Nie dziwi nic.

1. Data: 2018-12-20 22:30:09

Temat: Nie dziwi nic.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Legalny seks z dziećmi? Jedź do Francji.

https://newsbook.pl/2018/08/05/macron-sprzyja-pedofi
lom-nowe-francuskie-prawo-zezwala-na-seks-z-dziecmi/
?fbclid=IwAR1NjyINvG17f9aEGnCgUtUOrww46kkTTkJotHf3xh
tZ9rOcYpipb6Dhvzc#

,,Rząd Francji prezydenta Macrona zrobił pierwszy krok do uznania pedofilii
i depenalizacji seksu z dziećmi.

We Francji nie ma już określonego prawem wieku, od którego można uprawiać
seks z nieletnim partnerem. Tym samym oznacza to, że dorośli
uprawiający seks z dziećmi w jakimkolwiek wieku (nawet kilku lat) nie będą
ścigani za gwałt, jeśli ich ofiara nie będzie w stanie sama udowodnić
,,przemocy, zagrożenia, przymusu lub zaskoczenia".

Projekt ustawy, znany jako prawo Schiappa, został przyjęty 3 sierpnia przez
francuski parlament, wzbudzając oburzenie znacznej części Francuzów.
Sprzeciwiają się nowemu prawu rodzice i grupy obrońców praw dzieci, którzy
oskarżają rząd Emmanuela Macrona o zdradę dzieci i sprzyjanie pedofilom.

Spowoduje to zagrożenie milionów dzieci, którym grozi niebezpieczeństwo
wykorzystywania seksualnego.

Grupy obrońców praw człowieka krytykowały rząd Emmanuela Macrona za
zlikwidowanie prawnego wieku zgody na seks. Wskazano na niedawną decyzję
francuskich sądów o odmowie ścigania dwóch pedofilów za gwałt na 11-letnich
dziewczynkach, ponieważ nie mogły one udowodnić, że nie wyraziły na to
zgody.

W czwartek kilka grup, w tym Francuska Rada Stowarzyszeń na rzecz Praw
Dziecka, wydało wspólne oświadczenie, w którym wyraziło swoje oburzenie z
powodu zmian prawa.

We wspólnym oświadczeniu stowarzyszenia potępiły nowe prawo: ,,Powinno to
być głównym celem ustawy: wprowadzenie wieku, poniżej którego dzieci
automatycznie uznano by za ,,niezdolne do wyrażenia zgody na seks z
dorosłymi,,.

Francuskie stowarzyszenia ochrony dzieci domagają się, by rząd Macrona
odwołał ustawę Schiappa i ustanowił legalny wiek zgody, zgodnie z którym
wszelkie akty seksualne z udziałem dorosłego i dziecka będą stanowiły
gwałt.

Porzucenie legalnego wieku zgody wstrząsnęło francuskim społeczeństwem.
Nowa ustawa wywołała protesty we Francji, ponieważ obywatele żądają od
rządu zmiany prawa chroniącego pedofilów przed oskarżeniami o gwałt.

MACRON SPRZYJA PEDOFILOM: Nowe francuskie prawo zezwala na seks z dziećmi
NewsBook5 sierpnia 2018"

Czyż to Was dziwi? - to patrzcie:
https://m.facebook.com/photo.php?fbid=22258850076713
28&id=100007495514813&set=p.2225885007671328&source=
47

--
XL Wołynia nie zapomnimy!
https://m.interia.pl/nowa-historia/news,nId,2603974

2. Data: 2018-12-20 22:38:18

Temat: Re: Nie dziwi nic.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

https://m.demotywatory.pl/amp/4770768

3. Data: 2018-12-21 00:47:20

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-12-20 22:30, XL wrote:
> [...]
>

> Czyż to Was dziwi? - to patrzcie:
> https://m.facebook.com/photo.php?fbid=22258850076713
28&id=100007495514813&set=p.2225885007671328&source=

Nic nie dziwi, od dawna.
Dla obleśnego lewactwa, wiek to tylko 'konstrukt społeczny'.

https://www.youtube.com/watch?v=cPYm9B707Qc

tylko patrzeć, jak zalegalizują kanibalizm.

a czy ten obrazek z filcbuka możesz jakoś gdzieś wyekstrahować?
np tu: https://zapodaj.net/
darmowy hosting zdjęć i obrazków bez rejestracji

4. Data: 2018-12-21 09:10:36

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ilona <i...@u...net> wrote:

> [...]
47

> Nic nie dziwi, od dawna.
> Dla obleśnego lewactwa, wiek to tylko 'konstrukt społeczny'.

Podobnie jak i płeć, ojciec, matka, narodowość...

> https://www.youtube.com/watch?v=cPYm9B707Qc
>
> tylko patrzeć, jak zalegalizują kanibalizm.

I sodomię.
Gomorię tyż.

