Nemezja i inne

1. Data: 2003-08-31 20:51:36

Temat: Nemezja i inne
Od: Michał Kowalewski <M...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dobry wieczor.
Pisze tu pierwszy raz i od razu po prosbie. Po prosbie wyjasnieniowej.
Nie jestem pewien, czy grupa jest odpowiednia, ale w koncu maly ogrod
balkonowy, to tez ogrod ;)

Mam do Was trzy pytania:
(1,2) Pierwsze i drugie dotyczy wlasciwie tego samego. Wysialem w tym
roku w skrzynki (1) nemezje i (2) maciejke. Efekt ostateczny nie taki
zly (kwitna, pachna), ale jednak dziwny. Rosliny zaczely kielkowac, a
kiedy troche podrosly zaczely sie wyginac do ziemi, oparly sie o nia, i
dopiero zaczely rosnac w gore. Wyglada to tak, jakby na poczatku lodyzka
nie miala sily utrzymac calej rosliny. Niezbyt ladnie to wyglada. Co
moze byc powodem?

(3) Posadzilem w skrzynkach surfinie. Kwitly od maja do sierpnia.
Kwitly nawet bardzo ladnie. Ale w sierpniu nagle szlag je trafil.
Uschly. Podlewane byly tak samo przez caly czas. Z zachowaniem por
podlewania i tak dalej. Co moglem zrobic nie tak?
Bede wdzieczny za wasze wskazowki na przyszly sezon.
Pozdrawiam wieczornie,
Michal.

2. Data: 2003-08-31 22:22:03

Temat: Odp: Nemezja i inne
Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Mam do Was trzy pytania:
> dopiero zaczely rosnac w gore. Wyglada to tak, jakby na poczatku lodyzka
> nie miala sily utrzymac calej rosliny. Niezbyt ladnie to wyglada. Co
> moze byc powodem?

Siane byly od razu do skrzynki w maju? Bo jesli byly posiane wczesna wiosna
to moze z braku swiatla sie "wyciagnely"?

> [...]
> Kwitly nawet bardzo ladnie. Ale w sierpniu nagle szlag je trafil.
> Uschly. Podlewane byly tak samo przez caly czas. Z zachowaniem por

Slyszalam, ze surfinie czesto trapi nieuleczalna choroba wirusowa. Moze to
bylo to?

Elfir

3. Data: 2003-09-01 07:48:35

Temat: Re: Nemezja i inne
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Elfir" <e...@p...fm> wrote in message

> Siane byly od razu do skrzynki w maju? Bo jesli byly posiane wczesna
wiosna
> to moze z braku swiatla sie "wyciagnely"?

Raczej "one tak mają", szczególnie jeśli ziemia żyzna, a podlewanie obfite.
Choć też niekoniecznie - mam w ziemi kępkę tymofili i też się pokłada
okropnie - mimo suszy.

> Slyszalam, ze surfinie czesto trapi nieuleczalna choroba wirusowa. Moze to
> bylo to?

Stawiam na mączniak.

Pozdrawiam, Basia.

4. Data: 2003-09-01 08:39:55

Od: "szanna1" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michał Kowalewski" <M...@a...waw.pl> napisał w
wiadomości news:3F525FD8.8191D366@acn.waw.pl...
:
[...]

ad1 i2 Jak roślinki troszeczkę urusną, podsyp ziemią.
Ania

5. Data: 2003-09-01 09:10:07

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Stawiam na mączniak.