Nasiona trawy i Tesco

1. Data: 2004-08-11 16:34:40

Temat: Nasiona trawy i Tesco
Od: "Alr" <t...@e...jest> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Wczoraj podczas wiezornych zakupow nabylem 2 opakowania trawy po 2kg marki
"Tesco" w Tesco :-)
(wiem, wiem, tam sie tego nie kupuje, ale mialem kawalek do obsiania, a
wieczor juz byl...)

Po powrocie, zobaczywszy na stole w kuchni wage z ciekawosci zwazylem
torebki (mialy byc 4woreczki x1kg). Mialy rowniutko 980g kazda. Sprawdzilem
wage (odwazniki laboratoryjne - waga ok). Sprawdzilem opakowanie - no coz,
czepiam sie - napisali 2kg +-2%.
Ze tez mam zawsze pecha kupic te -2% :-)
Niby nic, ale wkurza mnie takie podejscie "handlowcow".

Pozdrawiam

Janusz

p.s. acha, 20g to taka "srednia" garsc nasion.

2. Data: 2004-08-12 18:59:03

Temat: Re: Nasiona trawy i Tesco
Od: "Wojtek Bialkowski" <wojtek@wytnij_to.sgk.info.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czepiam sie - napisali 2kg +-2%.
> Ze tez mam zawsze pecha kupic te -2% :-)
> Niby nic, ale wkurza mnie takie podejscie "handlowcow".

Pewnie wyschla biedaczka na polce bo to taka pora upalow. ;))

Wojtek

Co to za roslinki?
Dzdzownice c.d.
cholerne tarczniki - co robić?????