Niby-Parkinson + zdrętwienie

1. Data: 2006-06-25 10:13:35

Temat: Niby-Parkinson + zdrętwienie
Od: "bim_bom" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam 2 pytanka:

1) Już od dosyć dawna, kiedy ustawię nogę w jakimś dziwnym położeniu (nie
pamiętam jakim), to po jakimś czasie zaczyna mi ona robić niekontrolowane
ruchy góra-dół, tak z 3 razy na sekundę, o kilka cm. Występuje rzadko, ale
czy to może być z czymś połączone?

2) Co zrobić na zmniejszone czucie w palcach nóg i rąk? Dawniej, jak czasem
przez 1 dzień zrobiłem dużo ćwiczeń, to następnego dnia miałem stopy albo
dłonie lekko zdrętwiałe. Ostatnio mimo nie robienia żadnych większych
wysiłków, środkowy palec prawej stopy ma trochę mniejsze czucie od innych.
Czym to może być spowodowane i jak temu zaradzić?

Z góry dzięki!