zapachu, ale nadal pocę się. Do
jakiego lekarza można się udac z tym problemem? Jakiego dezodorantu używać i
czy to sie leczy? Jest to dla mnie duży problem, więc z góry dziękuję za
podpowiedzi.

Iwona

2. Data: 2007-07-04 19:33:42

Temat: Re: Nadmierne pocenie
Od: "Janusz Kornaga" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 04-07-2007 o 20:51:47 Iwona <i...@x...pl> napisał(a):

> Do jakiego lekarza

No najpierw do tego najłatwiej dostepnego. Słusznie, moze to być objaw
jakiejś choroby. Może nadmiar jakichś obciazeń, stresów, tzw. nerwica.
Zazywasz jakieś lekarstwa?

--
Pozdrawiam. Janusz.

3. Data: 2007-07-04 19:41:09

Od: "Iwona" <i...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie zażywam żadnych lekarstw stale, jedynie środki przeciwbólowe na migrenę,
ale te biorę od dziecka.

Iwona

Przepraszam, że napisałam na priv, źle mi sie kliknęło. Jescze raz sorki

4. Data: 2007-07-04 19:49:39

Od: "Janusz Kornaga" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 04-07-2007 o 21:41:09 Iwona <i...@x...pl> napisał(a):

Doszło, dzięki. :)
Jakie to srodki, jezeli zażywasz codziennie, kilka razy dziennie, to może
też na te objawy wpływają. Nie masz nadwagi? A jak z tymi stresami?
Zresztą, sama poczytaj:
http://209.85.135.104/search?q=cache:ROK8zDY-oYAJ:ww
w.mediweb.pl/symptoms/wyswietl_s.php%3Fid%3D5+%22nad
mierne+pocenie%22+objaw+choroby&hl=pl&ct=clnk&cd=1&g
l=pl&lr=lang_pl

--
Pozdrawiam. Janusz.

5. Data: 2007-07-04 19:56:48

Od: "Janusz Kornaga" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 04-07-2007 o 21:49:39 Janusz Kornaga <k...@w...pl> napisał(a):

> Zresztą, sama poczytaj:

Miał być własciwie inny link, coś pomyliłem:
http://www.google.pl/search?hl=pl&q=%22nadmierne+poc
enie%22+objaw+choroby&btnG=Szukaj&lr=lang_pl

--
Pozdrawiam. Janusz.

6. Data: 2007-07-04 20:11:03

Od: "Iwona" <i...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za link. Nadwagi nie mam, nie zażywam tych leków codziennie, tylko
często.

Pozdrawiam

Iwona

7. Data: 2007-07-05 08:35:15

Od: "Szczepan Białek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwona" <i...@x...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> się. Do jakiego lekarza można się udac z tym problemem? Jakiego
> dezodorantu używać i czy to sie leczy? Jest to dla mnie duży problem, więc

Parę lat temu (w okresie upałów) przerwano główny dziennik TV aby podac
komunikat zalecajacy zaprzestania ograniczania soli kuchennej (NaCl) w
czasie upałów.
U zdrowego człowieka pocenie wystąpi przy braku soli. U zdrowego człowieka
mocz zawiera 10g NaCl w litrze a pot 3g. Przy braku soli organizm może
zareagować ograniczeniem ilości moczu i zwiększeniem ilości potu - bo w ten
sposób traci mniej NaCl. Czy oszczędzasz na soli?
S*

8. Data: 2007-07-05 10:19:47

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szczepan Białek" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> zareagować ograniczeniem ilości moczu i zwiększeniem ilości potu - bo w
> ten sposób traci mniej NaCl. Czy oszczędzasz na soli?

Po przejściu na dietę optymalną soli się coraz mniej, a po kilku miesiącach
DO nie soli się wcale. Pocenie u optymalnych w zasadzie w normie. Jak to
wytłumaczysz?
A wychodzimy z założenia, że wszelki potrawy mięsne, jajka, sery mają w
sobie naturalną sól, a więc dlatego nie solimy...
Pozdrawiam Jurek M.

9. Data: 2007-07-05 11:01:14

Od: Mateusz Szczyrzyca <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

05.07.2007: Jurek wrote:
> [...]
> A wychodzimy z założenia, że wszelki potrawy mięsne, jajka, sery mają w
> sobie naturalną sól, a więc dlatego nie solimy...

Ale za to pieprzycie solidnie, także na Usenecie.

--
<http://www.rowerowe.net> - Wycieczki rowerowe, zawody, sprzęt
<http://www.bikertrzebinia.pl> - KTS BikerTrzebinia

10. Data: 2007-07-05 12:21:39

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mateusz Szczyrzyca" <a...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:f6ij1q$qjn$1@news.onet.pl...

> Ale za to pieprzycie solidnie, także na Usenecie.

Nie chodzi szczurzycy o temat, tylko jak zwykle o czepianie się. Czy
wszystkie szczury tak mają, czy tylko szczurzyce...?
Pozdrawiam Jurek M.

Beta-blokery a wzwód?????
Trądzik grudkowo-krostkowy
rozwoj 10 m chłopca