Nie ma już zwykłej soli?

31. Data: 2016-12-20 19:04:52

Temat: Re: Nie ma już zwykłej soli?
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Osobiście wybrałbym kurację piwną.
Nie każdemu pasuje, Piwo np jest złe na wątrobę, serce i coś tam jeszcze i
wypłukuje pewne mikroelementy i witaminy.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

32. Data: 2016-12-20 19:06:18

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> U ojca przyczyna była nabyta - ale są osoby, które mają wrodzoną skłonność
> do kamicy i im nie pomoże żadna dieta ani ocieplanie, tylko operacje.
W te wrodzone skłonności jakoś nie wieżę. Bakterie, jakieś złośliwe
szczepy, zła woda, urazy, wirusy....

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

33. Data: 2016-12-20 19:33:03

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka <o...@g...pl> wrote:

> W te wrodzone skłonności jakoś nie wieżę. Bakterie, jakieś złośliwe
> szczepy, zła woda, urazy, wirusy....

Istnieją wrodzone tj. dziedziczne skłonności.

--
XL

34. Data: 2016-12-20 20:06:01

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .12.2016 o 19:04 Stokrotka <o...@g...pl> pisze:

> Nie każdemu pasuje, Piwo np jest złe na wątrobę, serce i coś tam jeszcze
> i wypłukuje pewne mikroelementy i witaminy.

Wyraźnie piszę - "osobiście wybrałbym" i przestańcie mi już zaglądać do
kieliszka/szklanki, ciotunie!

BTW czy to nie ty przypadkiem jesteś zwolenniczką homeopatii?
No to skoro jest "złe na wątrobę i coś tam jeszcze" - to wręcz leczy tę
wątrobę i coś tam jeszcze!
Wątrobę mam zdrową, ale zapewne to "coś tam jeszcze" mam chore i w związku
z tym nie zamierzam zostawać abstynentem.
To jest zdobycz naszej cywilizacji i dobra tradycja!

--
Trefniś

35. Data: 2016-12-20 20:26:53

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .12.2016 o 19:06 Stokrotka <o...@g...pl> pisze:

> W te wrodzone skłonności jakoś nie wieżę. Bakterie, jakieś złośliwe
> szczepy, zła woda, urazy, wirusy....

To nie jest kwestia wiary, to jest wiedza:

https://pl.wikipedia.org/wiki/Dna_moczanowa#Czynniki
_genetyczne

--
Trefniś

36. Data: 2016-12-20 20:29:37

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-12-20 o 19:04, Stokrotka pisze:

> Nie każdemu pasuje, Piwo np jest złe na wątrobę, serce i coś tam
> jeszcze i wypłukuje pewne mikroelementy i witaminy.

Mężczyznom opijusom rośnie biust i brzuch.

--
animka

37. Data: 2016-12-20 23:17:53

Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-12-20 o 18:34, Ikselka pisze:

> Nie będę tu dyskutować z kimś, kto sobie swobodnie sika szczawianowymi
> okrąglakami.

:-)

PS
Jeśli podejdzie się do tego systemowo, to kamienie się wypłukuje w
nerkach, sika się co najwyżej jakimiś łupkami.
Kiedy miałem atak kamicy, to dostałem od niemieckich wieśniaków
jakieś zioła a od lekarza zalecenie picia - nie mniej niż 10 litrów
płynu dziennie.
Nie było to łatwe wypić tyle -mimo upałów, ale kamienie się wypłukują.

38. Data: 2016-12-21 02:28:13

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

cef <c...@i...pl> wrote:

> [...]
> płynu dziennie.
> Nie było to łatwe wypić tyle -mimo upałów, ale kamienie się wypłukują.

NIE krzemianowe ostrokrawędziaki.

--
XL

39. Data: 2016-12-21 03:08:01

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-12-21 o 02:28, Ikselka pisze:

> NIE krzemianowe ostrokrawędziaki.

Ja miałam w woreczku zólciowym 9 szt wapiennych (czy jakoś tak) z paroma
bardzo ostrymi końcami jakby praypalonych na tych ostrych krawędziach.
Nie wiem ile kat ja z tym łaziłam, Ataku dostałam po Sylewstrze u brata
Mieczyslawa. Dobrze, że już w domu. Obąblowałam się jakiegoś pysznego
oryginalnego bułgarskiego wina z bąbelkami, bo mi bardzo smakowało. Inni
kosztowali wódkę. W pracy lekarka dała mi od razu skierowanie na USG i
okazało się co mi jest. Szybko mnie przyjęli na operację do szpitala.
Gdyby nie to winko to dalej pewnie bym się męczyła z tymi kamieniami.

--
animka

40. Data: 2016-12-21 07:43:52

Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> NIE krzemianowe ostrokrawędziaki.

Może i tak, ale to jest jakiś zupełny promil wszystkich przypadków kamicy.

Szynka świąteczna z Biedronki
Robot z Lidla/Biedronki
Majonez
Młynek do zboża
Watch tv shows online free | Free episodes online