Natura kobiet

81. Data: 2020-03-31 13:13:30

Temat: Re: Natura kobiet
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <L...@j...cb> wrote:

> Dzięki, na czwartek planuję odwiedzenie większego miasta, i o ile i tam
> nie będzie wyboru to skorzystam z Twoich namiarów. Swoja drogą, co z
> tymi pomidorami? O tym czasie w latach poprzednich półki się uginały
> taki był wybór a teraz jedno-dwa opakowania na sklep

JAK TO CO?!
A kto je kupi, kiedy ludzie nie wychodzą z domu? Nie trzyma się pełnego
asortymentu, gdy klienci nie kupują i za chwilę sklepy (tu: ogrodnicze)
mogą być zamknięte. Towar w zamkniętym sklepie to zablokowane pieniądze
właściciela. Szczegolnie nasiona to towar wrażliwy - jeśli teraz nie będą
sprzedane, to już wcale - za rok to muszą być nowe, świeże.
Nie łaź po świecie, bo coś złapiesz - kupuj w necie. Ten pierwszy bardzo
polecam, kupuję tam od lat. Nie pamiętam, kiedy ostatnio kupowałam nasiona
w stacjonarnym sklepie.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

82. Data: 2020-03-31 13:22:06

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <L...@j...cb> wrote:

> Oceniam realia z perspektywy swoich możliwości, a w Kalibabce nie widzę
> jakichś odchyleń od norm przypisywanych normalnym facetom.

Swoich DZISIEJSZYCH możliwości. A nawet jeśli tych z lepszych czasów, to
pamietaj, że psychopatia to jedna rzecz, a nadpobudliwość seksualna to
druga - i czesto idą w parze.

> Szkopuł w tym że on wcale nie gwałcił.

Szkopuł, że tak. I nie tylko. Romantyczny (w zasadzie taki był) film nie
pokazuje wszystkiego.
https://reportaze-sadowe.wprost.pl/historia-prl/1001
3654/ten-czarus-kalibabka.html

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

83. Data: 2020-03-31 19:32:47

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 31/03/2020 o 08:06, Trybun pisze:

> Nie, dziękuję, ale bym był wdzięczny za nasionka pomidorów. Chyba to
> zaraza tak je wymiotła że praktycznie nie ma żadnego wyboru w sklepach.

tak mowisz, ze cie polubie

--
gazebo

84. Data: 2020-03-31 19:34:20

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 31/03/2020 o 08:07, Trybun pisze:

> Często jest to pogoń za własnym ogonem, dyktowana trendami, modą,
> zazdrością itditp.

jak ja lubie takie twoje pisanie

--
gazebo

85. Data: 2020-04-01 00:40:19

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-03-31 02:10, XL wrote:
> [...]
biet-i-doczekal-sie-28-dzieci-kim-byl-jerzy-kalibabk
a/8lk47w4

> Stado to (niedosłowna) analogia społeczeństwa.

> Bez podania ręki przez drugiego człowieka (w sensie dosłownym czyli
> motorycznym - oraz w sensie wzorcowym) - ma wielkie szanse pozostać w
> pozycji na czworakach.

Tak, ale okreslenie 'stado' kojarzy sie z neo_levackim zezwierzeceniem
czlowieka a zapewne nie chciala bys sprawiac radosci niektorym...

86. Data: 2020-04-01 00:42:25

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-03-31 09:11, Trybun wrote:

> Czyli przybieranie  postawy stojącej przez  człowieka która nas
> zwyczajnie męczy jest czymś wielce pożądanym? Tematu "szpilek" którymi
> torturują się kobiety już nie będę podnosił, choć i to jak najbardziej w
> temacie wątku.

//szpilki wplywaja korzystnie na trwanie gatunku... i to jest powod dla
ktorego kobiety je nosza :)

87. Data: 2020-04-01 00:44:49

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-04-01 00:40, Izaura wrote:

> [...]
>>

> Tak, ale okreslenie 'stado' kojarzy sie z neo_levackim zezwierzeceniem
> czlowieka a zapewne nie chciala bys sprawiac radosci niektorym...

//dodam jeszcze, ze okreslenie czlowieka jako istoty spolecznej,
ostatnio coraz czesciej zastepowane jest okresleniem jako, bytu
duchowego zasiedlajacego materialna forme...

88. Data: 2020-04-01 00:49:29

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-03-31 09:10, Trybun wrote:

> Czyli również wpędzanie w bezmyślny debilizm. Przykładem choćby to
> podawanie ręki na powitanie. Całościowy efekt tego to skazanie na
> wegetację porównywalną z czynnościami robota zainstalowanego na taśmie
> produkcyjnej fabryki.

Az tak zle nie jest...
Chodzi o to, by 'nadawac' zrozumiale sygnaly i samemu je rozumiec.
Popatrz na etykiete wojskawa gdziekolwiek na swiecie, ze nie wspomne o
etykiecie morskiej...

89. Data: 2020-04-01 00:54:06

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-04-01 00:49, Izaura wrote:

> Az tak zle nie jest...
> Chodzi o to, by 'nadawac' zrozumiale sygnaly i samemu je rozumiec.
> Popatrz na etykiete wojskawa gdziekolwiek na swiecie, ze nie wspomne o
> etykiecie morskiej...

//jak sie popatrzy na tychz wysp szczesliwych, to nasza europejska
etykieta tak nie razi, lub znacznie mniej razi...

Tales From The Jungle: Malinowski - Part 1 of 6
https://www.youtube.com/watch?v=f22VsAlOwbc

90. Data: 2020-04-01 01:16:49

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

>>> https://esklep-nasiona.pl

> [...]
> polecam, kupuję tam od lat. Nie pamiętam, kiedy ostatnio kupowałam nasiona

//parafrazujac klasyka: 'w dupach siem poprzewracalo', niderlandzkie
pomidory, zbierane przez doprowadzona do ostatecznosci polska mlodziez
tansze som niz nasionka...

Świat według Snerga
Biedactwa!
Echa dawnego życia?
Test: Ile POstow zajmie mi...doprowadzenie cie do... ;)
masz cos z tym wspolnego xl?