Najbrzydszy kraj Europy.

11. Data: 2017-12-17 21:07:50

Temat: Re: Najbrzydszy kraj Europy.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak <q...@q...pl> wrote:
> Dnia 2017-12-16 12:32, obywatel XL uprzejmie donosi:
ajbrzydszy_kraj_Europy_.html

> radze wracac do kraju nad Wisla -

http://www.polishexpress.co.uk/polacy-masowo-wracaja
-do-polski-wiekszosc-wraca-z-wielkiej-brytanii

https://www.tvp.info/34587089/financial-times-mlodzi
-polacy-wracaja-do-kwitnacej-gospodarki-w-polsce

http://powroty.gov.pl/-/z-powrotem-w-polsce

> ludzie tam usmiechnieci,

Jak najbardziej. Ale wtedy PO i lewicowe zachodnie media drą się, że ,,60000
faszystów maszerowało w Warszawie" :->

> smieci nie
> ma,

Generalnie nie ma. Polska to czysty kraj. Tak go określają przyjezdni.
Nawet ma zapadłej wsi są odbierane śmieci - u mnie co drugi tydzień.
Tylko miejskie brudasy wywożą worki śmueci do okolicznych lasów, gdy
wracają z weekendu w swoich podmiejskich domach letniskowych, ale ich
dopadnę prostym sposobem, tak jak już parę razy zrobił sąsiad - w worku ze
śmieciami znalazł korespondencję reklamową z adresem. Państwo wielkomiejscy
(LEKARZE!!!) już mandacik zapłacili niezgorszy - a nadleśnictwo podało ich
do sądu :->

> nikt nie przeklina,

Albowiem ,,fuck you" to rdzennie polskie przekleństwo :->

> pracy mnostwo, nie ma betonowych blokow ze
> zsypami smieci i karaluchami, peegery byle to oazy przedsiebiorczosci, itp.

Pracy jest w Polsce mnóstwo, to prawda.
Kto naprawdę chce, pracę znajdzie. Moje córki nie miały nigdy z tym
kłopotu, a przecież nie pracują na budowach, gdzie są wielkie braki w
zatrudnieniu.
Co do ,,karaluchów" - nie ma bardziej zarobaczonego kraju, niż GB: karaluchy
i pluskwy to oczywistość w wiekszości lokali mieszkalnych. Nawet w
samolotach krolewskich linii lotniczych istna plaga pluskiew - ostatnia
afera z pogryzieniami pasażerów przez te paskudztwa dopelnia obraz.
Całe fora Polaków w GB omawiają stan sanitarny tamtejszych domów i mieszkań
- robactwo i zagrzybienie, brud. To Polaków szokuje w GB. Po zamieszkaniu
tam szukają sposobu pozbycia się robactwa i uchronienia się przed
przywiezieniem tego g...a do Polski...
W Polsce się o pluskwach, karaluchach i grzybie praktycznie nie słyszy. To
rzadkość.

--
XL
https://www.salon24.pl/u/apokalipsateraz/731978,lite

12. Data: 2017-12-17 23:12:27

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
t...@n...neostrada.pl...

Qrczak <q...@q...pl> wrote:
> [...]

>https://www.tvp.info/34587089/financial-times-mlodz
i-polacy-wracaja-do-kwitnacej-gospodarki-w-polsce

liczby? tu:

https://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/e
migracja-dane-gus-wielka-brytania-niemcy,47,0,237777
5.html

13. Data: 2017-12-18 08:33:43

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak <q...@q...pl> wrote:

> peegery byle to oazy przedsiebiorczosci,

Z tego bym się nie śmiała - pgr to było sztandarowe ,,osiągnięcie" komuny,
na którą tzw. Zachód skazał Polaków sprzedając ich czerwonej Rosji na 50
lat, sam żyjąc i rozwijając się w tym czasie w najlepsze i czując się ,,w
porządku".
Gdyby nie to, bylibyśmy dziś na tym samym poziomie gospodarczym,
kulturowym i mentalnym, co reszta całej, dumnie się tak nazywającej,
Europy.

14. Data: 2017-12-18 08:41:14

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> Gdyby nie to, bylibyśmy dziś na tym samym poziomie gospodarczym,
> kulturowym i mentalnym, co reszta całej, dumnie się tak nazywającej,

Choć z drugiej strony, gdyby nie konieczność wielowiekowego cwiczenia
poczucia tożsamości i wydobywania się z szamba, nie mielibyśmy dziś tak
silnego instynktu samozachowawczego i poczucia patriotyzmu - z tą
europejską mentalnością dalibyśmy się zislamizować bez oporu.

15. Data: 2017-12-18 09:20:20

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> [...]
> mielibyśmy dziś tak silnego instynktu samozachowawczego i poczucia
> patriotyzmu - z tą europejską mentalnością dalibyśmy się zislamizować

Można więc uznać, że: "Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło".

LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a - http://leotar.net

16. Data: 2017-12-18 10:15:17

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk <l...@l...net> wrote:

> Można więc uznać, że: "Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło".

