Najlepsze życzenia z okazji Świąt Wielkanocnych! :)

1. Data: 2009-04-11 16:46:43

Temat: Najlepsze życzenia z okazji Świąt Wielkanocnych! :)
Od: "Maja" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zycze wszystkim duzo ZDROWIA, ciepla, radosci,
pysznego jedzonka, slodkiego lenistwa i odpowiednio
duzej wilgotnosci w Poniedziałek :)

Swiat pelnych Milosci i Nadziei dla Was i Waszych najblizszych

zyczy
Maja

2. Data: 2009-04-11 18:32:10

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> duzej wilgotnosci w Poniedziałek :)
>
> Swiat pelnych Milosci i Nadziei dla Was i Waszych najblizszych

I ja sie dolaczam do zyczen, Wesolych Swiat !!

casus

3. Data: 2009-04-11 19:13:35

Od: Janusz <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

casus pisze:

> I ja sie dolaczam do zyczen, Wesolych Swiat !!
>
> casus

Ale się zrobiło miło, tak trzymać:) Wesołego Alleluja!!!

co na zatwardzenie?
Antybiotyk przy zabiegu dentystycznym
Concore Cor 1,25mg.
Re: Ile jodu?