Nagonka na wzór moralności :)

1. Data: 2018-06-02 18:11:22

Temat: Nagonka na wzór moralności :)
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

http://www.tokfm.pl/Tokfm/7,103094,23485343,posel-st
anislaw-pieta-komentuje-swoj-romans-za-ujawnienie-zd
rady.html

A nie prościej było nie brać kochanki? :)

Co za zakłamanie. I to są właśnie idole pislamscy wycierający sobie gębę
frazesami o moralności i rodzinie.

"Poseł przyznaje, że wiedział o karierze swojej kochanki w modelingu (w
internecie krążą jej rozebrane zdjęcia - red.), ale nie przekreśliło jej
to w jego oczach."

Serio? Nie przekreślały? W oczach takiego moralnego człowieka?
Przekreślały tylko dla zdebilałego elektoratu, na użytek osobisty miał
to gdzieś :)

"Uważam, że praca w modelingu nie może przekreślać człowieka" -
powiedział konserwatywny poseł."

Normalnie mistrz...

A co do rzetelności i zakłamania prawicowych szmatławców, kwintesencja
pogardy dla inteligencji czytelników. A może wręcz przeciwnie, doskonale
zdają sobie sprawę z poziomu inteligencji swoich czytelników...

"Na koniec wywiadu prawicowy portal sugeruje, że ujawnienie hipokryzji
polityka PiS może mieć drugie dno. "Krytykował Pan niemiecką politykę
historyczną, wykrzywiającą obraz Polski, krytykował Pan Unię Europejską,
w której Niemcy wiodą prym... Czy komuś mogło się to nie podobać?" -
pyta niezależna.pl. "Krytykowałem zachowania niemieckiej telewizji w
Polsce, krytykowałem zachowania i politykę niemiecką odnośnie zgody na
przeprowadzenie rurociągu Nord Stream II..." - podchwytuje myśl poseł.
"Więc nie musiałem być szczególnie kochany przez niemiecką,
polskojęzyczną gazetę" - konkluduje Stanisław Pięta."

Taaak... to oczywiście wina Niemców, że wziął sobie kochankę.
Ten facet kompletnie ma gdzieś, że poniżył rodzinę, że ma kochankę, ze
ze swoich wyborców zrobił idiotów. Ten facet ma jedynie pretensje o to,
że się wydało. I oczywiście to wina Niemców.

I tak właśnie myślą wszyscy kościółkowi. Księża z kochankami, z dziećmi,
pedofile w sutannach. Wszystko jest w porządku dopóki się nie wyda. A
jak się wyda, to pretensje o to, że się wydało.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

2. Data: 2018-06-02 21:51:41

Temat: Re: Nagonka na wzór moralności :)
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.06.2018 o 18:11, Kviat pisze:
> http://www.tokfm.pl/Tokfm/7,103094,23485343,posel-st
anislaw-pieta-komentuje-swoj-romans-za-ujawnienie-zd
rady.html

> A nie prościej było nie brać kochanki? :)

Romans poszedł posłowi w pięty.

Ewa

3. Data: 2018-06-03 08:38:15

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-06-02 o 18:11, Kviat pisze:
> [...]
> pedofile w sutannach. Wszystko jest w porządku dopóki się nie wyda. A
> jak się wyda, to pretensje o to, że się wydało.

Bardzo zawężasz krąg w ten sposób myślących, przypomnij do kogo i za co
miał pretensję twój idol Donald gdy wypłynęły podsłuchy od sowy&friends
? A może jest tak, że wiesz o jego występkach, ale to nie przekreśla go
w twoich oczach :) Bardzo prawdopodobne że tak jest, no ale to wina
pislamistów, Jarosława i Rydzyka.

Dębska

4. Data: 2018-06-03 09:45:30

Od: "Nazwa" <adres> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" napisał w wiadomości grup

> [...]

>może jest tak, że wiesz o jego występkach, ale to nie przekreśla go w
>twoich oczach :) Bardzo prawdopodobne że tak jest, no ale to wina

Podsłuchy Rządu Rzeczypospolitej - bardzo możliwe, że obce służby mogły być
umoczone, nierząd złodziejaszka pięty - klasyczny poziom tabloidu
Taka mała różniczka sytuacyjna, niedoogarnięcia dla wyznawców pislamu.

