Natura kobiet

151. Data: 2020-04-05 20:37:44

Temat: Re: Natura kobiet
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <L...@j...cb> wrote:

> Ale to chyba demokracja kiedy to obywatel jest podmiotem nadrzędnym?
> Oczywiście że tak, wolność jednostki powinna być czymś oczywistym w
> systemie demokratycznym.

Nie, nie jest możliwa nadrzędność kazdego - bo kiedy każdy jest tym
nadrzędnym, to wciąż zakladane jest, że ktoś jest podrzędny. Bez tego nie
istnieje nadrzędność.
To ja pytam - kto jest ,,pod", skoro wszyscy są nadrzędni?
Obłuda i głupota to co gadasz.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

152. Data: 2020-04-05 20:58:37

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 5 kwietnia 2020 20:38:14 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> [...]
> istnieje nadrzędność.
> To ja pytam - kto jest ,,pod", skoro wszyscy są nadrzędni?

Że się wtrącę. Chodzi o nadrzędność obywatela wobec organów.
O służebność państwa, władzę "user-friendly".
Innymi słowy to polityk, urzędnik ma być "lokajem" luźnego obywatela, a nie
odwrotnie.

153. Data: 2020-04-05 21:56:55

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <L...@j...cb> wrote:

> Poruszyłaś dość ważną z punktu widzenia psychologii kwestię, po co tak
> właściwie harujemy, czy tylko po to aby zarobioną kasę chować gdzieś do
> piwnicy aby nikt jej nie widział?

A jest po to, aby WIDZIAŁ?!
Kasa w życiu jest po to, aby żyć i się rozwijać, no i aby od czasu do czasu
zrobić z jej pomocą coś dla innych.
Traktowanie jej jako flagi jest oznaką prymitywizmu.

> W moim wypadku nie chodziło o żadne wabienie samic, ot po prostu
> poklask, wszystkich bez rozróżniania na płeć i to wszystko,. Powiem
> więcej,  na randkach sam na sam nigdy nawet nie starałem się czymś
> dziewczynie imponować. A więc to niezupełnie było tak jak piszesz.

Akurat.

> Zawsze byłem i chyba będę za wolnością dla jednostki. Życie jest jedno i
> krótkie a więc szkoda go aby marnować je na zaspakajanie czyichś
> bzdurnych nie służących właściwie niczemu zakazów, nakazów i oczekiwań.

> Widać nie osiągnęłaś jeszcze dostatecznie głębokiego etapu. Oczywiście
> to tylko jedna z potencjalnych możliwości.

Oj, człowieku...
Ty go osiągnąłeś? I co komu z tego?

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

154. Data: 2020-04-05 22:00:43

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:

> Że się wtrącę. Chodzi o nadrzędność obywatela wobec organów.
> O służebność państwa, władzę "user-friendly".
> Innymi słowy to polityk, urzędnik ma być "lokajem" luźnego obywatela, a nie
odwrotnie.

A gdzie prawo polityka i urzędnika jako obywateli do nadrzędności?
Bycie urzędnikiem i politykiem automatycznie ma pozbawiać obywatela części
nadrzędnosci?

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

155. Data: 2020-04-05 22:03:52

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 5 kwietnia 2020 22:01:34 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> A gdzie prawo polityka i urzędnika jako obywateli do nadrzędności?
> Bycie urzędnikiem i politykiem automatycznie ma pozbawiać obywatela części
> nadrzędnosci?

Chodzi o wyrównanie tej nardrzędności, którą daje pozycja decydencka - coś za coś.

156. Data: 2020-04-05 23:27:04

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:

> Chodzi o wyrównanie tej nardrzędności, którą daje pozycja decydencka - coś za coś.

Za dużo liczenia, co, komu, ile i za co. No i KTOŚ musi to liczyć=ustalać.
Czyli ta zasada już na starcie traci uniwersalność i przejrzystość.
I sens. Bo potrzebuje WYŻSZEJ instancji do ustalania.
Zatem to utopia jest.
--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

157. Data: 2020-04-05 23:31:59

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-04-05 13:22, Trybun wrote:
> [...]
rankfurcka-dewastujacy-spisek-timothy-matthews/

> Prawo w takim kształcie to twór ludzi upośledzonych, takich co to
> niedomagają a więc jedynym wyjściem dla nich jest zabronić tego co oni
> sami nie mogą i innym. "Pies ogrodnika" się kłania.

Tez tak uwazam... ze tego typu idee, powinny byc scigane przez jakies
globalne gestapo!

158. Data: 2020-04-05 23:56:09

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-04-05 13:25, Trybun wrote:

> Staram się nigdy nikogo pochopnie nie oceniać. Jesteśmy różni ale chyba
> jednak nie aż na tyle aby mówić o różnych naturach człowieka ze względu
> na płeć..

Wlasnie, zawsze warto podyskutowac... zwlaszcza, ze tak niewiele zalezy
od nas samych.

Kazdy z nas jest w 90% kierowany przez Wszechswiat...

https://youtu.be/h-UZ0aXa7pY?t=160

a tu w/w tekst:
https://megawrzuta.pl/download/06c73eb6608e2bbb9d1a5
5a7172eb535.html
//polecam kazdemu, sciagnac, dokad jest Internet...

159. Data: 2020-04-06 00:09:49

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-04-05 13:26, Trybun wrote:

> Ale konkretnie o co panu Jackowi chodzi? Że niby Polska to newralgiczny
> punkt świata?

dokladnie tak...

Najwazniejsze w kolejnosci:
1 - Ciecnina Malakka
2 - Ciesnina Ormuz
3 - Nizina Srodkowoeuropejska albo pomost Baltycko Czarnomorski

https://ksiazki.jacekbartosiak.pl/img/mapa_01.jpg

160. Data: 2020-04-06 00:13:16

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-04-06 00:09, Izaura wrote:

> [...]
> 1 - Ciecnina Malakka
> 2 - Ciesnina Ormuz
> 3 - Nizina Srodkowoeuropejska albo pomost Baltycko Czarnomorski

Dr Jacek Bartosiak O Książce Halforda J. Mackindera: "Demokratyczne
Ideały A Rzeczywistość" (1 minuta, 13 sekund...)

https://www.youtube.com/watch?v=Ap72SkRJxck

//ksiazek nie sprzedaje...

Świat według Snerga
Biedactwa!
Echa dawnego życia?
Test: Ile POstow zajmie mi...doprowadzenie cie do... ;)
masz cos z tym wspolnego xl?