Nalesniki i kogel-mogel

1. Data: 2001-11-14 16:42:47

Temat: Nalesniki i kogel-mogel
Od: "Dominika NM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Do tej wódeczki to zrobiłam naleśniki...
Z farszem pieczarki, cebulka, szynka; zawinęłam w inne naleśniki
debreczynki, na słodko były naleśniki z czekoladą i z dżemem... Te na słono
zapiekłam w piekarniku i podałam z uduszonymi pomidorkami i serkiem żółtym
do posypania. Chyba im smakowało bo zjedli we dwóch 30 naleśników:-) A
przepis kiedyś ktoś podawał na ciasto - z jak największą ilością jaj - może
stąd ten sukces...
I kogel-mogel.... Mam na to ochotę średnio raz w roku... Dzisiaj zrobiłam z
dwóch żółtek bo chciałam się z dzieckiem podzielić - nie chciało więc
zjadłam sama i teraz cierpię - następny kogelek za jakieś trzy, cztery lata
:-))))
Czy dodajecie coś do takich ucieranych żółtek? Bo ja robię czasem z kakao a
czasem z kilkoma kropelkami cytryny...
Pozdrawiam
DominikaNM

1. Data: 2001-11-14 22:54:53

Temat: Re: Nalesniki i kogel-mogel
Od: <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

I kogel-mogel.... Mam na to ochotę średnio raz w roku...

A ja nie przepadam. Ale tak ubić jaja z cukrem na parze i dodać do tego białe
wino - oto cacuszko!

Pzdr

Kundzia

1. Data: 2001-11-15 14:08:30

Temat: jaja na parze, bylo Re: Nalesniki i kogel-mogel
Od: Justyna Trzcinska <j...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

k...@p...onet.pl wrote:

> I kogel-mogel.... Mam na to ochotę średnio raz w roku...

ja kogiel-mogiel lubie bardzo :-)))

ale...

> A ja nie przepadam. Ale tak ubić jaja z cukrem na parze i dodać do tego białe
> wino - oto cacuszko!

zaintrygowaly mnie te jaja na parze...

prosze o szczegolowy opis...
jak sie ubija jaja z cukrem _na_parze_

Justyna

1. Data: 2001-11-15 14:15:14

Od: "Bozena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ja nie przepadam. Ale tak ubić jaja z cukrem na parze i dodać do tego
białe
> wino - oto cacuszko!

A jakie winko dodajesz? Bardzo lubie kogel-mogel.

A propos kogel - mogel to cudowny sekret wspanialego glosu wszystkich
operowych gwiazd. Znam kogel - mogel z dodatkim rumu, ktory podobno szybko
stawia struny glosowe na nogi :o)))

Bozenka z Wilna :o)
ICQ 81838200
http://bozena.samorzad.pw.edu.pl
Galeria grupy: http://www.pl-rec-kuchnia.prv.pl/
Archiwum: http://niusy.onet.pl/pl.rec.kuchnia

1. Data: 2001-11-15 14:18:40

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Czy dodajecie coś do takich ucieranych żółtek? Bo ja robię czasem z kakao a
>czasem z kilkoma kropelkami cytryny...
>Pozdrawiam
>DominikaNM

koniecznie rozpustna kawe

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-11-23 07:12:23

Od: "Magda G." <m...@o...gapp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> I kogel-mogel.... Mam na to ochotę średnio raz w roku...
>
> A ja nie przepadam. Ale tak ubić jaja z cukrem na parze i dodać do tego
> [...]
Ja kogel mogel uwielbiam. Miałam kiedyś taki okres w życiu (całkiem
niedawno), że potrafiłam jeść codziennie po 3 - 4 żółtka i było mi mało....
Teraz się odchudzam :-))

Ser kozi
Sosnowiec i okolice
czyscie poszaleli????? i takie tam :)