TEORIE ERICHA FROMMA

1. Data: 2000-01-18 20:19:05

Temat: TEORIE ERICHA FROMMA
Od: "quercus" <q...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam Grupe,
Ostatnio zafascynowala mnie ksiazka Ericha Fromma "Miec czy Byc?" ,
- chetnie nawiaze dyskusje na private z ludzmi o podobnych pogladach.
pisz na private
t...@P...com
pozdrawiam
Radek

1. Data: 2000-01-19 07:48:10

Temat: Re: TEORIE ERICHA FROMMA
Od: Iwona Cupial <i...@w...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc !!!
Z checia przeczytam ta ksiazke. To pytanie przypomnialo mi wyklad z
filozofii. Wykladowca wsponial o tym, ale nie dyskutowalismy na ten
temat. Moim zdaniem
nie szkodzi jak sie duzo ma wokól siebie, ale nad jakoscia zycia
decyduje, to jakim sie jest czlowiekiem, jak nasza dusza wyglada.
Wartosi materialne towarzysza nam przez cale zycie, ale niestety sa
przemijalne

1. Data: 2000-01-19 09:47:33

Temat: Najpierw BYC pozniej MIEC (cie czytalem) :)
Od: Dofik <m...@a...pol.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Re: ehh.. Znowu ta milosc..
Re: Mowa ciala a brak akceptacji (b. dlugie)
potrzebny adres
?!?
ciekawe