Nasiona Rosa rugosa

11. Data: 2005-11-16 13:57:13

Temat: Re: Nasiona Rosa rugosa
Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett wrote:

> Ach, tego na szczescie tez mam :) No to juz sie poprawiam - nie nazwe
> juz owocow rozy mianem glogu. A czy owoce rozy maja nazwe, czy sa po
> prostu owocami rozy?

Chyba po prostu owoce rozy.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

12. Data: 2005-11-16 17:03:20

Od: Magdalena Bassett <m...@o...net> szukaj wiadomości tego autora

JerzyN wrote:

> To co bedziesz dodawać do konfitur?
> pozdr. Jerz

Cukier?

MB

13. Data: 2005-11-16 17:17:29

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chyba po prostu owoce rozy.
>
> Pozdrowienia,
> Michal

U róży mamy do czynienia z owocem pozornym.

Pozdrawia boletus

14. Data: 2005-11-16 17:28:55

Od: Magdalena Bassett <m...@o...net> szukaj wiadomości tego autora

boletus wrote:

> U róży mamy do czynienia z owocem pozornym.
>
> Pozdrawia boletus

Moje roze maja raczej niepozorne owoce :)
MB

15. Data: 2005-11-16 19:12:49

Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> U róży mamy do czynienia z owocem pozornym.
>
> Pozdrawia boletus

Owoce róży pomarszczonej, piękne duże kule,
najlepiej zrywane po lekkich przymrozkach,
są wspaniałe na wino :-))
Wino ma piękny kolor, jest bardzo smaczne i może być
naprawdę mocne!
Jeśli ktoś nie ma ochoty robić wina od razu po zbiorze,
może owce wysuszyć a wino zdobić w innym terminie
- choćby za rok :-)
Latem można zrywać płatki róży - na konfitury lub dla zapachu.
pozdrawiam, Bogda

16. Data: 2005-11-17 02:17:42

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Bogda wrote:

> Latem można zrywać płatki róży - na konfitury lub dla zapachu.

Moja zona dodaje je sobie do herbaty.

Pozdrowienia,
Michal

17. Data: 2005-11-17 02:21:16

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

boletus wrote:

> U róży mamy do czynienia z owocem pozornym.

A wszystkie dziela Szekspira napisal nie William Szekspir,
ale inny czlowiek o tym samym imieniu i nazwisku.

Pozdrowienia,
Michal

18. Data: 2005-11-17 18:54:06

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A wszystkie dziela Szekspira napisal nie William Szekspir,
> ale inny czlowiek o tym samym imieniu i nazwisku.

Wedle ostatnich odkryć Szekspir nie pisał a jedynie kupował utwory od
biednych pisarzy i wystawiał w teatrze jako swoje.

Serdecznie Miłka

19. Data: 2005-11-17 19:50:26

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:dliknf$em8$1@nemesis.news.tpi.pl Miłka
<m...@t...pl> napisał(a):

> Wedle ostatnich odkryć Szekspir nie pisał a jedynie kupował
> utwory od biednych pisarzy i wystawiał w teatrze jako swoje.

Hejka. Biednych pisarzy jest wielu a geniusz trafia się niezwykle
rzadko.
Pozdrawiam identyfikująco Ja...cki
PS Żeby było na temat grupy to wart obejrzenia jest dom i ogród żony
Szekspira - Anne Hathaway's Cottage.
http://www.birminghamuk.com/annhathaway.htm

20. Data: 2005-11-17 20:02:02

Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wedle ostatnich odkryć Szekspir nie pisał a jedynie kupował utwory od
> biednych pisarzy i wystawiał w teatrze jako swoje.
>
> Serdecznie Miłka

Może czerpał pomysły :-)
przecież utwory Szekspira to wyjątkowy język, styl, dowcip......
musiałby mieć dużo szczęścia żeby ci biedni pisarze,
jakby nie patrzeć różni ludzie tak podobnie pisali.
Chyba, że to był jeden biedny człowiek?
I jak napisał Michał może jeszcze tak samo się nazywał :-)))
pozdrawiam, Bogda

Re: wilczomlecz pseudokaktus
przyzolkle tuje - [foto]
z innej grupy