> a czy ten obrazek z filcbuka możesz jakoś gdzieś wyekstrahować?
> np tu: https://zapodaj.net/
> darmowy hosting zdjęć i obrazków bez rejestracji

Najpierw może tak - link długi, ale powinien działać (zdjęcie Makaronka z
uczycielką):
https://scontent-frx5-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/fr/cp0
/e15/q65/48379758_2225885014337994_88555145432882216
96_n.jpg?_nc_cat=105&efg=eyJpIjoidCJ9&_nc_ht=sconten
t-frx5-1.xx&oh=1c520ab6cd2ae00d674475aafef174d6&oe=5
CA9C6FC

5. Data: 2018-12-21 11:16:44

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 20 grudnia 2018 22:30:14 UTC+1 użytkownik XL napisał:
> [...]
>

> Czyż to Was dziwi? - to patrzcie:
> https://m.facebook.com/photo.php?fbid=22258850076713
28&id=100007495514813&set=p.2225885007671328&source=

W tradycyjnych społecznościach katolickich wiek zgody był 12 dla dziewcząt
i 14 dla chłopców, moim zdaniem z nisko. W Niemczech jest 14 dla obu płci,
w Polsce 15 - są to propozycje rozsądne.

6. Data: 2018-12-21 14:24:36

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:

> [...]
> i 14 dla chłopców, moim zdaniem z nisko. W Niemczech jest 14 dla obu płci,
> w Polsce 15 - są to propozycje rozsądne.

No widzisz. A we Francji możesz z 3-latką (-em). I niech udowadnia, że nie
chciało ?

7. Data: 2018-12-21 17:56:23

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21/12/2018 o 10:16, Jakub A. Krzewicki pisze:

> [...]
> i 14 dla chłopców, moim zdaniem z nisko. W Niemczech jest 14 dla obu płci,
> w Polsce 15 - są to propozycje rozsądne.

no i sa jeszcze specjalne zgody na nizszy wiek

--
gazebo

8. Data: 2018-12-21 18:39:40

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 21 grudnia 2018 17:56:24 UTC+1 użytkownik gazebo napisał:

> [...]
28&id=100007495514813&set=p.2225885007671328&source=
47

> no i sa jeszcze specjalne zgody na nizszy wiek

Mylisz się - specjalne zgody są w Polsce ale na współżycie małżeńskie od 16 r.ż.
Pozamałżeńskie legalne od 15 r.ż.

W Niemczech co najwyżej nie jest zabronione współżycie od 12 lat, kiedy obie
strony są mniej więcej w tym samym wieku.

Co do specjalnych zgód to chyba tylko w takich okolicznościach, kiedy obie
strony są niemal młode - mogłyby być udzielane. Ale nie pomiędzy starym capem
a dzierlatką poniżej zwykłego wieku zgody. Brzydota estetyczna takiego związku
jest tu wskaźnikiem o niebagatelnym znaczeniu moralnym.

9. Data: 2018-12-21 18:53:11

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> W tradycyjnych społecznościach katolickich wiek zgody był 12 dla dziewcząt
> i 14 dla chłopców, moim zdaniem z nisko. W Niemczech jest 14 dla obu płci,
> w Polsce 15 - są to propozycje rozsądne.

Cos mi sie zdaje, ze Watykan dopiero przed paru laty zauwazyl problem i
zmienil ustawodawstwo sp. Panstwa Koscielnego na bardziej europejskie,
bo ma inne podejscie do demografii.
A paniom dyskutantkom gratuluje zrodel i podpowiadam bardziej
wiarygodne, tez nie pisane bukwami.

rt.com
pl.sputniknews.com
voiceofeurope.com

Probka:
https://voiceofeurope.com/2018/12/we-need-a-europe-o
f-nation-states-not-a-federal-europe-polish-prime-mi
nister/

>Polski premier Morawiecki wizja zakłada, że francuski prezydent
Macron za federalnej Europy ,,usunięty z pragnienia narodów i oderwane od
rzeczywistości".<
--
Wodan akbar!

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

?????????
,,Matko Boska Nieustającej Pomocy, to jest moja wielka prośba, wielkie
zawołanie: Miej w opiece naród cały. Również tych, którzy nie kochają
Polski aż tak mocno jeszcze póki co, tak jak my tutaj, tak jak cała
Rodzina Radia Maryja" (MM).

10. Data: 2018-12-21 19:34:53

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-12-21 09:10, XL wrote:

> [...]
96_n.jpg?_nc_cat=105&efg=eyJpIjoidCJ9&_nc_ht=sconten
t-frx5-1.xx&oh=1c520ab6cd2ae00d674475aafef174d6&oe=5

Ten sam, tylko, zamiast rottwailerów, owczarki niemieckie :)
http://img1.bdbphotos.com/images/orig/r/l/rl2wnq14sx
lgxsgq.jpg?djet1p5k

Niemcy - imigranci z Afryki PRACUJĄ!
[Z cyklu: Inna Polska] Znacie te bajki... to poczytajcie:
Przestawienie akcentów ?
Dzisiejsze niuchanie w GWnie (Nius z GWna vs Stasiek)
O tym, jak...