Najlepsza śmietana

321. Data: 2015-11-13 19:24:15

Temat: Re: Najlepsza śmietana
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 12 Nov 2015 19:20:48 -0600, Pszemol napisał(a):

> Właśnie to zauważyłem.

Brak linii? - oczywiście między "epidemia braku wyobraźni" a "Twój brak
myślenia".
--
XL
http://www.fronda.pl/a/humanizm-tez-ma-swoje-granice

322. Data: 2015-11-13 19:31:03

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 13 Nov 2015 09:06:28 +0100, Stokrotka napisał(a):

> Nie dawaj psu PET do obgryzania i do zabawy, zamiast kości.
> Może się pokaleczyć.
> Jako aportu i do zabawy doskonałe są butelki z miękkiego plastiku
> jak czasem po szamponie na pszykład.

PET jest z natury swej BARDZO!!! elastyczny - inaczej nie dałoby się z
niego tak łątwo wytłaczać tych butelek. Pies ma szczęki jak smok, a do tej
pory tylko je spłaszcza, zostawiajac ślady ząbów co najwyżej. Jesli mam
jakiekolwiek opory, to raczej ze względu na samo tworzywo, raczej trujace,
oraz klej spod naklejek. Dlatego teraz otrzymuje butelkę tylko w razie
ewidentnej nudy - bo to zawsze się sprawdza, od dzieciństwa robiłąm mu
zabawki na sznurku z takich butelek, bo bardzo lubi ich trzask i opieranie
się naciskowi, kiedy są wypełnione powietrzem, a kiedy już je przedziurawi,
to zgryza na płasko, ale już bez takiego entuzjazmu.
Tak czy siak - nie dostaje ich już tyle co kiedyś, bo skoro dzieciom nie
należy podawać jedzenia picia z plastików, to i psom. Wydzielają się
bowiem szkodliwe substancje.

323. Data: 2015-11-13 19:32:57

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Brak linii? - oczywiście między "epidemia braku wyobraźni"
> a "Twój brak myślenia".

Bardzo często, gdy czytam to co tu produkujesz,
przypomina mi sie słynne powiedzonko z czeskiego serialu
jaki oglądałem za komuny, pt "Nemocnice na kraji mesta".
Zastanawiam się właśnie czemu mam takie skojarzenia...
Pracowałaś może kiedyś jako pielęgniarka w szpitalu?

324. Data: 2015-11-13 19:45:02

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Tak czy siak - nie dostaje ich już tyle co kiedyś, bo skoro dzieciom nie
> należy podawać jedzenia picia z plastików, to i psom. Wydzielają się
> bowiem szkodliwe substancje.

A w psie się te szkodliwe substancje wydzielają czy w butelce? :-)

325. Data: 2015-11-13 20:42:05

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 13 Nov 2015 12:32:57 -0600, Pszemol napisał(a):

> Bardzo często, gdy czytam to co tu produkujesz,

Zdecydowanie za często czytasz.

> [...]
> Zastanawiam się właśnie czemu mam takie skojarzenia...
> Pracowałaś może kiedyś jako pielęgniarka w szpitalu?

http://img3.demotywatoryfb.pl//uploads/201405/139981
4307_vbci73_600.jpg

326. Data: 2015-11-13 20:50:00

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 13 Nov 2015 12:45:02 -0600, Pszemol napisał(a):

> A w psie się te szkodliwe substancje wydzielają czy w butelce? :-)

"Badania przeprowadzone w Harvardzie wykazały, że ochotnicy, którzy przez
tydzień pili chłodne napoje wyłącznie z butelek poliwęglanowych, mieli o
dwie trzecie wyższe stężenie BPA w moczu. Jest to bezpośredni dowód na to,
że substancja przedostaje się z opakowania do napoju, a następnie do
organizmu ludzkiego. Podgrzanie butelki (np. przez picie ciepłych napojów,
jak w przypadku niemowląt) prawdopodobnie przyspiesza jeszcze proces
przedostawania się BPA do płynu.

Ochotnicy przez tydzień pili napoje wyłącznie z naczyń ze stali
nierdzewnej. Następnie zbadano stężenie BPA w ich moczu. Przez kolejny
tydzień byli proszeni o picie wszystkich chłodnych napojów z plastikowych
butelek poliwęglanowych. Kolejne badanie laboratoryjne wykazało, że po
tygodniu stężenie BPA w ich moczu wzrosło średnio o 69%. "

http://medycyna24.pl/18456,plastikowe-butelki-kolejn
e-ostrzezenie

Pomyśl sam, co by było, gdyby kazano im gryźć te butelki :->

327. Data: 2015-11-13 21:06:18

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Pomyśl sam, co by było, gdyby kazano im gryźć te butelki :->

Pomyślałem, i wyszło mi że znęcasz się nad swoim psem.

328. Data: 2015-11-13 21:08:54

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Zdecydowanie za często czytasz.

Zgadzam się... Ale ciężko się opanować...
To tak jak cyrk przyjeźdza i pokazują dziwolągi.
Niby wiesz że to nieszczęśliwi ludzie i patrzeć
nie wypada, ale oczu oderwać nie sposób.

> http://img3.demotywatoryfb.pl//uploads/201405/139981
4307_vbci73_600.jpg

Całkiem ładnie wyszłaś na tej fotce - daj ją sobie do fejsa.
Myślałem żeś tłuściejsza przez te Twoje emotikony cycate 3-)

329. Data: 2016-01-18 10:44:53

Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 12 Nov 2015 11:56:08 +0100, Ikselka napisał(a):

> Miód mam swój - w szklanych słoikach, prawdziwy (prawdziwy miód nie ma
> prawa pozostawać płynny).

Tu bym nieco zaprotestował. Prawdziwy gryczany (a nie mieszanka
gryczanego z wielokwiatowym) ma prawo pozostać w górnej 1/4 do 1/3 słoika
płynny.

330. Data: 2016-01-18 20:43:58

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 18 stycznia 2016 10:44:55 UTC+1 użytkownik jureq napisał:

> Tu bym nieco zaprotestował. Prawdziwy gryczany (a nie mieszanka
> gryczanego z wielokwiatowym) ma prawo pozostać w górnej 1/4 do 1/3 słoika
> płynny.

Nie mam gryczanego.

Re: Obyś miał wysoki cholesterol :-)
Re: Obyś miał wysoki cholesterol :-)