Najczestsza globalna przyczyna smierci w 2019r - 42.300.000 osob [Worldometers]

31. Data: 2020-01-07 03:57:14

Temat: Re: Najczestsza globalna przyczyna smierci w 2019r - 42.300.000 osob [Worldometers]
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 6 stycznia 2020 23:49:15 UTC+1 użytkownik m...@g...com
napisał:
> tylko uświadom to sobie sobie...
> kiedy skok na główkę z 9. piętra
> ---
> Nie kus go bo na kogo ci wyszlo ;P
> ,,Jeśli jesteś Synem Bożym, rzuć się stąd w dół! Jest bowiem napisane: Aniołom
swoim rozkaże o Tobie, żeby Cię strzegli, i na rękach nosić Cię będą, byś przypadkiem
nie urazil swej nogi o kamien..."

Ja go nie kuszę, tylko ostrzegam.
Chyba nie muszę wspominać, do jakiej niemal współczesnej postaci dałem aluzję...
"Łapię chwile ulotne jak ulotka..."

32. Data: 2020-01-07 19:05:05

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06/01/2020 o 21:31, m...@g...com pisze:
> imion ci u nas dostatek ale i za te dziekujemy
> ---
> na ime ci Legion?
> wlasnie mowisz do lustra

no to czego chcesz Psi Chuju, indianskie imiona ci sie nie podobaja
--
gazebo

33. Data: 2020-01-11 13:35:55

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

no to czego chcesz Psi Chuju, indianskie imiona ci sie nie podobaja?
---
To uwspolczesniona wersja pytania:
"Lustereczko POwiedz przecie kto jest najpieniejszy w swiecie"? ;P
POgorszylo ci sie Gaz -to sie POmodl... :)

34. Data: 2020-01-11 17:07:04

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11/01/2020 o 12:35, m...@g...com pisze:
> [...]
> To uwspolczesniona wersja pytania:
> "Lustereczko POwiedz przecie kto jest najpieniejszy w swiecie"? ;P
> POgorszylo ci sie Gaz -to sie POmodl... :)

o Pieniny ci chodzi?

--
gazebo

35. Data: 2020-01-11 23:29:07

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> To uwspolczesniona wersja pytania:
> "Lustereczko POwiedz przecie kto jest najpieniejszy w swiecie"? ;P
> POgorszylo ci sie Gaz -to sie POmodl... :)

o Pieniny ci chodzi?
---
O Piekne spienione wody Pieninskie tyz ;P

36. Data: 2020-01-12 07:01:31

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11/01/2020 o 22:29, m...@g...com pisze:

> o Pieniny ci chodzi?
> ---
> O Piekne spienione wody Pieninskie tyz ;P

i Tater

--
gazebo

37. Data: 2020-01-12 22:51:05

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>>
> o Pieniny ci chodzi?
> ---
> O Piekne spienione wody Pieninskie tyz ;P

A tak! I modlitwe do Tate-Synu-Duchu :)

happy
Ekologizm, lgbtyzm, genderyzm, aborcjonizm, marksizm -jeden czort [JedraszewskiNaPrymasa!] ;)
,,Przepraszam cię skarbie. Mama" [OknoZycia]
Samoswiadomosc Kviatuszka ;)
Klotnia o szKOdliwosc POrnografii [feministek z genderowcami] z religiantami w tle ;)