Zależy co jest tym ,,dobrem", więc bardziej adekwatne i mniej niedookreślone
będzie tu: ,,Co nas nie zabije, to nas wzmocni."
Co do istoty i permanentności(sic!) zagrożeń dla Polski (komuna -
islamizacja)
: ,,Z deszczu pod rynnę" i ,,Organ nieużywany zanika".
Oby Polakom nie zanikło umiłowanie wolności i patriotyzm. To życzenie,
poniekąd niestety, spełnić się może tylko przez świadomość ulotnego
charakteru wszelkich dotychczasowych zdobyczy.
Nikt nam wolności nie da w prezencie.

17. Data: 2017-12-18 10:53:35

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-12-18 o 10:15, XL pisze:

> [...]
> poniekąd niestety, spełnić się może tylko przez świadomość ulotnego
> charakteru wszelkich dotychczasowych zdobyczy.

Najwięksi patrioci mieszkają w Korei Płn.
W społeczeństwie nasycenie patriotami wynosi 100%
Im też nikt nie chce dać w prezencie wolności.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

18. Data: 2017-12-18 14:42:05

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Najwięksi patrioci mieszkają w Korei Płn.
> W społeczeństwie nasycenie patriotami wynosi 100%

Raczej siedzą w obozach lub nie żyją.
PATRIOCI - a nie zgnębieni, zastraszeni ludzie.

Za to zero faszyzmu!!! - a przecież wielokrotnie więcej obywateli tam z
flagami maszeruje, niż w Warszawie. Jakoś żaden lewak w ,,wielkim wolnym
świecie" nie wpada na pomysł z oskarżaniem. Spróbowałby tylko. Nie? :->

> Im też nikt nie chce dać w prezencie wolności.

Muszą nauczyć się wolności od Polaków - ale do tego potrzebna im Wiara,
którą im zapobiegawczo odebrano, jako bezpośrednio zagrażającą
totalitarnemu ustrojowi:

https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Chrześcijaństwo_w_Ko
rei_Północnej

,,Organizacja Open Doors zaliczyła Koreę Północną do państw, w których
najbardziej prześladuje się chrześcijan (w rankingu Korea Północna zajmuje
pierwsze miejsce od 2000 roku)[2]. Również w rankingu worldwatchlist.org
Korea Północna zajmuje 1 miejsce w prześladowaniu chrześcijan[8]. Dokładne
informacje o liczbie uwięzionych chrześcijan nie są znane. Różne źródła
podają, że w koreańskich obozach koncentracyjnych może znajdować się od 30
tys. chrześcijan[4], od 50 tys. do 70 tys.[9] lub nawet 100 tys[3].

Za posiadanie Biblii grozi kara śmierci lub zesłanie do obozu wraz z
rodziną[7][1]. Chrześcijanie trafiający do obozów koncentracyjnych są
oddzielani od innych więźniów, by nie mogli nawracać innych osadzonych[8].

W Korei Północnej dzieci są zachęcane do donoszenia na rodziców czytających
Biblię[1]."

19. Data: 2017-12-18 15:31:46

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-12-18 o 14:42, XL pisze:

> Raczej siedzą w obozach lub nie żyją.
> PATRIOCI - a nie zgnębieni, zastraszeni ludzie.

A u nas ci, co protestują przeciwko pis, nie są zgnębieni. Są szczęśliwi.
A teraz wytłumacz, dlaczego pis tak zwalcza opozycję. I dlaczego używa
takich samych argumentów, że to wrogowie narodu, jak w Korei Płn.?
Dlaczego pislamiści, tak samo jak rządzący w Korei Płn. uważają, że
tylko oni mają prawo nazywać się patriotami, a reszta to zdrajcy?

> Za to zero faszyzmu!!! - a przecież wielokrotnie więcej obywateli tam z
> flagami maszeruje, niż w Warszawie. Jakoś żaden lewak w ,,wielkim wolnym
> świecie" nie wpada na pomysł z oskarżaniem. Spróbowałby tylko. Nie? :->

Co ty znowu palisz?
Wytrzeźwiej i napisz to po polsku.

> Muszą nauczyć się wolności od Polaków

Jak na razie, to Polacy uczą się od nich. Czegoś innego.

>- ale do tego potrzebna im Wiara,
> którą im zapobiegawczo odebrano, jako bezpośrednio zagrażającą
> totalitarnemu ustrojowi:

Bredzisz. Wiara nie zapobiega totalitaryzmowi i nie sprzyja wolności. A
już szczególnie jedyna obowiązująca. Przykłady znajdziesz samodzielnie.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

20. Data: 2017-12-18 16:13:22

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
>
> Bredzisz. Wiara nie zapobiega totalitaryzmowi i nie sprzyja wolności. A
> już szczególnie jedyna obowiązująca. Przykłady znajdziesz samodzielnie.

Bredzisz.

--
XL
https://www.salon24.pl/u/apokalipsateraz/731978,lite
racki-nobel-dla-lenina
TO MUSISZ PRZECZYTAĆ!

Diduszko - pierwsza ofiara pisoskiego rezymu
Nobel dla Lenina!
Autorasizm. Antypolonizm.