Nadzienie do babeczek (na słono)

Data: 2004-12-29 09:35:12
Temat: Nadzienie do babeczek (na słono)
Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl>

Już upiekłam stertę kruchych babeczek na domowego sylwestra no i
zastanawiam się nad nadzieniem.
Będą mięsożerni i wegetarianie;)
Pierwsza wersja to nadzienie pieczarkowe - pieczarki, przysmażona cebula,
przyprawy, no i właśnie - trzeba dać surowe jajo? A może coś jeszcze? Na
wierzch żółty ser.
Czy macie pomysł na inne proste i smaczne nadzienia? Mogą być z mięsem,
aczkolwiek nie jest to konieczne;)

Pozdr. Ewa