Nici z pogrzebu

1. Data: 2019-03-28 19:39:59

Temat: Nici z pogrzebu
Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Niestety nasz Boeining 757 300 nie mial zadnych problemow z software i
wyladowal szczesliwie, na pociagi (ICE i RE) rowniez zdazylismy. A poza
tym zadnej malarii, dengue, czarnych nazistow, wybuchow wulkanow,
pozarow, porazenia slonecznego, tsunami, napadow, wypadkow itd. Nawet
setki serpentyn, a szczegolnie bardzo stromy i zly wjazd do naszej
kwatery pokonalem bez najmniejszego zadrapania. Przykro mi, ze
rozczarowalem pacjenta podpisujacego sie Szyk Czech. Wszystko poszlo
dobrze, nie przestraszyl mnie i w ogole nie odwiodl od dalszych podrozy.

Nic w tym dziwnego, ze wielu lubi straszyc innych, bo sami czegos nie
moga zrobic, boja sie, ale zazdroszcza, wiec strach wywolany u innych
kompensuje ten brak. Zazdroszcze podrozy do Chorwacji, Namibii, RPA,
Kostariki, nie stac mnie na nie, boje sie ich, wiec postrasze innych,
poczuje sie lepiej i uzasadnie tym wlasne pozostanie w domu.

A bardziej ogolnie - systemy autorytarne i religijne bardzo lubia
zarzadzac strachem. Lud straszony uchodzcami, lewakami, terrorystami,
gender, ruja i porubstwem ucieka do wielkiego wodza, ktory go obroni,
ochroni, uda sie do spowiedzi, zeby uwolnic sie od grzechu, poczucia
winy. Tak robia koscioly, rozni totalisci, polscy naziole.
Dobry material do obserwacji dla psychologa.
--
saluto
Silvio Balconetti

2. Data: 2019-03-29 01:03:31

Temat: Re: Nici z pogrzebu
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Silvio Balconetti <s...@i...invalid> wrote:
> [...]
> winy. Tak robia koscioly, rozni totalisci, polscy naziole.
> Dobry material do obserwacji dla psychologa.

Do kogo uciekną nie(u)straszeni niczym homolewacy, gdy im ich muzułmańscy
podopieczni w UE w końcu zrobią to, co robi właśnie u siebie ISIS?

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

3. Data: 2019-03-29 01:06:19

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 29 marca 2019 01:03:31 UTC+1 użytkownik XL napisał:

> Do kogo uciekną nie(u)straszeni niczym homolewacy, gdy im ich muzułmańscy
> podopieczni w UE w końcu zrobią to, co robi właśnie u siebie ISIS?

Strachy na lachy, ISIS kaputt.

4. Data: 2019-03-29 01:15:05

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-03-29 01:03, XL wrote:

> Do kogo uciekną nie(u)straszeni niczym homolewacy, gdy im ich muzułmańscy
> podopieczni w UE w końcu zrobią to, co robi właśnie u siebie ISIS?

Do Namibi?
//rowerem :)

5. Data: 2019-03-29 01:29:12

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-03-29 01:06, Jakub A. Krzewicki wrote:

> Strachy na lachy, ISIS kaputt.

Powiedzmy, że na Bliskim Wschodzie zszedł do podziemia.
Martwi mnie to, że niektórzy, mogą być w drodze do Europy.

6. Data: 2019-03-29 01:46:56

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 29 marca 2019 01:29:50 UTC+1 użytkownik Ilona napisał:

> Powiedzmy, że na Bliskim Wschodzie zszedł do podziemia.
> Martwi mnie to, że niektórzy, mogą być w drodze do Europy.

Może trzeba dofinansować tę drugą odmianę islamu - tradycjonalistyczno-suficką?
Rumi, Czeczeńcy tańczący w kółeczku, cuda fakirów, Shirdi Baba i te sprawy...
Równi goście;
https://youtu.be/SdFjzEGTd3s

7. Data: 2019-03-29 02:54:59

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-03-29 01:46, Jakub A. Krzewicki wrote:

> [...]
> Rumi, Czeczeńcy tańczący w kółeczku, cuda fakirów, Shirdi Baba i te sprawy...

Ładnie grają, spiewaja i tańczą, tylko gdzie są dziewczyny? :)

Ja to bym chciał wiedziec, które odłamy, czy regiony świata Nostradamus
przedstawił w kolorach turbanów?
Tu jest napisane o białych turbanach, czarnych, zielonych, czerwonych,
zółtych.
https://www.wykop.pl/wpis/14377061/nostradamus-przew
idzial-to-juz-dawno-temu-co-prawd/

8. Data: 2019-03-29 03:16:14

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-03-29 02:54, Ilona wrote:

> [...]
> przedstawił w kolorach turbanów?
> Tu jest napisane o białych turbanach, czarnych, zielonych, czerwonych,

tu w tym pedeefie napisane,że wszystkie turbany sie zjednocza.
https://docplayer.pl/12907272-Kiedy-wybuchnie-iii-wo
jna-swiatowa-http-www-gazetaprawna-pl-forum-viewtopi
c-php-f-6-t-47796-st-0-sk-t-sd-a-nostradamus.html

9. Data: 2019-03-29 03:20:28

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-03-29 03:16, Ilona wrote:

> [...]
jna-swiatowa-http-www-gazetaprawna-pl-forum-viewtopi
c-php-f-6-t-47796-st-0-sk-t-sd-a-nostradamus.html

już wiem, znalazłem, na str. 82 i 83.

10. Data: 2019-03-29 08:34:28

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-03-29 o 01:03, XL pisze:

> Do kogo uciekną nie(u)straszeni niczym homolewacy, gdy im ich muzułmańscy
> podopieczni w UE w końcu zrobią to, co robi właśnie u siebie ISIS?

Tam, gdzie mieszkają normalni ludzie, czyli do państw wolnych od religii.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Homoseksualni rodzice niszczą dzieci.
Zapłodnienie w Umyśle czy w Ciele?