Narty do nauki - jaka dlugosc ?

1. Data: 2008-04-10 11:16:52

Temat: Narty do nauki - jaka dlugosc ?
Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Korzystając z posezonowych niskich cen i wyprzedazy chcę kupic narty do nauki przez
małolactwo.
Wzrost małolactwa na dziś około 1,6 mb.
W tym roku już nie wsiądzie, co z tego wyrosnie do kolejnej zimy to jeszcze nie
wiadomo.
I tak sie zastanawiam, na jakie deseczki się obecnie zdecydować z niewielkim zapasem,
zeby zminimalizować ryzyko
niedopasowania?
Coś w granicach 153 - 160 cm ?
Ale to dość szerokie granice.
I do pierwszych kroków nartki raczej slalomowe (mniejszy promień), czy raczej
gigantowe (wiekszy promień)?
SL czy GS brzmi niepotrzebnie zawodniczo przy pierwszych krokach, no ale producenci
uwielbiają tak kategoryzowac sprzęt
nawet juniorski...
THX

2. Data: 2008-04-12 07:38:58

Temat: Re: Narty do nauki - jaka dlugosc ?
Od: "Dorota ***" <d...@W...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> SL czy GS brzmi niepotrzebnie zawodniczo przy pierwszych krokach, no ale
> producenci uwielbiają tak kategoryzowac sprzęt

Wzrost - 10 do 15 cm - im więcej umie, tym dłuższe. Nie piszesz, na jakim
poziomie są dzieci - czy dopiero stawiają pierwsze kroki, czy juz coś
umieją. Generalnie narty mocniej taliowane lepsze są dla początkujących
(łatwiej wchodza w skręt).
Na pl.rec.sport.zimowe mnóstwo rad i nazw firm - wpisz tylko "jakie narty".
Ja generalnie wyznaję zasadę, żeby najpierw dziecko pojeździło na danym
typie nart z wypożyczalni , a potem dopiero, jak stwierdzi, że o takie
chodzi, poluję na okazje :-). Niedobrane narty potrafią bardzo zniechęcić do
jazdy.

D.

komunia - biblia
nowy grafik wakacji