Nauka robienia na drutach - ksiazka

1. Data: 2005-11-02 07:30:10

Temat: Nauka robienia na drutach - ksiazka
Od: "Magda" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od dłuzszego czasu usilnie poszukuje ksiazki o nauce robienia na drutach.
Bylam w Empiku ale nic ciekawego nie maja. Interesuje mnie ksiazka o
podastawch dziergania. Moze znacie jaks dobra ?? W sklepach internetowych
tez szukalam i nic :(

Z gory dziekuje
Magda

2. Data: 2005-11-02 07:30:53

Temat: Re: Nauka robienia na drutach - ksiazka
Od: "Dorota Ruebenbauer" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Bylam w Empiku ale nic ciekawego nie maja. Interesuje mnie ksiazka o
> podastawch dziergania. Moze znacie jaks dobra ?? W sklepach internetowych

moze poszukaj na allegro. kiedys kupilam tam pare ksiazek robotkowych z
lat 70-tych ... naprawde sa swietne :)

--
Dorota Ruebenbauer
Wrocław

strona wrocławianek: www.wroclawianki.art.pl

3. Data: 2005-11-02 09:14:40

Od: "Jasia" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Z gory dziekuje
> Magda
>
> Tutaj masz adres do różności(są też kursy)

A tutaj kurs robienia na drutach
http://abc-robotek-na-drutach.w.interia.pl/

może nie musisz kupować książek

4. Data: 2005-11-02 12:41:58

Od: "małgorzata " <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moim zdaniem nic nie zastapi ksiązki, którą w trakcie nauki mozesz połozyć
na kolanach. Polecam "Naukę dziewiarstwa ręcznego" Ludmily Peskowej. Często
do kupienia na allegro.Poszukaj też w antykwariatach, mozna dostać
wiele "perełek" za grosze.
małgorzata

5. Data: 2005-11-02 12:48:36

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

Najladniejsza ksiazka to Debbie Bliss - Kurs robotek na
drutach...mam jej kilka innych ksiazek, juz z wzorami i sa piekne
(maja tylko j edna wade, nie pokazuja schematu swetra a tylko
pisza "przepis" :), ale ksiazka ta co powyzej podalam tytul,
jest bardzo dobra. Dostalam od kogos, po polsku i bardzo ja
lubie, choc nie jestem poczatkujaca :)

Pierz, wielbiciel D.B.

K.T. - starannie opakowana

6. Data: 2005-11-02 12:53:58

Od: "Magda" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Często
> do kupienia na allegro.Poszukaj też w antykwariatach, mozna dostać

Jest na allegro. Raczej ja kupie :))
Bardzo dziekuje.

Magda

7. Data: 2005-11-02 13:15:54

Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> pisza "przepis" :), ale ksiazka ta co powyzej podalam tytul,
> jest bardzo dobra. Dostalam od kogos, po polsku i bardzo ja

Pierzu naprawde ta ksiazka jest po polsku???? Mozesz cos wiecej o niej
napisac (wydawnictwo ect.) Choc jej przepisy mnie tez denerwuja jednak wzory
sa piekne.

Monika

8. Data: 2005-11-02 13:34:15

Od: "paprocia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> napisac (wydawnictwo ect.) Choc jej przepisy mnie tez denerwuja jednak wzory

chwilowo niedostępna w empiku, ale może warto popytać?
http://glinki.com/?l=paayib

9. Data: 2005-11-02 15:49:49

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to środa, 2 listopada 2005 10:14 użytkownik
Jasia, sącząc kawkę, wyklepał:

> A tutaj kurs robienia na drutach
> http://abc-robotek-na-drutach.w.interia.pl/
>
> może nie musisz kupować książek

Strona tu podana jest świetna, "przepisy" i wskazówki są fantastyczne, ma
jednak jedną wadę. Maksymalny transfer to 1,5MB na godzinę. Przez co jesteś
sobie 10 minut, a kiedy chcesz wrócić gdzieś tam, pokazuje się okienko, że
limit połączeń został przekroczony i zwolni się z początkiem następnej
godziny. A jeśli jest np. 19.15, to sobie trochę poczekasz. Przyznam się
szczerze, że wyprowadza mnie to z równowagi, ale ma też zaletę: dzięki temu
utrudnieniu sama przypomniałam sobie to i owo. I zajęło mi to krócej niż 45
minut :)

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

10. Data: 2005-11-02 16:58:35

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 2 Nov 2005 14:15:54 +0100, "Monika Biermann"
<m...@g...de> wrote:

> [...]
>napisac (wydawnictwo ect.) Choc jej przepisy mnie tez denerwuja jednak wzory

Wuala:
tytul jak wyzej, autorka - znana :)
Twarda oprawa
wyd. Swiat ksiazki
Wyd polskie 2000
cena 39.60

orazki piekne i inspirujace
sporo wzorow
ilustracje klarowne

rozdzialy obejmuja:
kurs dla poczatkujacych (techniki, modele - 2), kurs prostych
sciegow (techniki, modele i katalog wzorow - i taki jest wzor
pozostalych rozdzailow)- kurs sciegow warkoczowych, laczenie
kolorow, kurs sciegow azurowych, kurs dekoracyjnych detali, kurs
projektowania, kurs technik wykonczeniowych, podwstawowe
informacje.

Na znanym nam, zabuzanskim forum ktos zeskanowal nie ta ale inna
cudna ksiazke Nicki Epstein - Knitting on the edge - wszystko, co
dotyczy brzegow - wykonczenie, poczatki, sciagacze, dekoracje
onych, pliski wykonczeniowe, jakies kwiatki etc. Mam te ksiazke i
co i raz wywlekam ogladac, jak rowniez druga ksiazke - knitting
over the edge...jakie tam sa piekne rozyczki do wykonczenia (sa
na okladce ksiazki
http://glinki.com/?l=hkt0xw

Mam hyzaia, wiem....

Pierz

K.T. - starannie opakowana

Re: Nauka robienia na drutach - ksiazka
Re: [szydelko]Po polsku ! Aniolki,dzwoneczki,,gwia zdki, bombkiwrzucilam
FOLDERY TYMCZASOWE
szydelko - suknie dla lalek
gdzie kupić kryształki-koraliki do robienia biżuterii???