Najważniejsza decyzja w życiu

1. Data: 2017-06-12 11:19:22

Temat: Najważniejsza decyzja w życiu
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jaka była wasza najważniejsza decyzja w życiu i czy była dobra czy zła?

2. Data: 2017-06-12 11:32:16

Temat: Re: Najważniejsza decyzja w życiu
Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pinokio" <p...@n...adres.pl> napisał w wiadomości
> Jaka była wasza najważniejsza decyzja w życiu i czy była dobra czy zła?

Ja myślę, że trudno znaleźć złe decyzje. Problemem jest wzięcie za nie
odpowiedzialności.

--
Chiron

3. Data: 2017-06-12 11:36:34

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.06.2017 o 11:32, Chiron pisze:
> Ja myślę, że trudno znaleźć złe decyzje. Problemem jest wzięcie za nie
> odpowiedzialności.

Najgorzej gdy się stchórzy a potem widzi jak życie przecieka przez
palce. Tak jak sługa który zakopał talent, aby przypadkiem go nie stracić.

4. Data: 2017-06-12 13:03:55

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.06.2017 o 11:36, pinokio pisze:

> Najgorzej gdy się stchórzy a potem widzi jak życie przecieka przez
> palce. Tak jak sługa który zakopał talent, aby przypadkiem go nie stracić.
(24) Przyszedł i ten, który otrzymał jeden talent, i rzekł: Panie,
wiedziałem, żeś jest człowiek twardy: chcesz żąć tam, gdzie nie
posiałeś, i zbierać tam, gdzieś nie rozsypał. (25) Bojąc się więc,
poszedłem i ukryłem twój talent w ziemi. Oto masz swoją własność! (26)
Odrzekł mu pan jego: Sługo zły i gnuśny! Wiedziałeś, że chcę żąć tam,
gdzie nie posiałem, i zbierać tam, gdziem nie rozsypał. (27) Powinieneś
więc był oddać moje pieniądze bankierom, a ja po powrocie byłbym z
zyskiem odebrał swoją własność. (28) Dlatego odbierzcie mu ten talent, a
dajcie temu, który ma dziesięć talentów. (29) Każdemu bowiem, kto ma,
będzie dodane, tak że nadmiar mieć będzie. Temu zaś, kto nie ma, zabiorą
nawet to, co ma. (30) A sługę nieużytecznego wyrzućcie na zewnątrz - w
ciemności! Tam będzie płacz i zgrzytanie zębów.

5. Data: 2017-06-12 13:12:49

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.06.2017 o 13:03, pinokio pisze:

> Bojąc się więc,
> poszedłem i ukryłem twój talent w ziemi. Oto masz swoją własność! (26)

Lem napisał kiedyś "Powrót z gwiazd" gdzie efektem ubocznym betryzacji
było wyeliminowanie ryzyka. Ta książka zdaje się wywarła olbrzymie
działanie na życie Korwina.
Sługa gnuśny to ten, który wybrał bezpieczeństwo chcąc uniknąć ryzyka,
tamci ryzykowali, on ostatecznie nawet nie musiał, bo nawet gdyby oddał
go bankierom, to było by dobrze.

6. Data: 2017-06-12 13:33:05

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> Najgorzej gdy się stchórzy a potem widzi jak życie przecieka przez palce.
> Tak jak sługa który zakopał talent, aby przypadkiem go nie stracić.

Jednak o wiele gorsze jest rozpamiętywanie przeszłości i "rzeźbienie" w niej
w rodzaju: "co by było, gdyby było..."

--
Chiron

7. Data: 2017-06-12 13:35:53

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sługę nieużytecznego wyrzućcie na zewnątrz - w ciemności! Tam będzie płacz

Wciąż żyjesz. Nie strać więc drugiej okazji. W końcu dokąd żyjesz, dotąd
powinieneś mieć nadzieję, że nie powtórzysz już tego

--
Chiron

8. Data: 2017-06-12 13:39:58

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.06.2017 o 13:35, Chiron pisze:
> Wciąż żyjesz. Nie strać więc drugiej okazji. W końcu dokąd żyjesz, dotąd
> powinieneś mieć nadzieję, że nie powtórzysz już tego

Ale ja nie straciłem okazji, zaryzykowałem i jestem do przodu!

9. Data: 2017-06-12 14:38:15

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.06.2017 o 13:39, pinokio pisze:

> Ale ja nie straciłem okazji, zaryzykowałem i jestem do przodu!
Ks. Piotr Pawlukiewicz - Pan z Wami z wariatami i z Duchem Twoim idioto
[Mocne] https://www.youtube.com/watch?v=tosqiO7cbP0

Pawlukiewicz jak zawsze w formie

10. Data: 2017-06-12 15:39:41

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> Ale ja nie straciłem okazji, zaryzykowałem i jestem do przodu!

Przeszłość- te przykre rzeczy- to coś jak to, co zostawiasz w WC :-).
Poszedłes, zrobiłeś co swoje, pozbyłes się zbednego balastu, i- jakoś chyba
o tym już nigdy nie rozmyślasz, co? A takie wracanie do przeszłości i
wzdychanie, co by było i jak to było- to według mnie takie trochę babranie
się w tym gó...e :-)

Jesteś do przodu- no bo drugi raz nie straciłes okazji. Zdałeś egzamin-
idziesz dalej. Koniec i kropka. Najważniejsze, że teraz sie udało :-)

--
Chiron

Złote myśli
"Edukacja" :-(
Polish police forcibly remove anti-Kaczynski protesters
Lewactwo w wersji afro.
Za wolność waszą i naszą.