Naprawa drzwiczek

1. Data: 2009-10-04 12:35:10

Temat: Naprawa drzwiczek
Od: "Pawel" <p...@p...onet.eu> szukaj wiadomości tego autora

Hej,
Moze macie jakis sprytny pomysl jak naprawic plyte w miejscu gdzie wkrecony jest
zawias od drzwiczek. Drzwiczki od kosza na smieci wiec czesto uzywane, niestety
plyta scianki nie wytrzylmala i wyrobila sie w miejscu gdzie sa wkrety. Poprostu
dziura zrobila sie wieksza niz wkret.
Mozna to czyms wypelnic? Moze jakos inaczej da sie to naprawic.
Bedze wdzieczny za wszelkie sugestie.
pozdrawiam, Pawel

2. Data: 2009-10-04 13:42:34

Temat: Re: Naprawa drzwiczek
Od: Qwerty <k...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pawel pisze:
> [...]
> dziura zrobila sie wieksza niz wkret.
> Mozna to czyms wypelnic? Moze jakos inaczej da sie to naprawic.

Tak na szybko kilka wariantów naprawy;
1.Wkręty na kleju (np. Poxipol),
2.Większe wkręty (ew. rozwiercić otwory zawiasu),
3.Śruby z nakrętkami, jeżeli druga strona ścianki niewidoczna,
4.Rozwiercić, wkleić kołki drewniane, wkręcić zawias.

3. Data: 2009-10-04 16:10:57

Od: Artur Lew <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qwerty wrote:
> [...]
> 3.Śruby z nakrętkami, jeżeli druga strona ścianki niewidoczna,
> 4.Rozwiercić, wkleić kołki drewniane, wkręcić zawias.
5 groszy do powyzszego:
Do plyty wiorowej powinno sie uzywac tzw eurowkretow (zobacz np
http://www.zps.pl/ires/produkty/5/0077/1/). Tak wiec zamiast
tradycyjnych postaraj sie o takowe. Niestety mnostwo "fachowcow" z
powodu presji czasowej uzywa tradycyjnych bo nie trzeba pod nie wiercic
otworu.
Tak zamocowany zawias posluzy dlugie lata :)

Artur Lew
arturdotlewatgmaildotcom

4. Data: 2009-10-09 08:59:19

Od: "JS" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Eurowkręty?
Już się wystraszyłem, że chodzi o zwykłe wkręty z 28 stronicową
dokumentacją............
Jacek

5. Data: 2009-10-09 09:12:41

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Rafal" <r...@o...pl> wrote in message
Poprostu

> przesunąć zawias w górę(dół)
> Pozdrawiam
> Rafał

Dodać. A uszkodzone miejsce wypełnić pastą z Ośmiorniczki i wórów
drewnianych jako wypełniacza i powtórnie nawiercić i umocować zawias.
Porada dla wszystkich - drzwiczki, które będą obciążone czymkolwiek
wiecej niż same sobą powinny mieć trzeci zawias, dziwię się, ze dobre firmy
meblowe nie robią tego z zasady - koszt nawiercenia płyty i zawiasu jest
naprawdę niewielki...

6. Data: 2009-10-09 09:39:14

Od: PeJot <P...@0...pl> szukaj wiadomości tego autora

Prawusek pisze:

> dziwię się, ze dobre firmy
> meblowe nie robią tego z zasady - koszt nawiercenia płyty i zawiasu jest
> naprawdę niewielki...

W masowej skali to jednak sporo kosztuje, poza tym żadnej firmie nie
zależy aby meble przetrwały pokolenia.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

7. Data: 2009-10-09 09:47:23

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"PeJot" <P...@0...pl> wrote in message news:han0c3$ssj$1@inews.gazeta.pl...

> W masowej skali to jednak sporo kosztuje, poza tym żadnej firmie nie
> zależy aby meble przetrwały pokolenia.
>
> --
> P. Jankisz
> O rowerach: http://coogee.republika.pl/pj/pj.html
> "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest
> tylu idiotów" Stanisław Lem

Te koszty pokryłby każdy z chęcią - nie każdy pobiegnie po następny
zestaw. Tego typu myślenie jest szalenie deprymujące - nie bierze pod uwagę
wyczerpujących się gwałtownie zasobów leśnych i energetycznych - wzrost cen
spowoduje upadek tych firm, ludzie będą mieć ponownie klepisko jako jedyną
posadzkę i kamienie wokół ogniska spalającego krowie placki. Najwyższe
powodzenie w handlu osiągną piece porcelanowe z Indii z wyglądu podobne do
muszli klozetowej, a będące przykładem na oszczędność opału - sprawnością
energetyczną przewyższające inne...
Mam piecyk żeliwny na jedną fajerkę - aby ugotować posiłek jednodaniowy
wystarczy parę szyszek lub suchych badyli...

8. Data: 2009-10-09 10:09:07

Od: PeJot <P...@0...pl> szukaj wiadomości tego autora

Prawusek pisze:

> Te koszty pokryłby każdy z chęcią - nie każdy pobiegnie po następny
> zestaw.

Nic z tego, ile razy w życiu kupuje się meble ? Ile statystycznych
kupujących kieruje się tym że mebel ma mocniejsze zawiasy czy okucia ?
Mebel ma ładnie wyglądać i być tani. I w magazynie zmieścić się w
zgrabną paczkę. Jak się komuś nie podoba, zamawia meble na miarę albo
kleci samodzielnie.

> Tego typu myślenie jest szalenie deprymujące - nie bierze pod uwagę
> wyczerpujących się gwałtownie zasobów leśnych i energetycznych - wzrost cen
> spowoduje upadek tych firm,

Ciekawe spojrzenie, w dobie wszechwładnie panującej taniochy,
bylejakości i "aby gwarancję przetrzymało".

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

lodowka - dziwne odglosy
co grzejnik
Wtyczka Schuko (bez bolca) -> "C/E/F" (z bolcem)
Płyta betonowa KRATKA na trawe
Lodówka