Natura kobiet

211. Data: 2020-04-10 23:57:01

Temat: Re: Natura kobiet
Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-04-10 09:33, Trybun wrote:

> Dziękuję - nie.

Ale taka ta Nasza historia byla, ze ksiazeta Ruscy lgneli do Korony z
roznych powodow...

Jeden Kniaz Ruski, Ksiaze Wojewoda, nawet przeszedl na katolicyzm, choc
jego matka bardzo mu to odradzala i nawet klatwe rzucila a jego syn
zostal Krolem Polski.
https://pl.wikipedia.org/wiki/Jeremi_Wi%C5%9Bniowiec
ki

No i ten Hetman Zenobi Chmielnicki, Kozak z Zaporoza, marzyl o
Rzeczypospolitej Trojga Narodow...

212. Data: 2020-04-10 23:58:02

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-04-10 09:34, Trybun wrote:

> To teraz, ale podobał mu się i wcześniejszy, polski (europejski) zwyczaj
> powitania.

Panie i Panny po rekach calowal...?

213. Data: 2020-04-11 11:33:49

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.04.2020 o 23:46, Izaura pisze:

> Stara siem jak moze... moze nawet za bardzo?

Żeby to chociaż była prawda. Nie ma ani jednego argumentu na to że
minister pomaga przeciętnemu Polakowi w jego walce z wirusem. Jakieś
cudy niewidy wobec wszystkiego, obiecywane góry kasy na wszystko a ani
grosza na choćby,  darmowe maski dla Polaka. Jedyne co robi sprawnie to
rozmiar potencjalnych kar za ich brak na gębie. - Tych nie żałuje
nikomu. Pytanie - dlaczego kolejni władcy po 89roku nie maja zwyczaju
traktować Polaków jako jedność tylko na swoich faworytów i pozostałych?

214. Data: 2020-04-11 11:34:26

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.04.2020 o 23:57, Izaura pisze:

> [...]
ki

> No i ten Hetman Zenobi Chmielnicki, Kozak z Zaporoza, marzyl o

Pozwól abym to ja sam oceniał historię wg własnych kryteriów., czyli
gołej prawdy i faktów.

215. Data: 2020-04-11 23:54:00

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-04-11 11:33, Trybun wrote:

> [...]
> nikomu. Pytanie - dlaczego kolejni władcy po 89roku nie maja zwyczaju
> traktować Polaków jako jedność tylko na swoich faworytów i pozostałych?

To co poradzisz... Przed wojna bylo inaczej...
Te zasady zostaly przejete od poprzednikow.
Toz to ojciec swiatowej demokracji uwazal, ze 'Kadry som najwazniejsze...'

216. Data: 2020-04-12 00:01:33

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-04-11 11:34, Trybun wrote:

ki

> Pozwól abym to ja sam oceniał historię wg własnych kryteriów., czyli
> gołej prawdy i faktów.

i dlatego nie podaje ocen, tylko fakty... jednoczesnie, staram sie na
podstawie tych faktow, wczuc sie w role tamtych ludzi w tamtych czasach.

//teraz takze nie brakuje im poczucia humoru... :)

https://www.salon24.pl/u/nowydzikizachod/915078,list
-kozakow-zaporoskich-do-ambasador-mosbacher

List Kozaków Zaporoskich do ambasador Mosbacher

https://m.salon24.pl/ff4bff48fc166d568cb2203fb01f4ca
5,860,0,0,0.jpg

Zaporoscy Kozacy do Pani Ambasador USA w Polszcze

Z powodu takowego, że nasi przezacni bracia, Lachy, nie chcą przez
grzeczność swą i łagodność wrodzoną powiedzieć, co tak naprawdę o Tobie
myślą, uczynimy to za nich my, kozacy z Zaporoża, lud bitny i
niepokorny. Ameryka nam niestraszna, gdyż i tak mamy teraz na głowie
czarta kremlowskiego, któremu się już nawet nie chce wdziewać szat
zielonego ludzika, tak się rozbisurmanił gad jeden za pozwoleniem
świata. Temu diabłu z KGB dawać musimy teraz odpór w polu i na wodzie,
patrząc, jak w dupie ma nas fałszywa siostrzyca Europa, kurwa jej mać na
wieki wieków.

