Napowietrzacz...?

1. Data: 2007-07-02 11:26:37

Temat: Napowietrzacz...?
Od: "banan" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://allegro.pl/show_item.php?item=207506167

...mit czy prawda? Na jakiej wogole zasadzie takie urzadzenie dziala?

pozdrawiam!
banan

2. Data: 2007-07-02 13:11:05

Temat: Re: Napowietrzacz...?
Od: Michał Sobkowski <m...@f...adres.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 7/2/2007 1:26 PM, banan napisał(a):
> http://allegro.pl/show_item.php?item=207506167
>
> ...mit czy prawda? Na jakiej wogole zasadzie takie urzadzenie dziala?

W każdym sklepie kupisz podobne końcówki za kilka złotych, zresztą chyba
wszystkie lub prawie wszystkie obecne wylewki mają to zamontowane
fabrycznie. Inna nazwa: perlator. Do mycia daje oszczędności, zwłaszcza,
jak ktoś lubi silny strumień wody. Przy nabieraniu wody oczywiście
oszczędności nie ma żadnej.

Działa wg prawa Bernouliego - poprzez wykorzystanie dyszy następuje
zasysanie powietrza, które staje się głównym (objętościowo) składnikiem
wypływającego strumienia.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Perlator
http://pl.wikipedia.org/wiki/Równanie_Bernoulliego
http://pl.wikipedia.org/wiki/Zwężka_Venturiego

Michał
--
Michał Sobkowski, IChB PAN, Poznań
http://www.man.poznan.pl/~msob/

3. Data: 2007-07-02 16:35:10

Od: "Dolby" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michał Sobkowski" <m...@f...adres.invalid> napisał w
wiadomości news:f6ath9$1t6$1@sunflower.man.poznan.pl...

> [...]
> Michał Sobkowski, IChB PAN, Poznań
> http://www.man.poznan.pl/~msob/
> "Każdy złożony problem ma proste, błędne rozwiązanie!"

Racja !! W sklepie najprostszy kosztuje 4,50 w "wypas" prawie 14 zł

4. Data: 2007-07-02 18:10:17

Temat: [OT] Re: Napowietrzacz...?
Od: Michal Sobkowski <m...@f...adres.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On 7/2/2007 6:35 PM, Dolby wrote:
[ciach!]
> Racja !! W sklepie najprostszy kosztuje 4,50 w "wypas" prawie 14 zł

Wycinaj proszę zbędne cytaty!
http://evil.pl/pip/netykieta.html

MS
--
Michał Sobkowski, Poznań
http://www.man.poznan.pl/~msob/

5. Data: 2007-07-04 21:54:48

Od: "banan" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michał Sobkowski" <m...@f...adres.invalid> napisał w
wiadomości news:f6ath9$1t6$1@sunflower.man.poznan.pl...
> W każdym sklepie kupisz podobne końcówki za kilka złotych, zresztą chyba

Dziekuje pieknie za odpowiedz =)

pozdrawiam!
banan

6. Data: 2007-08-22 13:44:18

Od: rw <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie wiem czy 2.8 l/min to nie za malo do prawidlowej pracy przeplywowego
ogrzewacza gazowego

czy jest jakis przepis?
Piekarnik retro
piekarniki Siemens - systemy czyszczenia
pytanie do właścicieli piekarników z wózkiem
jak usunac slady po gumowce?