Najmodniejsze sałatki warstwowe

21. Data: 2021-02-12 00:28:53

Temat: Re: Najmodniejsze sałatki warstwowe
Od: Bischoop <B...@v...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2021-01-27, dwa cepeliny <d...@g...com> wrote:
> Żyjemy w czasach opakowań a nie zawartości.

I to jest problem ogromny, skale tego widze bo jako wolontariusz pracuje
w organizacji ktora gotuje i przygotowuje posilki dla potrzeujacych. Na
dzien dzisiejszy takich posilkow jest dziennie w granicach 1000 do 1500.
Co szokuje to wlasnie przychodzace warzywa, owoce w opakowaniach np w
workach foliowych i masz tak przykladowo iles gramow marchewek, z data
do spozycia 10 Luty, supermarkety musza to wywalic a rzeczywistosc jest
taka ze wyjmij to z tego worka i jest to swieze jeszcze ponad tydzien,
szybko zgnije tylko w worku. Tak, mamy ogromny problem z opakowaniami,
tracimy na tym finansowo i w dodatku niszczymy przy tym planete oraz
ranimy zwierzeta. Pominalem przy tym jeszcze ile sie marnuje jedzenia i
zbiera opakowan bo probuje sie nam wciskac pokrojone marcheweczki czy
jakies owoce, ma to oczywiscie swoj wplyw na cene ogolna tych warzyw i
owocow. Do tej pory to tylko czytalem o marnowaniu jedzenia, ale jak sie
to widzi na wlasne oczy to jest po prostu szok. Ludzie kurde gloduja a
taki jeden supermarket pod koniec dniowki wypieprza tego tonami.

22. Data: 2021-02-12 22:37:46

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .02.2021 o 00:17 Bischoop <B...@v...net> pisze:

> Ano tak sie ludziom w glowach popierdolilo, lykaja co przeczytaja
> wszystko jak pelikany. Media wymyslily sobie tekst: "Dieta pudelkowa",
> zabrzmialo im to fajnie inni skopiowali i sie przyjelo bo tak trudno po
> prostu nalozyc sobie na talerz mniejsza porcje, nie, musi to byc w
> pudeleczku bo inaczej nie ogarniesz. Niektorzy tak zglupieli ze nawet
> lykneli ze nie potrafia samemu mniejszych porcji zrobic i sobie
> abonament placa i im pudeleczka z jedzeniem kurierem przychodza LOL, i
> ci debile jeszcze wierza ze to swiezsze jest niz jakby sobie sami
> zrobili.

A jeszcze załadujmy te pudełka do busa i mamy absolutny hit!
Street food pudełkowa sałatka warstwowa!

--
Trefniś

Kuchenka gaz-elektr. Wrozamet Mastercook
Kapusta z soczewica
Piernik dojrzewający - epilog
Farsz do pierogow
Zdrowe odżywianie