Nareszcie ktoś reaguje.

11. Data: 2019-06-16 14:37:59

Temat: Re: Nareszcie ktoś reaguje.
Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 13.06.19 um 12:31 schrieb gazebo:
> [...]
/990379987803801

> pytaj eXele, ona tak umie zakladac filtry, ze doskonale odpowiada na
> zblokowanych

I chyba dlatego oni nie potrafia stworzyc wlasnego narodowego facebooka,
twittera, instragrama i innych, i musza z obrzydzeniem walczyc tam o
miejsca. Przeciez to wszystko lewactwo, Zydzi (pejsbuk), odmiency i
zwyrodnialcy. :-)

--
saluto
Silvio Balconetti

12. Data: 2019-06-16 23:13:53

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-16 14:37, Silvio Balconetti wrote:
> [...]
> twittera, instragrama i innych, i musza z obrzydzeniem walczyc tam o
> miejsca. Przeciez to wszystko lewactwo, Zydzi (pejsbuk), odmiency i

chyba, nie rozumiesz sensu globalizacji?

//mam nadzieje, że nie marzysz o narodowych gettach, czy gułagach?

13. Data: 2019-06-17 21:44:32

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 16.06.19 um 23:13 schrieb Ilona:
/990379987803801

> chyba, nie rozumiesz sensu globalizacji?
>
> //mam nadzieje, że nie marzysz o narodowych gettach, czy gułagach?

Ja tylko sugeruje alternatywy. Moga Chinczycy i Rosjanie, to dlaczego
nie Polacy? Ktos kiedys pisal, ze oni nie gesi.

14. Data: 2019-06-17 23:18:17

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-17 21:44, Silvio Balconetti wrote:
/990379987803801

> Ja tylko sugeruje alternatywy. Moga Chinczycy i Rosjanie, to dlaczego
> nie Polacy? Ktos kiedys pisal, ze oni nie gesi.

Internet przed laty powstał, między innymi po to, by takie pomysły olać1

//własnymi rekami, pod koniec lat osiemdziesiątych, podłączałem
"ten_kraj" do Internetu, aby uwolnić się o podobnych levackich pomysłów.

15. Data: 2019-06-18 06:23:43

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.06.2019 o 23:18, Ilona pisze:

> Internet przed laty powstał, między innymi po to, by takie pomysły olać1
>
> //własnymi rekami, pod koniec lat osiemdziesiątych, podłączałem
> "ten_kraj" do Internetu, aby uwolnić się o podobnych levackich pomysłów.

Tobie już wszystko się pokićkało. Narodowe getto w internecie to lewacki
pomysł? LOL :):) I nie było wcześniej na świecie nic bardziej
lewackiego, niż początkowa forma internetu.
Aż trudno uwierzyć, że brałeś udział w czymś tak obrzydliwie lewackim :)

Nie wspominając o tym, że nie sądzę, że byłbyś w stanie podłączyć coś
więcej niż żelazko do kontaktu. Chyba przeszedłeś przez nie właściwy
portal, albo za szybko się obudziłeś i tylko ci się wydawało, że
podłączasz "ten kraj" do internetu.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

16. Data: 2019-06-18 06:55:54

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-18 06:23, Kviat wrote:

> [...]
> więcej niż żelazko do kontaktu. Chyba przeszedłeś przez nie właściwy
> portal, albo za szybko się obudziłeś i tylko ci się wydawało, że

Nienabzdyczajcie się tak towarzyszko, bo wam tampon wypadnie.

//a poza tym, jestescie histeryczka!

17. Data: 2019-06-18 07:27:01

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.06.2019 o 06:55, Ilona pisze:

> Nienabzdyczajcie się tak towarzyszko, bo wam tampon wypadnie.

Ilona, po prostu źle wkładasz. Mogłaś spytać jakąś koleżankę jak to się
robi, a nie księdza. Moim koleżankom nie wypadają, nawet jak się nabzdyczą.
Poza tym, to strasznie lewackie takie dzielenie się publicznie przykrymi
doświadczeniami.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Aj waj!