Nie lubię

1. Data: 2011-04-11 14:12:12

Temat: Nie lubię
Od: uookie <u...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Coraz mniej wierzę w to, że ktoś wreszcie tak dla odmiany zapyta się
mnie, czego nie lubię. Wymienię więc te rzeczy tak na wszelki wypadek,
gdybym nie dożył tego pytania:

Nie lubię reggae, U2, Osborna, Dżemu i Lady Pank.

Onetu, Wyborczej, TVN, Szkła kontaktowego, Durczoka, Kolendy-
Zalewskiej i tego łysego lekarza z Faktów też. Lisa, Drzyzgi,
Rymanowskiego, Majewskiego, Wojewódzkiego, Kurzajewskiego, Mellera,
Szyca, Karolaka (tego lubiłem tylko w Teściowych). Małaszyńskiego, obu
Pazurów, Lubaszenki, Szajbach czy jakoś tak, Natalii Lesz, Mołka,
Rusin, Wellman, Prokopa, Hołowni. Olejnik, Smoktunowiczki i Manna. Z
Trójki to jeszcze Barona, Jethon, Niedźwieckiego i Strzyczkowskiego.
Andrusa i Poniedzielskiego. Maleńczuka, Waglewskiego, Markowskiego z
córką, Tede.

Dr Housa, Star Wars, polskiej wersji Niani, Jackass'a. Seriali z CIS w
nazwie. Dustina Hofmana, Robina Williamsa, Hopkinsa, Cusacka i
Nicolasa Cage'a. Bruce Willisa lubiłem tylko w 5 elemencie. Nie lubię
jeszcze Woody Alena, Almodovara i Tarantino.

Gimbusów w sieci, wszystkich strzelanek z 'of' w nazwie, Wow, Simsów,
gier na społecznościówkach. Konsol i padów. Ruskich gier z ruskimi
dialogami, spolszczeń gier, Atari.

Kawy rozpuszczalnej, słodkiego wina, koniaku, ryżu, placka
drożdżowego, chipsów o smaku kebaba i świętomarcińskich rogali.
Górali, Ślązaków, Afroamerykanów, lewaków i lewactwa, protestujących
gejów, PO, Tuska, gajowego Bronka, Palikota, Niemców, Żydów, Ruskich,
Muzułmanów, Cyganów i Owsiaka.

Nie lubię wszystkich polskich piłkarzy, Kowalczyk i Adamka.

http://sites.google.com/site/uookie/home/nie-lubie

2. Data: 2011-04-11 14:41:45

Temat: Re: Nie lubię
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 11 Apr 2011 07:12:12 -0700 (PDT), uookie napisał(a):

> [...]
> Muzułmanów, Cyganów i Owsiaka.
>
> Nie lubię wszystkich polskich piłkarzy, Kowalczyk i Adamka.

No to z podanych przez Ciebie różnimy się tylko czterema - bo ja akurat
uwielbiam Robina Williamsa, Hopkinsa, placek drożdżowy i ryż tylko okrągły
(długoziarnistego, parabolicznego itp organicznie nie trzewię) :-)

Ponadto nie lubię: mertoseksualnych facecików wyczesanych na twarz,
Foremniak, Kożuchowskiej, Muchy, wszystkich modnych obecnie butów typu
kopyto-wielka-stopa z podwiniętym pod spód obcasem, wielkich toreb damskich
typu wór i całego pozostałego powszechnego chłamu w sklepach.

3. Data: 2011-04-11 14:55:32

Od: "Hubert Ociepko" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 11-04-2011 o 16:12:12 uookie <u...@g...com> napisał(a):

> [...]
> gdybym nie dożył tego pytania:
>

> Nie lubię reggae, U2, Osborna, Dżemu i Lady Pank.

A ludzi lubisz?

HO

4. Data: 2011-04-11 15:56:35

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 11 Kwi, 16:12, uookie <u...@g...com> wrote:
> [...]
> Muzułmanów, Cyganów i Owsiaka.
>
> Nie lubię wszystkich polskich piłkarzy, Kowalczyk i Adamka.

wszystko to jest pikus, czyli male miki
bo ja nie lubie:
chamstwa, drobnomieszczanstwa, bezmyslnego trzymania sie tradycji,
zasciankowosci, dewocji - w tym natretnej wykonywanej na pokaz
religinosci, w zasadzie nie lubie polityki, dalej - nie lubie
beznadziejnej kiczowatosci, nie lubie tzw. zamiennikow, ale
najbardziej nie lubie ajentow sprzedazy bezposredniej... itede.

mozne ewentualnie dopisywac

5. Data: 2011-04-11 22:52:21

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-04-11 16:41, Ikselka pisze:

> uwielbiam Robina Williamsa, Hopkinsa, placek drożdżowy i ryż tylko okrągły
> (długoziarnistego, parabolicznego

Parboiled to nie znaczy paraboliczny, jak marketoidzi z tesco usiłują
wcisnąć ciemnemu ludowi :)))

--
Pozdrawiam - Aicha

http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
Jak nie pisać po angielsku

6. Data: 2011-04-12 05:09:05

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Kwi, 00:52, Aicha <b...@t...ja> wrote:

> Parboiled to nie znaczy paraboliczny, jak marketoidzi z tesco usiłują
> [...]

moze chodzi o to ze jest "parabolicznie" podgotowany?

;)

7. Data: 2011-04-12 05:44:03

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-04-12 00:52, Aicha pisze:

> Parboiled to nie znaczy paraboliczny, jak marketoidzi z tesco usiłują
> wcisnąć ciemnemu ludowi :)))

Jak juz, to typowalby marketoidki, ktore na umyslowe stanowisko pracy w
tesco zapracowaly wdziekiem i wdziecznoscia ...

8. Data: 2011-04-12 05:44:54

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Parboiled to nie znaczy paraboliczny, jak marketoidzi z tesco usiłują
> wcisnąć ciemnemu ludowi :)))

Tak dziala wirus memowy.
Raz wpuszczony miedzy lud, ma sie, jak
widac na zalaczonym obrazku, doskonale.

I co tu gadac o tablicach, jesli nawet zwyklym
jedzonkiem mozna tak ladnie pomanipulowac.

9. Data: 2011-04-12 08:48:22

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Parboiled to nie znaczy paraboliczny

...ale ładniej brzmi. ;)

> , jak marketoidzi z tesco usiłują wcisnąć ciemnemu ludowi :)))

Raczej - do matematyków chcą trafić. ;)

Ewa

10. Data: 2011-04-12 10:12:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 12 Apr 2011 00:52:21 +0200, Aicha napisał(a):

> Parboiled to nie znaczy paraboliczny, jak marketoidzi z tesco usiłują
> wcisnąć ciemnemu ludowi :)))

Mnie tam wszystko jedno. Okrągły lubię.

Praktyczna mądrość maszyn, które próbują ogarnąć świat ludzi ...
wszystko jest na chwile
Tak uważamy?
W rocznicę - do Polaków.