Nici do dzinsu? (Poznań)

1. Data: 2005-07-25 22:16:19

Temat: Nici do dzinsu? (Poznań)
Od: T0SIA <t...@o...poczta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdzie w Poznaniu dostane zolta, gruba nic..taka typowa do wykonczenia
dzinsu? Wystarczy ze udam sie np na Al. Marcinkowskiego do pasmanterii
czy tez od razu udac sie do Grazki?
Chce przerobic stare spodnie i az sie prosi by wykonczyc to fachowo :)

--
Pozdrawiam - T0SIA
-----------

2. Data: 2005-07-26 09:59:49

Temat: Re: Nici do dzinsu? (Poznań)
Od: Gamon' <robaczyfka_M@LPA_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

T0SIA wrote:
> Chce przerobic stare spodnie i az sie prosi by wykonczyc to fachowo :)
Fachowo, to ta nic powinna sie jeszcze spierac razem ze spodniami - mi
takiej nigdy nie udalo sie znalezc :(

Pozdrawiam,
robal.

3. Data: 2005-07-26 10:28:27

Od: t...@g...pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Gamon' wrote:

> Czesc!

> Fachowo, to ta nic powinna sie jeszcze spierac razem ze spodniami - mi
> takiej nigdy nie udalo sie znalezc :(

Naprawde? No to sie czegos nowego dowiedzialam ;) Niedlugo bede zwezac
swoje dzinsy, bo cos misie rozeszly czy jak ;) i zamierzam kupic taka
nitke, nawet widzialam niedaleko, to dam znac czy sie spiera ;)

Kot, na rzie szukajacy sposobu na pranie drutowych bluzek dzidzi, coby
sie nie robily drewniane... Tym razem uzylam octu do plukania, zobaczymy

--
Włochy i Paryż - przewodniki turystyczne do wyboru. Tylko z lipcowym numerem
miesięcznika Auto+.

4. Data: 2005-07-26 11:20:25

Od: "KasiaA" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kot, na rzie szukajacy sposobu na pranie drutowych bluzek dzidzi, coby sie
> nie robily drewniane... Tym razem uzylam octu do plukania, zobaczymy

A delikatne płyny do płukania, takie z bobasem na etykiecie? Ja zawsze
takich używałam (a konkretnie JELPa), nawet szwagierka, która dostawala
ubranka po mojej córce kiedyś się zapytała w czym piorę, ze ubranka a
zwłaszcza swetry sa takie mięciutkie.

Kasia

5. Data: 2005-07-26 11:47:11

Od: t...@g...pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

KasiaA wrote:

> [...]
>takich używałam (a konkretnie JELPa), nawet szwagierka, która dostawala
>ubranka po mojej córce kiedyś się zapytała w czym piorę, ze ubranka a

O tym nie pomyslalam, poszukam jakiegos dziecinnego plynu, dzieki.

Kot

--
Włochy i Paryż - przewodniki turystyczne do wyboru. Tylko z lipcowym numerem
miesięcznika Auto+.
http://www.a-plus.pl

włóczki z lumpeksu
[szydełko] znowu mnie poniosło