Natura kobiet

131. Data: 2020-04-05 02:07:42

Temat: Re: Natura kobiet
Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-04-04 09:32, Trybun wrote:

> No cóż, pozostaje tylko zachowanie ich polecać kolejnym władzom Polski.
> Niech się szwab z ruskim napieprzają, a my  możemy tylko popatrzeć,
> tymczasem nam jakoś zawsze spieszono na pierwszą linię..  efekt - kraj
> zamiast "szczęśliwego" wiecznie pokrzywdzony i nieszczęśliwy, i ciągłe
> opłakiwanie, i ciągłe rocznice niegodziwości innych.. Nawet święta i
> uroczystości państwowe to nie z racji tryumfu i zwycięstw a porażek i
> klęsk.

Bo takie mamy polozenie... Albo my bedziemy zarzadzac ta przestrzenia,
albo zrobia to za nas obcy, w swoim interesie...

//inaczej sie nie da, bo nie ma jak:

"Wrocław: wykład dra Jacka Bartosiaka w Akademii Wojsk Lądowych"

https://www.youtube.com/watch?v=8jrlQu5TnBE

132. Data: 2020-04-05 02:16:39

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-04-04 09:34, Trybun wrote:

> W moim odczuciu jest to tylko hołd oddawany bezmyślności. Kolejna
> czynność której zasadności większość praktykujących nie potrafi wyjaśnić.

Eee, chyba niezupelnie... W wiekszosci sa to przemyslane zachowania i
sygnaly.

Jakub, jak zechce to wyjasni, dlaczego nawet cesarz odwzajemnia uklon...?

//a Afro-Amerykanin pogubil sie w tej etykiecie :)
https://tvs.pl/informacje/usa-kontrowersyjny-uklon-o
bamy-przy-powitaniu-z-cesarzem-japonii-2009-11-17/

133. Data: 2020-04-05 02:28:50

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-04-04 10:40, XL wrote:
> [...]
ziz+Al+Su%E2%80%99ud

> No. Ropę już upychają w tankowce. Budowy najwyższego na świecie drapacza
> może nie być za co ukończyć. Braknie nawet na siatki.

Braknie...

134. Data: 2020-04-05 02:36:04

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 5 kwietnia 2020 02:02:08 UTC+2 użytkownik Izaura napisał:

> Ale to wlasnie stanowione prawo jest kwintesencja Kultury...

Konfucjaniści myśleli inaczej - prawo stanowione jest dla motłochu, a prawdziwy
szlachetny człowiek ma humanitaryzm niezależny od prawa wyrażający się w zwyczajach,
obyczajach i rytuałach, których nie trzeba wymuszać jakimiś karami, bo prawdziwy
mandaryn ma je we krwi. I to właśnie humanitaryzm wraz z odwiecznymi zwyczajami,
obyczajami i rytuałami, które nigdy nie zostały ustanowione, bo istniały od zawsze -
obowiązuje mandarynów.

135. Data: 2020-04-05 02:59:17

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Izaura <d...@d...net> wrote:

ziz+Al+Su%E2%80%99ud

> Braknie...

... siatek.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

136. Data: 2020-04-05 03:23:23

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-04-04 14:36, Trybun wrote:

> Wcale nie. Nie jesteśmy w jakimś newralgicznym miejscu świata. Chyba że
> ją znam aż za dobrze bo wnioski mogą być tylko jedne. Zawieranie
> egzotycznych sojuszy które wymagają wrogiego nastawienia do sąsiadów,
> koniec kropka. Historia powinna uczyć, tymczasem nasze barany ciągle
> włażą do tej samej rzeki.

naprawde, jest wylozone az do bolu...

Dr Jacek Bartosiak: "Rzeczpospolita między lądem a morzem"

https://www.youtube.com/watch?v=uGd3KYIci0c

137. Data: 2020-04-05 03:59:33

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-04-05 02:36, Jakub A. Krzewicki wrote:

> [...]
obyczajami i rytuałami, które nigdy nie zostały ustanowione, bo istniały od zawsze -

To tak jak prawdziwy Katolik...

//To miedzy innymi dorobek chrzescijanskiego wychowania spoleczenstwa
europejskiego, ze ludzie zachowuja sie bardziej godnie, niz nakazuje im
to stanowione prawo.

138. Data: 2020-04-05 04:14:35

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-04-05 02:59, XL wrote:

ziz+Al+Su%E2%80%99ud

> ... siatek.

ale moze sie poprawi ocena?

139. Data: 2020-04-05 13:22:14

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.04.2020 o 15:10, XL pisze:

> ,,Tfu - państwo na drodze" to taka sama wymówka, jak rąbek spódnicy u złej
> baletnicy.
> Szczęście nie zależy od systemu. Vide ,,Królik po berlińsku". One tam były
> bardzo szczęśliwe. BO CHCIAŁY.

A jednak nie wiedzieć czemu - staje. Domniemam że szczęście ludzi to
nieszczęście dla tego tworu zwanego państwem.  Nie wiem o co chodzi z
tym "Królikiem" , termin znam tylko na podstawie filmu o takim tytule.

> Możliwości. ,,Wybór" sobie daruj ?

A niby dlaczego? Kim ja tu niby jestem, niewolnikiem tego tfu - państwa,
i Ty mi się każesz z twego cieszyć albo udawać szczęście?

> Na podstawie własnych doświadczeń mam odmienne zdanie co do
> ,,ubezwłasnowolnienia" i ,,niewartości".

Ale co stoi na przeszkodzie abyś dała mi i wszystkim chętnym żyć po po
swojemu, po takiemu co to nas by mogło uszczęśliwiać?

> O ile by mu go inny nie zrabował wraz z przychówkiem, jak to drzewiej
> bywało.

Przychówek mógłby nie wyrazić zgody na przenosiny. Tu właśnie widzę rolę
dla państwa - chronić interesów obywatela przed rabusiami.

> Tylko wtedy, gdyby miał na tyle masełka.
> Hint.

Każdy powinien mieć możliwość życia wg reguł jakie uważa za najwłaściwsze.

140. Data: 2020-04-05 13:22:53

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.04.2020 o 02:00, Izaura pisze:

> Ale to wlasnie stanowione prawo jest kwintesencja Kultury...
>
> Zrozumieli to juz dziewietnastowieczni marksistowscy rewolucjonisci.
> W 1922, sam W.I. Lenin zwolal naukowa konferencje w Moskwie, ktora
> miala wyjasnic przyczyny fiaska rewolucji bolszewickiej w Europie
> Zachodniej...
>

> https://forumemjot.wordpress.com/2013/02/06/szkola-f
rankfurcka-dewastujacy-spisek-timothy-matthews/

Prawo w takim kształcie to twór ludzi upośledzonych, takich co to
niedomagają a więc jedynym wyjściem dla nich jest zabronić tego co oni
sami nie mogą i innym. "Pies ogrodnika" się kłania.

Świat według Snerga
Biedactwa!
Echa dawnego życia?
Test: Ile POstow zajmie mi...doprowadzenie cie do... ;)
masz cos z tym wspolnego xl?