Najlepsza śmietana

221. Data: 2015-11-10 13:24:02

Temat: Re: Najlepsza śmietana
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 7 Nov 2015 12:00:13 +0100, Wiesiaczek napisał(a):

> Butelki skupowano wszędzie i nie było problemów ze zwrotem.
> Skupowano wszystkie (no, prawie wszystkie, bo z wyjątkiem butelek po
> winach importowanych) butelki.

Oczywiście, tak było.

> Może popytaj tych, którzy to pamiętają.

To nieważne, ważne, co pamięta "łun" 3-]]]
--
XL
http://www.fronda.pl/a/humanizm-tez-ma-swoje-granice

222. Data: 2015-11-10 13:25:12

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 07 Nov 2015 12:10:53 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2015-11-07 11:26, obywatel stefan uprzejmie donosi:

> Podziwiam.
> Chyba jednak bym się nie podjęła takiego wyzwania.

Pókie się robale nie zalęgły i z "winkiem" wzmocnionym do jakichś 60
procent - mogłabym. Tylko oczy zamknąć i na wydechu :-D

223. Data: 2015-11-10 13:27:35

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 7 Nov 2015 19:16:21 -0000 (UTC), masti napisał(a):

> może pomyśl zanim napiszesz. Bo tu jest wiele osób, które pamiętają
> I problemy ze skupem butelek też

No, pomyślałam. Mnóstwo moich kolegów i koleżanek zbierało rozrzucone
wszędy butelki po winie itp - i zanosiło do sklepu, otrzymując żywą gotówkę
lub od razu przeliczając ją w sklepie na batony, oranżady w proszku, ciepe
lody itp. Coś chcesz mi imputować?

224. Data: 2015-11-10 13:28:23

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 8 Nov 2015 12:02:47 -0000 (UTC), masti napisał(a):

> i dlatego plonkujesz wszystkich, którzy wykazują Ci że kłamiesz

Tzn TY mu to wykazujesz? Ja wykazuję, że TY kłamiesz. I co?

225. Data: 2015-11-10 13:34:23

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 8 Nov 2015 14:29:59 -0000 (UTC), masti napisał(a):

> ale czego to ma dzieci nauczyć? bo chyba tylko malowania trawy na
> zielono. Bo nikt mi nie powie, że z domu przyniosły 231kg na łeb

Przyniosły, przyniosły. Ludzie niegdyś CODZIENNE gazety czytali, niemal
wszyscy. I sąsiadów mieli uczynnych, którzy te gazety odkładali dla dzieci
sąsiada. Wiem, wiem, że Ci się to w główce nie mieści.

226. Data: 2015-11-10 13:37:33

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 8 Nov 2015 23:28:53 +0100, cef napisał(a):

> [...]
> siedzeniami
> na siedzeniach i odwoziłem do skupu. Urobiłem się przy tym,
> bo to jednak dużo kilogramów było. Pamiętam, że wychodziło pół zbiornika
> paliwa
> za tę makulaturę oddaną.
> Ale jak gdzieś tak gwałtownie w 1990 albo 1991 za mój trud gromadzenia
> (bo żeby znieść do piwnicy, trzeba było robić paczki wiązane sznurkiem),
> załadunku i wyładunku wypłacali jakieś nędzne kilka złotych, to
> zacząłem wywalać codziennie do śmieci.

> Słoiki były chyba po 40gr - nawet musztardówki skupowano,

Za żółtymi firankami.

227. Data: 2015-11-10 13:38:19

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 9 Nov 2015 12:05:12 +0100, Wiesiaczek napisał(a):

> W PRL-u ktoś wyrzucał butelki do lasu?!
> I śmieci w workach?
> Czy Tobie się czasem kalendarz nie przekręcił do góry nogami?

Panu się po...ło.

228. Data: 2015-11-10 13:38:57

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 9 Nov 2015 18:33:53 +0100, Wiesiaczek napisał(a):

> Cieszę się, że się sam ze sobą zgadzasz :)
> Pozwól, że Cię zostawię w tym błogostanie, bo już mi się ta "dyskusja"
> znudziła i straciłem już chęc do jej ciągnięcia.

Słuszna konstatacja.

229. Data: 2015-11-10 15:20:00

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Tzn TY mu to wykazujesz? Ja wykazuję, że TY kłamiesz. I co?

po pierwsze Ci się nie udaje, po drugie jak widzisz nie splonkowałem Cię

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

230. Data: 2015-11-10 15:21:28