Neodarwinizm zjadl swoj wlasny ogon [jakies 2 lata temu]

21. Data: 2019-11-14 20:36:49

Temat: Re: Neodarwinizm zjadl swoj wlasny ogon [jakies 2 lata temu]
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14/11/2019 o 15:51, m...@g...com pisze:
> [...]
ako-swiadectwo-inteligentnego-projektu
> trybunę ludu.
> Ztego ze sugerujesz wybiorczosc uPOdobaniowa tez wiele mozna wywnioskowac.

> celowo narobił ci na marynarkę.
> A co tu udowadniac?! Slowo "cel" sugeruje ze swoja osobe mozna uznawac za pepek
wszechswiata atakowany przez "demona przypadku" lub w POgodniejszej wersji osobowosci
przez "POczucie humoru Pana Boga". Ale to nie neguje racjonalnosci postrzegania
ciagow przyczynowo-skutkowych typu skad sie wzial lisc lub ptasie gwienko na
trajektorii kolizyjnej z Twoja Jaznia ;)
> Idac tym tropem natykamy sie na pytania o przyczyne powstania zycia i tu darwinizm
daje ciala i zawsze bedzie dawal wbrew prezentowanej nadal przez coPOniektorych
logice zyczeniowej bo dobor naturalny typu przypadkowych mutacji nauka juz uznala za
wykluczony. Sam Darwin napisal ze gdy sie okaze ze istnieja w przyrodzie nieusuwalne
zlozonosci to jego "teoria" okaze sie bledna.

no zara, to kto lub co lamie mi pudelka na kompakty? rozwiniety Lamacz
Okladek czy to juz sPISek?

--
gazebo

22. Data: 2019-11-15 12:55:09

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

no zara, to kto lub co lamie mi pudelka na kompakty? rozwiniety Lamacz
Okladek czy to juz sPISek?
---
Demon Przypadku czyli EKObubli ;P

23. Data: 2019-11-15 19:33:31

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.11.2019 o 16:51, m...@g...com pisze:
ako-swiadectwo-inteligentnego-projektu
> trybunę ludu.
> Ztego ze sugerujesz wybiorczosc uPOdobaniowa tez wiele mozna wywnioskowac.

Można. Ale po co wyciągać błędne wnioski albo zmyślać, skoro można zapytać?

> celowo narobił ci na marynarkę.
> A co tu udowadniac?!

Jak to co? Przecież to ty napisałeś, że każda przyczyn i skutek ma jakiś
cel.

> [...]
Pana Boga". Ale to nie neguje racjonalnosci postrzegania ciagow
przyczynowo-skutkowych typu skad sie wzial lisc lub ptasie gwienko na trajektorii

Ani nie udowadnia, że liść na głowę spadł ci celowo.

> Idac tym tropem natykamy sie na pytania o przyczyne powstania zycia i tu darwinizm
daje ciala

Wręcz przeciwnie. Idąc tym tropem, skoro liść nie spadł celowo ci na
głowę, to może inne rzeczy/wydarzenia też mają przyczynę i skutek bez
czyjegoś celu?

> i zawsze bedzie dawal wbrew prezentowanej nadal przez coPOniektorych logice
zyczeniowej

Słuszna uwaga. To, że ktoś miał w tym cel żeby gołąb narobił komuś na
marynarkę, to logika życzeniowa.

To takie typowo polskie: oby sąsiadowi krowa zdechła. O masz! I zdechła.
Pewnie zdychając miała taki cel, żeby jednego sąsiada wkurwić, a
drugiemu spełnić życzenie.

> bo dobor naturalny typu przypadkowych mutacji nauka juz uznala za wykluczony.

Mieszasz pojęcia. Mutacje są losowe i przypadkowe, a dobór naturalny
polega na zwiększeniu/zmniejszeniu szans na przeżycie osobników z danymi
cechami wynikającymi z mutacji.

https://pl.wikipedia.org/wiki/Mutacja
https://pl.wikipedia.org/wiki/Dob%C3%B3r_naturalny
To na początek.

> Sam Darwin napisal ze gdy sie okaze ze istnieja w przyrodzie nieusuwalne zlozonosci
to jego "teoria" okaze sie bledna.

Że co istnieje? :):):)
I istnieją? :)
Każdą twoją nieusuwalną złożoność przyrody jest w stanie usunąć byle
kamyk nadlatujący z kosmosu :):). Albo wulkan. Albo tsunami. Albo
globalne ocieplenie ze spalania węgla w elektrowni Bełchatów.
Normalnie mnie rozbawiłeś.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

24. Data: 2019-11-15 19:44:19

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.11.2019 o 17:19, m...@g...com pisze:
> dowodnij, że liść z drzewa spadł ci na głowę celowo. Albo, że gołąb
> celowo narobił ci na marynarkę.
> --
> Serio nie rozumiesz logiki przyczyny i skutku? ;P

Ja rozumiem. Ty nie.

