Nadżerka

1. Data: 2003-11-14 15:27:39

Temat: Nadżerka
Od: "Kosiulina" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam nadżerkę. Lekarz zaproponował wypalankę, a ja tak strasznie się tego
boję, poza tym planuję w najbliższym roku zajść w ciążę. Czy jest szansa na
samoistne wygojenie tej nadżerki? może jakieś tabletki? Pocieszcie mnie
proszę.
pozdrawiam
Ewelina

2. Data: 2003-11-14 18:19:38

Temat: Re: Nadżerka
Od: "kasia" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Myślę, że nie masz sie czego obawiać przy wypalaniu nadżerki. To tylko tak
grożnie brzmi, sama miałam wypalaną i nie powiem żeby to było koszmarnie
nieprzyjemne. Lepiej to załatwić raz a porządnie. Myślę, że gdyby były inne
sposoby pozbycia się jej lekarz napewno by Ci o nich powiedział. Ale decyzja
należy do Ciebie:)

pozd
kasia

3. Data: 2003-11-14 18:55:24

Od: "Ani" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
inne
> sposoby pozbycia się jej lekarz napewno by Ci o nich powiedział. Ale

ja słyszałam natomiast, że nie jest to rewelacyjna metoda... i ze istnieje
jeszcze inna metoda (zamrażanie?)
nie jestem pewna, wiec lepiej niech ktos jeszcze napisze na ten temat....
Byc może rodzaj usunięcia nadżerki zalezy do jej rozmiarów...

Ja miałam małą nadżerkę... poczatkowo nikt nic z nią nie robił i sobie tak
siedziała chyba ponad dwa lata...
Potem ginekolog stwierdził, ze "ona go denerwuje" i trzeba coś z tym zrobić
(chociaz po tych dwóch latach dalej była dość niewielka i na dobra sprawe
można było ja zostawic w spokoju)
Ginekolog wyciagnął jakis lek, posmarował mi tym czymś moja nadzerke, troche
bolało... uczucie srednio przyjemne.... i tyle :)
Ale co to było (jaka metoda) to juz nie wiem.... :) Może to nawet
"wypalanka" była?

pozdrawiam,
Ani

4. Data: 2003-11-14 22:10:20

Od: "FIXRAMBO" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

przczytaj odpowiedź dla Marcina poniżej
RAMBOFIX

5. Data: 2003-11-14 22:32:26

Od: "Justyna" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ginekolog wyciagnął jakis lek, posmarował mi tym czymś moja nadzerke,
troche
> bolało... uczucie srednio przyjemne.... i tyle :)

Solcogyn

6. Data: 2003-11-14 22:34:34

Od: "Justyna" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

wypalanie nadżerki powoduje bliznę, która moze przeszkadzać przy porodzie
(przy rozszerzaniu szyjki macicy).
myslę, ze w pierwszej kolejności należałoby wypróbować metody
farmakologiczne- solcogyn, może albothyl,...
lepsze od wypalania zabiegi to krioterapia i laser

7. Data: 2003-11-15 10:16:49

Od: "Kosiulina" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> przczytaj odpowiedź dla Marcina poniżej
> RAMBOFIX
>
> ????????? możesz jaśniej, bo nie wiem o co chodzi!!
Ewelina

8. Data: 2003-11-15 13:51:14

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Justyna wrote:

>Solcogyn

Ja tez mialam leczenie Solcogynem i - o ile nie ma zadnych ku temu
przeciwskazan - to bardzo polecam.

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

9. Data: 2003-11-15 22:30:30

Od: "Mrowka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ani" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> nie jestem pewna, wiec lepiej niech ktos jeszcze napisze na ten temat....
> Byc może rodzaj usunięcia nadżerki zalezy do jej rozmiarów...

Ja mialam nadzerke wielkosci 50groszowki.Mialam zamrazana.Zabieg nic nie
boli,kilka minut po jak sie rozmraza pojawia sie bol ale do
wytrzymania.Moteda ta jest skuteczna.

Magda

Klinika DERMATOLOGICZNA - gdzie znajde na tyle dobra, ze pomoze ??
glista
czy marichuana szkodzi?
pomocy! wysypka!!!
Młotek neurologiczny