...Nergala!

101. Data: 2011-09-24 19:26:50

Temat: Re: ...Nergala!
Od: kszeslaf hoopqa <p...@c...prl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 23 Sep 2011 21:06:08 +0200, tako rzecze Ikselka:

> ...bo człowiek racjonalny z samej racji urodzenia ma wyracjonowany
> monopol na manie racji w racji, co jest bzdurą, a co nią nie jest... ;-P

jest dokładnie tak jak piszesz i nic na to nieporadzi

102. Data: 2011-09-24 20:21:49

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-09-24 12:37, malkontent pisze:

> w role ogrodnika/stracha_na_wróble wchodzę z łatwością ale ....
> jak rozwiniemy temat to bywa
> http://www.youtube.com/watch?v=byoYcp2qUn8&feature=r
elated

Hue, hue, a bywa i tak ;)

http://www.youtube.com/watch?v=T4F0HWENveQ

Ewa

103. Data: 2011-09-24 22:44:25

Od: "malkontent" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

elated

> Hue, hue, a bywa i tak ;)
>
> http://www.youtube.com/watch?v=T4F0HWENveQ

w tej sytuacji -preferowałbym chyba taką interpretację :))))
http://www.youtube.com/watch?v=cvX_XbCTkqk

104. Data: 2011-09-24 23:14:17

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-09-24 12:29, malkontent pisze:

> Aicha - daj sobie sopokój z tą polityką

Co ma Bóg do polityki???

> kobiety sa stworzone do .... czyli
> do tego co chyba ? lubisz najbadziej :)))))

Może Twoje. Ja nie.

http://wyborcza.pl/1,75480,10330279,Katolik_broni_Ne
rgala__Pan_Bog_mi_go_zeslal.html

I EOT.

--
Pozdrawiam - Aicha

http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
Jak nie pisać po angielsku

105. Data: 2011-09-24 23:15:56

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-09-25 01:14, Aicha pisze:

> Może Twoje. Ja nie.

Uzupełniam, żeby była jasność. Ja nie jestem stworzona.

106. Data: 2011-09-24 23:23:29

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-09-24 12:25, Ikselka pisze:

> Demarczyk się nie słuchało, no tak, no jakże.

Może kiedyś, jak dorosnę :D

107. Data: 2011-09-24 23:36:04

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> no toż to proste - w tym worku może byc miło
> http://www.youtube.com/watch?v=7cilsOyHpBI

Fuj! Jakieś popłuczyny po Modern Talking.

108. Data: 2011-09-24 23:53:13

Od: "malkontent" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

..

> Uzupełniam, żeby była jasność. Ja nie jestem stworzona.

tylko wkurzona ? :)))

to chyba - nie pogadamy

109. Data: 2011-09-25 00:27:27

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-09-25 01:53, malkontent pisze:

> tylko wkurzona ? :)))
>
> to chyba - nie pogadamy

Tylko walcząca o elementarną wolność. Nie każdy ma ochotę nucić
"dzieckiem bożym jestem ja", bo nie każdy się takim czuje.

110. Data: 2011-09-25 00:50:46

Od: "malkontent" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tylko walcząca o elementarną wolność. Nie każdy ma ochotę nucić "dzieckiem
> bożym jestem ja", bo nie każdy się takim czuje.

a z czym Ty walczysz ?
przecież "jest stworzona" to zwrot , który
- IMO w oczywisty sposób - nie ma już
znaczenia czysto religijnego -

to wygląda na czepianie się słówek lub chwilowe
zaćmienie z powodu nadmiernego wkurzenia :)))

gdziez bym Ci chciał/ośmielił_się zabierać wolność
( przecież jeśli już to - ta wolnośc to od ... )
chcesz walić głową w ścianę - wal

choć może troche szkoda - no ale
- Twoja głowa -nic mi do tego :)))

Ada Rusowicz...
Bidulka.
Szansa na sukces
Uwaga: Busz podaje sie za neuropsychologa polskiego i dlaczego
Jak zakwalifikowac samotny baobab z wyspy Penang - jako dowód klamania czy tez tylko dowód ignorancji mnopolistycznej nauki?