> Ten (i kazdy inny) lisc skads sie wzial tak samo jak golab i komorki tych
organizmow zywych.

Oczywiście. Ale z tego nie wynika, że to było celowe "się wzięcie".

> Demon przypadku nie istnieje

Demon celowości nie istnieje.

> tak samo jak przypadkowe mutacje

Masz problem. Bo mutacje są losowe.
A jeżeli nie są, to zapewne masz coś na potwierdzenie tego co piszesz.

>jako zrodlo przemian jednych gatonkow w inne a co za tym idzie dobor naturalny w
rozumieniu darwinowskim rowniez, tego juz dowiedziono.

To, że coś nie jest przypadkowe (np. to, że jakiś gołąb zdechł bo
zabrakło wody, bo globalne ocieplenie spowodowało suszę w tym rejonie -
nie przypadkiem zdechł, zdechł bo zabrakło wody), z tego nie wynika, że
ktoś miał w tym jakiś cel.

> To i reszte doczytasz jesli tylko bedziesz chcial.

Jakbyś tylko chciał, pokazałbyś te dowody.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

25. Data: 2019-11-23 03:03:42

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

[...]

...napisala Rozbawiona Przypadkowa Mutacja
Banalnie Prosto Usuwalna przez Ogrom Haosu
Doprawdy zabawna Igraszka Przypadkowosci ;P
Jak tam sie ma stado maup generujacych te wyPOciny
twojej Dobranej Naturalnie ale BEZ-CELOWO Mozgownicy? ;P
Nie chwyta ze nawet swoim dzialaniem sama sobie przeczy? :)
Doprawdy genialne samooszustwo, ale czy to takie zabawne? ;)

26. Data: 2019-11-23 03:09:07

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Przeciez darwinizm prowadzi wprost w objecia nihilizmu i mysli samobojczych ;P

27. Data: 2019-11-23 03:13:38

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Darwinizm - slepa uliczka ewolucji...idei ;P

28. Data: 2019-11-23 18:33:43

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.11.2019 o 03:03, m...@g...com pisze:
> [...]
> Nie chwyta ze nawet swoim dzialaniem sama sobie przeczy? :)
> Doprawdy genialne samooszustwo, ale czy to takie zabawne? ;)

Twoje wizje stają się coraz bardziej dziwne.
Twoja bez-celowo dobrana mózgownica nie potrafi nawet ogarnąć poprawnego
cytowania, a bierze się za dyskusję o mutacjach i doborze naturalnym.
Doprawdy zabawne :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

29. Data: 2019-11-24 00:15:49

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Twoja bez-celowo dobrana mózgownica nie potrafi nawet ogarnąć poprawnego
cytowania, a bierze się za dyskusję o mutacjach i doborze naturalnym.
Doprawdy zabawne kiedy Brak Argumentow czepia sie cytowan
bo sie zapetlil iscie PO darwinowsku ;D
i nagle ogarnelo go ZDZIWIENIE ze mozna Nazywac Rzeczy Inaczej ;P

Powrotu do zdrowia życzę
Zapetlony Pseudoideami Piotrze

30. Data: 2019-11-24 14:54:18

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.11.2019 o 00:15, m...@g...com pisze:

> [...]
> ---
> Doprawdy zabawne kiedy Brak Argumentow czepia sie cytowan

Czepiam się cytowań nie dlatego, że brak mi argumentów (bo te już
dostałeś, ale ich nie przyjmujesz do wiadomości), lecz dlatego, że nie
dziwi mnie, że nie przyjmujesz argumentów do wiadomości dlatego, bo
nawet nie potrafisz ogarnąć popranego cytowania.
Skoro tak prosta sprawa cię przerasta, to po co próbujesz zrozumieć
sprawy bardziej skomplikowane? Nie dasz rady. Po prostu.

> i nagle ogarnelo go ZDZIWIENIE ze mozna Nazywac Rzeczy Inaczej ;P

Rzeczy można nazywać inaczej. W różnych językach te same rzeczy nazywają
się inaczej.
Ba! Nawet rzeczy zmyślone można nazywać inaczej. Ale to nie sprawi, że
przestaną być zmyślone.

> Powrotu do zdrowia życz > Zapetlony Pseudoideami Piotrze

Znowu ci się coś pomyliło. To ty się dałeś oszukać pseudoideałami
sukienkowych. Ja nie zmyślam nieistniejących bytów i nie wciskam innym
ludziom zmyślonych nieistniejących bytów.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Facet psychicznie slaba plec
Instagram i Facebook cenzuruja seksemotikony
zmaczowac
Cos tu cicho na sali