Nadwaga - czy to pomoże????

1. Data: 2007-04-13 22:21:43

Temat: Nadwaga - czy to pomoże????
Od: Jan <n...@k...pocztowego.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

W TV Magazyn zauważyłem reklamę f-my novaPharm. Z opisu wygląda to
zachęcająco - 7kg/mies/69zł Cz znacie kogoś kto to stosował i jaki był
tego skutek?

Pokazują tam zachęcające zdjęcia itp. - poza tym jest napisane: "Nasza
Zinetegrowana Kuracja Wzmocniona zawiera silnie oddziałujące czynniki
zwalczające tłuszcz, miedzy innymi enzymy umożliwiające spalanie
tłuszczów z bardzo dużą szybkością. itd..."

Co o tym sądzić????

Czy ktoś z Was to stosował???

Pozdrawiam,
Jan

2. Data: 2007-04-13 23:34:06

Temat: Re: Nadwaga - czy to pomoże????
Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 14 Apr 2007 00:21:43 +0200, Jan napisał(a):

> W TV Magazyn zauważyłem reklamę f-my novaPharm. (...)

Litości...
Nie, nie pomoże Ci to i jestem tego pewien. Jaki typ nadwagi masz?

--
best regards,
scream (at)w.pl

3. Data: 2007-04-14 00:00:16

Od: Jan <""Jan <nie-mam\"@konta.pocztowego.pl> szukaj wiadomości tego autora

scream napisał(a):

> Litości...
> Nie, nie pomoże Ci to i jestem tego pewien. Jaki typ nadwagi masz?

Mam 163cm wzrostu, ważę 86 kg, mam 48 lat - czuję się b.otyły.
Jan

4. Data: 2007-04-14 12:07:23

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan" <n...@k...pocztowego.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Zinetegrowana Kuracja Wzmocniona zawiera silnie oddziałujące czynniki
> zwalczające tłuszcz, miedzy innymi enzymy umożliwiające spalanie tłuszczów

www.optymalni.org.pl a o tym sądzę dobrze...
Pozdrawiam Jurek M.

5. Data: 2007-04-14 22:30:26

Od: "darked" <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Apr 13, 11:21 pm, Jan <n...@k...pocztowego.pl> wrote:
> Witam,
>
> W TV Magazyn zauważyłem reklamę f-my novaPharm.

To pewnikiem jakas potezna ogolnoswiatowa firma z wielkimi
laboratoriami badawczymi, nieprawdaz?

>Z opisu wygląda to zachęcająco - 7kg/mies/69zł

To jest nic. Zachecajaco to wyglada opis antygrawitacyjnej masci
'Latak'. Jedna 10g tubka i przelot na Karaiby gwarantowany (przez
producenta oczywiscie)?

>Cz znacie kogoś kto to stosował i jaki był tego skutek?

Lzejszy portfel. Zadowolony akwizytor z novaPharm.

> Pokazują tam zachęcające zdjęcia

Dla mnie zachecajaco wygladaja zdjecia UFO i UFOludkow, szczegolnie
tych rodzaju zenskiego.

><snip>zawiera silnie oddziałujące czynniki
> zwalczające tłuszcz, miedzy innymi enzymy umożliwiające spalanie
> tłuszczów z bardzo dużą szybkością. itd..."

A te enzymy to wstrzykujesz sobie w tkanke tluszczowa czy tez
magicznie przechodza one z przewodu pokarmowego co zadnemu innemu
bialku w organizmie zdrowego doroslego osobnika sie praktycznie nie
zdarza? Toz za to to jest Nobel (prawie).

6. Data: 2007-04-15 09:37:04

Od: Srokata <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jan napisał(a):
> [...]
> zwalczające tłuszcz, miedzy innymi enzymy umożliwiające spalanie
> tłuszczów z bardzo dużą szybkością. itd..."

Witaj Janie,
ja ubiegłej zimy "wyhodowałam" sobie dodatkowe 10 kilo
Nie wierząc w żadne magiczne tabletki, na wiosnę zakupiłam rower i:
codziennie 20-30 km + ograniczenie tłuszczów i słodyczy i po 4
miesiącach 10 kilo mniej.
Na jesieni odwiedziłam schronisko i kupiłam psa:))) 2-3 godz spacerów
dziennie i waga już nie leci do góry, jem to co chcę
życzę wytrwałości:)
pozdrawiam
S.

7. Data: 2007-04-15 17:53:00

Od: Mateusz Szczyrzyca <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

15.04.2007: Srokata wrote:

> [...]
> Na jesieni odwiedziłam schronisko i kupiłam psa:))) 2-3 godz spacerów
> dziennie i waga już nie leci do góry, jem to co chcę

Mniej więcej najlepszy sposób i podpisuję się pod powyższym wszystkimi
kończynami.

--
{ <http://www.rowerowe.net> - wycieczki rowerowe, zawody, sprzęt }
{ <http://www.bikertrzebinia.pl> - trzebińska grupa rowerowa }