Nie ma żadnej wojny na Ukrainie.

1. Data: 2019-01-18 22:21:22

Temat: Nie ma żadnej wojny na Ukrainie.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest tylko operacja wojskowa na terenach NALEŻĄCYCH DO ROSJI.
https://www.salon24.pl/u/goldark/757835,oswiadczenie
-onz-panstwa-ukraina-nie-ma-i-nigdy-nie-bylo?fbclid=
IwAR0h8PXMuex8BTc861Bl6I2AQ88pNwpBz5tMbhld8NydE8mO4e
RuZuC-N6w

--
XL Wołynia nie zapomnimy!
https://m.interia.pl/nowa-historia/news,nId,2603974

2. Data: 2019-01-18 22:38:03

Temat: Re: Nie ma żadnej wojny na Ukrainie.
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-01-18 o 22:21, XL pisze:
> Jest tylko operacja wojskowa na terenach NALEŻĄCYCH DO ROSJI.

Ile skasowałaś za tego linka?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

3. Data: 2019-01-18 23:40:58

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 18 stycznia 2019 22:21:24 UTC+1 użytkownik XL napisał:
> [...]
-onz-panstwa-ukraina-nie-ma-i-nigdy-nie-bylo?fbclid=
IwAR0h8PXMuex8BTc861Bl6I2AQ88pNwpBz5tMbhld8NydE8mO4e

Nawet bardzo przyjemnie się czyta, poza tym, że jest to ewidentna fałszywka.
Nie ma takiej wypowiedzi Ban Ki-Moona zarejestrowanej na stronie ONZ.
Oprócz tego Ukraina z formalnego punktu widzenia będąc członkiem-założycielem
w roku 1945 nie musiała notyfikować w ONZ swoich granic.

Następnym razem proszę o więcej uważności.

4. Data: 2019-01-19 16:50:50

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18/01/2019 o 21:21, XL pisze:
> [...]
-onz-panstwa-ukraina-nie-ma-i-nigdy-nie-bylo?fbclid=
IwAR0h8PXMuex8BTc861Bl6I2AQ88pNwpBz5tMbhld8NydE8mO4e

lo jezusicku, a JPII co podzielil Rosje na biskupstwa i dokonal
chrzescijanskiego rozbioru to bylo ok, tylko jakos paru buddystow
popelnilo samobojstwo poprzez samospalenie, na Cejlonie? noz kurwa, za
stary jestem na to gowno, spokoju i wina mi trzeba

--
gazebo

5. Data: 2019-01-19 20:28:43

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:
> [...]
> Nie ma takiej wypowiedzi Ban Ki-Moona zarejestrowanej na stronie ONZ.

Nic dziwnego, prawda?
:->

> Oprócz tego Ukraina z formalnego punktu widzenia będąc członkiem-założycielem
> w roku 1945 nie musiała notyfikować w ONZ swoich granic.

Chyba że po otrzymaniu Krymu JEDNAK powinna :->

6. Data: 2019-01-19 20:29:44

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:
> [...]
> popelnilo samobojstwo poprzez samospalenie, na Cejlonie? noz kurwa, za
> stary jestem na to gowno, spokoju i wina mi trzeba

No. Tak bym radziła.

7. Data: 2019-01-19 23:10:03

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19/01/2019 o 19:29, XL pisze:
-onz-panstwa-ukraina-nie-ma-i-nigdy-nie-bylo?fbclid=
IwAR0h8PXMuex8BTc861Bl6I2AQ88pNwpBz5tMbhld8NydE8mO4e
RuZuC-N6w

> No. Tak bym radziła.

i spokojnie przeczytam jak poszlas do klasztoru jako Jurand

--
gazebo

8. Data: 2019-01-19 23:11:51

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:
-onz-panstwa-ukraina-nie-ma-i-nigdy-nie-bylo?fbclid=
IwAR0h8PXMuex8BTc861Bl6I2AQ88pNwpBz5tMbhld8NydE8mO4e
RuZuC-N6w

> i spokojnie przeczytam jak poszlas do klasztoru jako Jurand

Słyszysz głosy?

9. Data: 2019-01-20 13:45:12

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Nie ma takiej wypowiedzi Ban Ki-Moona zarejestrowanej na stronie ONZ.

Zarejestrowanej - nie :-)

> Oprócz tego Ukraina z formalnego punktu widzenia będąc członkiem-założycielem
> w roku 1945 nie musiała notyfikować w ONZ swoich granic.

Chyba że po otrzymaniu Krymu JEDNAK powinna. Od tego czasu (1954) było
dosyć czasu, do dziś tego nie zrobiła.

> Następnym razem proszę o więcej uważności.

To ja proszę. Warto!

10. Data: 2019-01-20 16:14:14

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19/01/2019 o 22:11, XL pisze:
-onz-panstwa-ukraina-nie-ma-i-nigdy-nie-bylo?fbclid=
IwAR0h8PXMuex8BTc861Bl6I2AQ88pNwpBz5tMbhld8NydE8mO4e
RuZuC-N6w

> Słyszysz głosy?

glosu na ciebie nie dali

--