Najważniejsza obietnica wyborcza PiS.

11. Data: 2022-09-15 12:50:56

Temat: Re: Najważniejsza obietnica wyborcza PiS.
Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.09.2022 o 15:12, XL pisze:
> [...]
ecki-do-niemcow-bedzie-nota-dyplomatyczna-ws-reparac
ji.html

/8528690,reparacje-ziobro-niemcy-oficjalna-nota-rzad
u.html

szansa-zeby-uniknac-mandatu/ar/11904236

> Bo mamy. Jest w kopalniach. Nie ma go na składowiskach, bo już w kopalni
> kosztuje on ponad 3000/t.
> Na składowisku musiałby kosztować >4000. Nikt za tyle nie kupi.
> A CZEMU TYLE KOSZTUJE W KOPALNI? Bo (nomen omen) KOPACZ podpisała z UE
> rezolucję o limitach emisji CO2, po czym ROSJA przez podstawione podmioty
> wykupiła wiekszość praw do emisji i teraz nasze kopalnie muszą placić
> horrendalne sumy za nie.

Ale to zwykle mataczenie, a fakt taki że jadę po węgiel na składowisko a
tam pusty plac i kartka informacyjna "węgla brak" na bramie. A w TV szef
państwa mnie zapewnia że węgiel jest.

Pytam tego jawnego kłamcę dlaczego zakazał importu taniego ruskiego
węgla? Chce na złość Putinowi odmrozić Polakom uszy?

> Już tłumaczyłam: nie znaczy on, że Ci cokolwiek wpadnie do kieszeni.

Komuś musi wpaść... Wiesz co - to ja dziękuję za takie odszkodowanie.
Nie wyrażam zgody na bogacenie się nowej kasty moim kosztem. Chcą
reparacji dla siebie to niech nie mieszają do tego wszystkich Polaków i
samej Polski.

> A widzisz, ja NIE JESTEM za tak rozumianym rozdawnictwem. Takie
> rozdawnictwo jest najbardziej szkodliwe.

To chyba oczywiste dla każdego.  Pytanie tylko dlaczego sporo ludzi tych
łupieżców okradających jednych aby obdarowywać swoich faworytów tytułuje
"lewakami" ? Niby Marx im to nakazuje?

> Nie.

Można wiedzieć czemu "nie"?

> Czyli ja.

I tu proszę o wyjaśnienie takiego stanu rzeczy.