Narośla na skórze

1. Data: 2003-03-15 15:09:53

Temat: Narośla na skórze
Od: "marvelle" <m...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Temat już chyba był tu poruszany, ale nie jestem pewna, a w archiwum nie
mogę się doszukać. Chodzi o narośla na skórze, przeważnie pod pachami,
bladoróżowe, wydłużone "bąble", węższe u nasady i szersze przy końcu, lekko
spłaszczone... Lepiej nie umiem tego opisać :-) Pojawiają się chyba
najczęściej u osób starszych. Czy ktoś wie, jak to się nazywa i co wywołuje
takie zmiany skórne? Z góry dzięki za info.
Pozdrawiam,
Marvelle

2. Data: 2003-03-18 19:12:25

Temat: Re: Narośla na skórze
Od: d...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> najczęściej u osób starszych. Czy ktoś wie, jak to się nazywa i co wywołuje
> takie zmiany skórne? Z góry dzięki za info.

Witam
Zmianami o których mówisz mogą być włókniaki miękkie, są to guzy lub guzki
workowato zwisające, niekiedy dające się wprowadzić w głąb skóry poprzez ucisk
palcem, są na ogół liczne, barwy skóry lub nieco ciemniejsze, nawet do
brunatnych, występują zwłaszcza u starszych kobiet, ale mogą też przy
nadwadze, otyłość, np przy dużym biuście pod piersiami. Nie wykazują
samoistnego ustępowania. Jeśli chodzi o leczenie to tylko ze względów
kosmetycznych: usunięcie lub wycięcie. Pozdrawiam

DNA - ustalanie ojcostwa
zatrucie piwem?
Okulary
szwy / ile ?