Nauka

1. Data: 2001-01-17 13:45:37

Temat: Nauka
Od: "Hory" <h...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio mam strasznie duzo nauki... niestety nie potrafie sie na niczym
skoncentrowac, biorac ksiazke do reki nie mysle o tym co tam jest napisane
tylko, ze nie poradze sobie na studiach i ze i tak do niczego nie dojde...
Czasami wydaje mi sie ze moze moj ped do wiedzy wroci (kiedys mialem dosyc
dobre oceny i potrafilem sie uczyc) po psychoterapii, moze wtedy powinienem
wszystko zaczac od nowa...
Narazie przedemna jeszcze kilka egzaminow i sila rzeczy pojde na nie
(rodzice by mi nie wybaczyli gdybym sie poddal bez walki) i tu pojawia sie
problem.. czy mam siedziec na sile przed ksiazkami wiedzac ze i tak sie nic
nie naucze, czy moze nazrec sie jakis lekow pobudzajacych...
Z tego co slyszalem ASPARGIN jest podawany w przypadku demencji starczej i
stanach apatii.... tak sie sklada ze mam ten lek w domu i planuje sobie
zjesc kilkanascie tabletek, moze wtedy zmusze sie do nauki... Kiedys bralem
duze ilosci tego leku i rzeczywiscie pomagal mi w nauce, niestety odbijalo
sie to na moich nerkach...
Sam juz nie wiem, czy mam samemu zrezygnowac ze studiow, czy poczekac az
mnie wyrzuca, czy znowu truc sie lekami i niepotrzebnie sie ludzic, ze jakos
temu wszystkiemu podolam...

1. Data: 2001-01-17 19:22:50

Temat: Re: Nauka
Od: "Doktor" <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Sam juz nie wiem, czy mam samemu zrezygnowac ze studiow, czy poczekac az
> mnie wyrzuca, czy znowu truc sie lekami i niepotrzebnie sie ludzic, ze

Człowieku!
Jesteś słaby psychicznie, a tacy ludzie nie nadają się na przyzwoite studia.
Zamiast żreć tabletki rzuć studia w cholere, znajdź sobie jakąś prostą pracę
nie wymagającą koncentracji. Zazwyczaj są takimi różne fizyczne roboty przy
budowach itp. Twoje problemy znikną i będziesz mógł zapomnieć o twoich
trudach nauki na uczelni. Ewentualnie weź kilka opakowań Asparginu i twoje
problemy również znikną (razem z Tobą) albo...

WEŹ SIĘ W GARŚĆ!

Doktor

1. Data: 2001-01-18 15:45:57

Od: "TiR 2000" <t...@m...l.pl.NOSPAMTHANKS> szukaj wiadomości tego autora

> Z tego co slyszalem ASPARGIN jest podawany w przypadku demencji starczej i
> stanach apatii....

Acespargin, kolego, ACESPARGIN. Albo Nootropin. Aspargin to potas z magnezem
(podawany przy niedoborach potasu albo magnezu). To przez niego sobie
zniszczyłeś nerki.

--
Best regards - TiR 2000 - GG# 413992
t...@m...l.pl.NOSPAM | t...@t...prv.pl.NOSPAM

srm
ankieta
Stereotypowa niedojrzalosc mezczyzn
Pomozcie: motywacja siebie - osobowe wyznaczniki procesu motywacji
Przyciaganie