5. Data: 2018-06-03 10:09:09

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nazwa <adres> wrote:

> [...]
> nierząd złodziejaszka pięty - klasyczny poziom tabloidu
> Taka mała różniczka sytuacyjna, niedoogarnięcia dla wyznawców pislamu.

Żadna.

http://m.niezalezna.pl/226779-tylko-u-nas-posel-piet
a-przerywa-milczenie-specjalnie-dla-niezaleznapl-uja
wnia-nieznane-fakty

,,(...) Z dnia na dzień przybywa informacji w jaki sposób działała ta osoba,
aby zaskarbić sobie względy polityków - od Andrzeja Leppera, po wielu
polityków prawicowych, nie wyłączając Andrzeja Dudy, Patryka Jakiego czy
Marcina Horały. Takie rekomendacje - choćby w postaci wspólnych zdjęć,
usypiają czujność?
(...)

[...]
Nord Stream II, w kontekście zatrudnienia byłego kanclerza Niemiec przez
Gazprom, czy przekazywania turbin Siemensa na Krym, pomimo obowiązującego
embarga. Wchodzę w skład zespołu poselskiego (jestem jego sekretarzem),
który zwraca uwagę na konieczność zapłacenia przez Niemcy odszkodowań
wojennych Polsce... Więc nie musiałem być szczególnie kochany przez
niemiecką, polskojęzyczną gazetę."

--
XL

6. Data: 2018-06-03 10:45:51

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-06-03 o 08:38, Przemysław Dębski pisze:

> Bardzo zawężasz krąg w ten sposób myślących, przypomnij do kogo i za co
> miał pretensję twój idol Donald

A miało być lepiej, więc po cholerę wyjeżdżasz z Donaldem? Że niby jest
tak źle jak było, że jest gorzej? To po co pis?

Bardzo zawężasz swój obszar pojmowania.
Skąd się u takich oszołomów bierze, że jak ktoś nie popiera pisu, pisze
prawdę o kościele, to od razu popiera PO? Tam też było i jest pełno
kościółkowych odjechańców.
Jak trzeba mieć zrytą banię, żeby dojść do takich wniosków? Jak trzeba
mieć zrytą banię żeby to powtarzać, gdy tyle razy już to tłumaczyłem i
ty również to czytałeś?

To, ze w praktyce każdy jest lepszy od pislamisty, bo mniej groźny, nie
oznacza, że każdy nie-pislamista jest moim idolem.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

7. Data: 2018-06-03 21:26:42

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-06-03 o 10:45, Kviat pisze:

> [...]
>
> To, ze w praktyce każdy jest lepszy od pislamisty, bo mniej groźny, nie
> oznacza, że każdy nie-pislamista jest moim idolem.

Popierasz PO, ja naprawdę rozumiem, że wstyd ci się przyznać do tego
otwarcie :)

Dębska

8. Data: 2018-06-03 21:31:51

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-06-03 o 21:26, Przemysław Dębski pisze:

> Popierasz PO, ja naprawdę rozumiem, że wstyd ci się przyznać do tego
> otwarcie :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

9. Data: 2018-06-08 19:30:18

Od: f...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 2 czerwca 2018 18:11:23 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:
> http://www.tokfm.pl/Tokfm/7,103094,23485343,posel-st
anislaw-pieta-komentuje-swoj-romans-za-ujawnienie-zd
rady.html

> A nie prościej było nie brać kochanki? :)

Są jakieś twarde dowody czy tylko takie jak w przypadku Leppera?

Resort się ekscytuje jak to Pięta miał załatwić robotę, ale takich smsów
tam nie ma, jest sms o tresci "jesli dostaniesz pracę" co resort przekręca
na "dostaniesz pracę".

Po wrzutkach na Leppera wiarygodność resorciaków trochę spadła.
Do tego są na tłiterze zrzuty jak p.Iza łasiła się do pisoskich wydawnictw i
żebrała o poklask. Z Lepperem są zdjęcia. Do tego wczesniej był ten "Disuszko padł".
Wiarygodność resorciaków ostro spadła:(

10. Data: 2018-06-08 20:36:15

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-06-08 o 19:30, f...@g...com pisze:
anislaw-pieta-komentuje-swoj-romans-za-ujawnienie-zd
rady.html

> Są jakieś twarde dowody czy tylko takie jak w przypadku Leppera?

A ktoś zaprzeczył, że kochanki nie było?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

równanie na szczęśliwe życie
Męskie Granie! Magisterka - Ankieta