Nawroty grzybicy pochwy (?!?)

1. Data: 2005-02-22 13:35:46

Temat: Nawroty grzybicy pochwy (?!?)
Od: "Marleys" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Mam problem ze swiadem pochwy. Jakies 4 miesiace temu lekarz po badaniu
przepisal mi globulki dopochwowe + tabletki (niestety nie pamietam nazw :
().Ginekolog nie powiedzial mi co to za choroba, ani nic na ten temat,
stwierdzil tylko,ze to nic powaznego.
Przez jakis miesiac wszystko bylo w porzadku i znowu sie zaczelo biala
serowata wydzielina + dokuczajace swedzenie :( Poszlam do tego samego
lekarza, znowu przepisal mi inne leki (bez badania) tj. globulki (inne,
nazwy znowu nie pamietam) i tabletki,bralam je w pierwszy, trzeci dzien i po
dwoch tygodniach (2 sztuki)
I znowu bylo w porzadku, ale neisetety znowu pojawily sie te same objawy :(
Jak sie wyleczyc?
Mam 25 lat, staly partner, dbam o higiene osobista.
Z czego moga wynikac kolejne nawroty choroby?
Czy lekarz nie powinien przepisac jakiegos leku dla partnera? Czy u mezczyzn
sa jakies objawy zkazenia?!? U mojego partnera nie zauwazylismy.
Jutro kolejna wizyta.
Bardzo prosze o pomoc
pozdrawiam
Marleys

2. Data: 2005-02-22 13:39:17

Temat: Re: Nawroty grzybicy pochwy (?!?)
Od: "Basia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
mezczyzn
> sa jakies objawy zkazenia?!? U mojego partnera nie zauwazylismy.

dokładnie, ginekolog powinien przepisać Ci coś dla partnera, nawet jesli on
nie odczuwa dolegliwości, bo w tej sytuacji prawdopodobnie zarazacie się
wzajemnie i leczenie jednej osoby nie ma sensu.
Jak mnie kiedy dopadła ta przypadłośc, to pan doktor od razu dał mi leki dla
męża.

pozdrawiam
Basia

3. Data: 2005-02-22 13:48:02

Od: "Neoxeon" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

po pierwsze pewnie maść dla partnera, a po drugie Lactowaginal po kuracji,
żeby flara bakteryjna była właściwa.

Pozdr.
Eliza

4. Data: 2005-02-22 13:52:57

Od: "Marleys" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> po pierwsze pewnie maść dla partnera, a po drugie Lactowaginal po kuracji,
> żeby flara bakteryjna była właściwa.

Bardzo dziekuje, jutro poprosze o jakies specyfiki dla partnera.
Mam nadzije, ze to wlasnie jest przyczyna ciaglych nawrotow :(
pozdrawiam
Marleys

5. Data: 2005-02-23 08:38:47

Od: "UlaPod" <u...@U...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

A skąd wiesz, ze to grzybica?
Robiłaś posiew? Jeśli nie to powinnaś. Na posiewie wychodzi co masz
i czy mozna to leczyć a nie walisz lekami w ciemno.

ula

6. Data: 2005-02-23 09:02:28

Od: "pwok" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszlam do tego samego
> lekarza, znowu przepisal mi inne leki (bez badania)

po kiego grzyba(;)) chodzisz do lekarza który bez badania przepisuje jakieś
leki ? Olej konowała - idź do lekarza !

> [...]
mezczyzn
> sa jakies objawy zkazenia?!? U mojego partnera nie zauwazylism

może "partner" ma jakieś inne partnerki na boku - w końcu nie podpisywał z
Tobą umowy ślubnej więc mu wolno.
I od tych innych przenosi grzybicę do Twojej pochwy. Na meskim fiucie raczej
grzyby nie rosną.
pozdrawiam
Zdzichu

7. Data: 2005-02-23 10:52:59

Od: "IWONA" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z czego moga wynikac kolejne nawroty choroby?
> Czy lekarz nie powinien przepisac jakiegos leku dla partnera? > Bardzo
> prosze o pomoc
> pozdrawiam
> Marleys

Witam,
miałam podobne problemy,u mnie były roznego rodzaju zakazenia,zawsze po
wakacjach czy pobycie w obcym miejscu.Naturalnie tez bardzo dbalam o
higienę,stosowalam specjalne płyny itd.Lekarka powiedziała,ze niektóre
kobiety tak mają i juz.Przepisała mi szczepionkę,nie pamiętam
nazwy,kosztowała około 100 zł,brałam ją w 3 dawkach.Było to ponad 3 lata
temu i od tamtej pory nic!!!Odpukać ;-).W międzyczasie byłam w
ciązy,przebywałam w kilku szpitalach,bo poród a potem Mała była w
szpitalach,wyjezdzałam tez na wakacje.Szczepionka pomogła.Nie wiem,czy
pomoze w Twoim przypadku,ale moze spytaj o to lekarza?A co biezącego
leczenia,to powinien tez leczyc się partner,ale chyba tez nie zawsze.Ta tama
lekarka kazała raz leczyć męza,raz powiedziała,ze to nie potrzebne...nie
pamiętam szczegółów,bo to było dawno.Moze idz do innego lekarza,moze powie
Ci coś ciekawego?Takie nawroty i ciągłe leczenie jest bardzo nieprzyjemne i
utrudnia zycie,wiem to z doświadczenia :-).
Pozdrawiam serdecznie
Iwona

8. Data: 2005-02-23 14:43:15

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@r...am.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

9. Data: 2005-02-23 15:44:42

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "IWONA" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

>powiedziała,ze niektóre kobiety tak mają i juz.

Chyba jakas chora ta lekarka...co to znaczy, ze kobiety tak maja i juz???

Iwona
/Właściwością człowieka jest błądzić, głupiego - w błędzie trwać / Cyceron

10. Data: 2005-02-23 16:12:15

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pwok" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

>Na meskim fiucie raczej grzyby nie rosną.

Prawdziwki, maslaki...nie, ale zdaj sobie spawe, ze nawet wtedy kiedy nie
widac, to takze mozna miec grzyba (drozdzaki). U mezczyzn choroba zazwyczaj
przebiega bezobjawowo -czesto nie zdaja sobie sprawy z jej posiadania.
Wystarczy sex bez prezerwatywy czy tez milosc francuska (slina-nawet
niewielka penetracja naslinionym palcem) a partnerka juz na drugi - trzeci
dzien bedzie odczuwala dolegliwosci zwiazane z zakazeniem drozdzakami
(uplawy serwatkowe, z czasem ogolne rozbicie, rozdraznienie, silne bole
podbrzusza).
Partnerzy powinni byc leczeni jednoczesnie ( + odpowiednia dieta).

Najczestsza przyczyna powst. drozdzakow sa antybiotyki, ktore zmieniaja
(niszcza) flore bakteryjna. W tym czasie nie powinno sie zapominac o
przyjmowaniu wiekszej ilosci np. jogurtow czy tez preparatow dostepnych w
aptece. Lekarze rzadko o tym przypominaja pacjentom. Ciekawe dlaczego?
Iwona
/Właściwością człowieka jest błądzić, głupiego - w błędzie trwać / Cyceron

czy zwierzeta też tak mają?
Skąd reklamodawcy wiedzą o panującej opryszczce?
Domowe sposoby na ból gardła
operacja prostowania przegrosy nosowej- ile nie mozna nurkowac?
butla tlenowa