Nie będziesz zatem Ty, Żorżeto Mosbacher, naszych barci Lachów tumanić
pojęciem wolności słowa, skoro sama z zatrutego źródła czerpiesz wiedzę
swą nikczemną o tem, co się w Lechistanie dzieje. U nas, na Siczy
Zaporoskiej, mamy takie powiedzenie ,,z kim się focisz, z tym się
kocisz". Oglądaliśmy tu wszyscy Twoje selfie na Fejsbuku i Instagramie.
Te sweet focie z Bolkiem Wariatuńciem. Te dziubki z dwojga nazwiska
Scheuring-Wielgus oraz z innemi błaznami lechickiego dworu zwanego też
salonem, choć to przecież obora zwyczajna. Już my wiemy, kto Ci nakładł
do tej Twojej głowy tych łgarstw niecnych o ucinaniu języków wolnym
dziennikarzom w Polszcze. W błędzie pozostajesz, albowiem pisarczykowie
gazetowi w Lechistanie są wolni jak ptacy. Większość, niestety, wolna
jest także od rozumu i ludzkiej poczciwości.

Chcesz zobaczyć prawdziwe życie? Przyjedź do nas. Złapie Kozak Tatarzyna
i na Twoich oczach język z gardła cęgami mu wyjmie, łeb czekanem
rozłupie, na pal nabije. Możemy też obrać ze skóry jakiegoś Ruska,
posypać go solą i puścić wolno. Oni robią z naszymi to samo...

I nie zapomnij zabrać z sobą kamerzystów TVN, których z gorliwością
wielką bronisz, co by to wszystko filmowali. Ułożymy im swastykę, żeby
ją sobie podpalili, ale nie z wafelków w czekoladzie, tylko z żywych
nazistów, których tu cała siła, a każdy w mundurze bez dystynkcji i
oznakowań.

Straszysz naszych braci Lachów, że im wiz nie zniesiesz? To nie znoś.
Znieś je dla analfabetów z Afryki i złodziei z Moskwy. I tak się już
Lachom nie opłaca do Ameryki jeździć. Coraz lepiej radzą sobie u siebie,
w dupie mając Twoje wizy.

I zamiast skórę sobie na twarzy podciągać za pomocą cyrulików zmyślnych,
podciągnij się w naukach wszelakich. Bycie ambasadorem to nie tylko
puder na licu, ale i oleum w głowie.

Teraz kończymy, daty nie znamy, bo kalendarza nie mamy, miesiąc na
niebie, a rok w księgach zapisany, a dzień u nas taki jak i u was, za co
możecie nas w dupę pocałować! Bo pomóc Ukrainie i tak nie pomożecie,
wiemy to.

Spisać wszystko pomagał Zbigniew Górniak, pisarczyk polski na chwilowych
usługach atamana koszowego.

217. Data: 2020-04-12 10:21:04

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Izaura <d...@d...net> wrote:

> [...]
> wiemy to.
>
> Spisać wszystko pomagał Zbigniew Górniak, pisarczyk polski na chwilowych

Piękne!

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

218. Data: 2020-04-13 03:16:52

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-04-12 10:21, XL wrote:

ki

-kozakow-zaporoskich-do-ambasador-mosbacher

5,860,0,0,0.jpg

> Piękne!

:)
i komentarze pod, tez bezcenne...

219. Data: 2020-04-16 14:18:10

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.04.2020 o 00:01, Izaura pisze:

> [...]
> pomożecie, wiemy to.
>
> Spisać wszystko pomagał Zbigniew Górniak, pisarczyk polski na

To niby jakieś fakty? Dowód na coś? Wg  mnie faktem jest tylko na to że
ktoś napisał ten "list".

Świat według Snerga
Biedactwa!
Echa dawnego życia?
Test: Ile POstow zajmie mi...doprowadzenie cie do... ;)
masz cos z tym wspolnego xl?