Nareszcie cos ciekawego

1. Data: 2000-06-15 07:42:52

Temat: Nareszcie cos ciekawego
Od: "Edu" <b...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich grupowiczów. Uważam, że nareszcie znalazłem ciekawą
grupę dyskusyjną, nie twierdzę, że jestem wielkim znawcą psychologii, ale
interesują mnie "zjawiska" jakie zachodzą w psychice człowieka. Sam na sobie
czasem eksperymentuję - jeśli tylko mam odpowiedni do tego nastrój.
Jeśli wiec tylko czas będzie mi na to pozwalał, będę tu częściej
zaglądał...

Do napisania...

1. Data: 2000-06-15 22:05:27

Temat: Re: Nareszcie cos ciekawego
Od: "Mariusz K. Grzeca" <m...@s...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 15 Jun 2000, Edu wrote:

> Uważam, że nareszcie znalazłem ciekawą grupę dyskusyjną,
> nie twierdzę, że jestem wielkim znawcą psychologii,

Jaka ladna tautologia :)

METRYCZKA W ANKIECIE STATYSTYCZNEJ.....?
Re: boje sie burzy
Re: Odp: boje sie burzy
Re: boje sie burzy
Re: Odp: boje sie burzy