Natura kobiet

191. Data: 2020-04-08 10:15:30

Temat: Re: Natura kobiet
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <L...@j...cb> wrote:

> A tu zdanie Trybuna - Polska to przeciętny kraj w przeciętnym miejscu
> świata. Nie ma tu geniuszów, postęp technologiczny na bardzo niskim
> poziomie, nie posiada własnej gospodarki, nie ma zasobów  cennych
> kopalin, ziemie rolniczo ogólnie dość słabe itditp. jednym słowam - nic
> wartego uwagi dla potencjalnego agresora.

To jest zdanie każdego przeciętnego Polaka przed gimnazjum :-)
--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

192. Data: 2020-04-08 13:07:32

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.04.2020 o 10:06, XL pisze:

> O, przepraszam bardzo Oboje - czy raczej Obu :-) - rzeczywiście błąd; te
> drobne literki i znaki cytowania w maluśkim telefonie wypsnęły mi się spod
> wzrokowej kontroli.

Nic się nie stało... ale ale co masz na myśli z tym "obu"? - Iza to facet?

193. Data: 2020-04-08 13:09:06

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.04.2020 o 10:12, XL pisze:

> No jest niezbędny - jak każdy pracodawca w społeczeństwie. Piramidy
> egipskie tez budowali wielcy pracodawcy. Szerzone za komuny mity o
> budujących je niewolnikach padających z głodu dawno obalono.

Księżna Kate jako zbawczyni człowieka pracy, co by było gdyby nie jej
środki za które kupuje ich pracę... strach się bać. Właściwie skąd ona
ma te środki na to skoro nie wypracowuje nic? Skąd ten budowniczy miał
środki na budowę piramid skoro był kompletnym zerem bezproduktywnym?

> Ciekawe, że TERAZ to państwo tak krytykujesz.

Nie aż tak jak obecne, które na każdym kroku robi ze mnie obcego i
intruza w teoretycznie moim kraju .

> No tak. Ta postawa ma jedną uniwersalną odpowiedź, rzeczywiście nie trzeba
> wtedy namysłu: ,,JA! JA! JA!"

Tylko do tego co myślimy naprawdę nie potrzeba nam namysłu przy odpowiedzi.

194. Data: 2020-04-08 13:09:52

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.04.2020 o 10:15, XL pisze:

> To jest zdanie każdego przeciętnego Polaka przed gimnazjum :-)

To tylko źle świadczy o tym gimnazjum, że kończący je wychodzą z
wypranymi na prawdę i fakty mózgami.

195. Data: 2020-04-08 14:27:12

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <L...@j...cb> wrote:

> Nic się nie stało... ale ale co masz na myśli z tym "obu"? - Iza to facet?

Tak uważam. Za dobrze mi się z Izaurą gada, żeby to miała być kobieta. Ma
za bardzo męski rozum. Z kobiecymi mentalnościami mi nigdy nie było po
drodze z pewnych względów (także w tej grupie :-)))

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

196. Data: 2020-04-08 14:36:53

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <L...@j...cb> wrote:

> [...]
> ma te środki na to skoro nie wypracowuje nic? Skąd ten budowniczy miał
> środki na budowę piramid skoro był kompletnym zerem bezproduktywnym?

Jakby Ci tu... Pszczelarstwo by nie istniało bez JEDNEJ krolowej w każdym
ulu, paru trutni i tysięcy robotnic.
Albo inaczej: jedni są od myślenia, reszta od roboty. Przeważający procent
ludzi to tylko KONSUMENCI PRACY, którą za opłatą OTRZYMUJĄ, bo sami nie
potrafiliby sobie jej zorganizować. No sorry, bez pracy nie ma kołaczy, jak
się nie ma zdolności organizowania pracy innym, to samemu trzeba pracować,
aby żyć.
Za darmo nie ma nic. Nawet praca jest dziś towarem.

> Nie aż tak jak obecne, które na każdym kroku robi ze mnie obcego i
> intruza w teoretycznie moim kraju .

OMG. Komuno wróć??

> Tylko do tego co myślimy naprawdę nie potrzeba nam namysłu przy odpowiedzi.

Czylj Ty jesteś egoistą.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

197. Data: 2020-04-08 14:38:22

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <L...@j...cb> wrote:

> To tylko źle świadczy o tym gimnazjum, że kończący je wychodzą z
> wypranymi na prawdę i fakty mózgami.

Miej zatem pretensje do swojego :-)
Mnie szkoła nauczyła, że moja Ojczyzna sroce spod ogona nie wypadła i mam z
czego być dumna.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

198. Data: 2020-04-09 02:59:28

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-04-08 14:27, XL wrote:

> Tak uważam. Za dobrze mi się z Izaurą gada, żeby to miała być kobieta. Ma
> za bardzo męski rozum. Z kobiecymi mentalnościami mi nigdy nie było po
> drodze z pewnych względów (także w tej grupie :-)))

:)

199. Data: 2020-04-09 03:01:16

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-04-08 09:44, Trybun wrote:

> Jakoś nie bardzo to widać. Może i kiedyś miałaś to poczucie, teraz
> wygląda na to że masz już inny światopogląd.

Zapewniam, ze i teraz nie mam powodu, by odczuwac jakakolwiek
wdziecznosc wobec 'wadzy'.

200. Data: 2020-04-09 03:02:31

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-04-08 09:48, Trybun wrote:
> [...]
5a7172eb535.html

> A bez tych testów nie wiesz nic?. Z mojego doświadczenie wynika że aby
> przybliżyć się do prawdy (stanu faktycznego) to trzeba przestudiować co
> najmniej  kilka opinii i uruchomić własny mechanizm prawdopodobieństwa.

Wlasnie...!

Świat według Snerga
Biedactwa!
Echa dawnego życia?
Test: Ile POstow zajmie mi...doprowadzenie cie do... ;)
masz cos z tym wspolnego xl?